SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax begint met 4 nederlagen aan het seizoen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zal dit jaar het snelst tegen de eerste nederlaag oplopen, Ajax, PSV of Feyenoord?
Ik gok op allemaal.
Ik gok op Feyenoord. Die hebben een selectie gelijkwaardig aan excelsior inmiddels.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zal dit jaar het snelst tegen de eerste nederlaag oplopen, Ajax, PSV of Feyenoord?
Ik gok op allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
4....waar ken ik dat getal ook alweer vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax begint met 4 nederlagen aan het seizoen.
van de 4-0 nederlaag tegen psv, het enige hoogtepunt van die brabantse boeren van de afgelopen vier jaar xdquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
4....waar ken ik dat getal ook alweer van
Omdat lekker boeiend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er AJAX in de OP, en niet gewoon Ajax?
Ach daar kan ik mee leven in deze situatie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van de 4-0 nederlaag tegen psv, het enige hoogtepunt van die brabantse boeren van de afgelopen vier jaar xd
Ik ben ook liever landskampioen met een keer een 4-0 nederlaag dan geen landskampioen zonder een keer voor paal te hebben gestaan in het seizoenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:44 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ach daar kan ik mee leven in deze situatie.
Wat een geluk heb je ook hèquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En of het een slim idee was van mij om hem in de zomerstop op te zeggen.
Gewoon slim zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je ook hè
1 keer? Optimist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook liever landskampioen met een keer een 4-0 nederlaag dan geen landskampioen zonder een keer voor paal te hebben gestaan in het seizoen
Waar is dat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:47 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En of het een slim idee was van mij om hem in de zomerstop op te zeggen.
Als we dat niet halen neemt GGMM zes dagen een Feyenoord-UI.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef DaveDave09 het volgende:
De vraag is of we over de 381 topics gaan dit jaar
Dat ligt vooral aan Stijn en davy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef DaveDave09 het volgende:
De vraag is of we over de 381 topics gaan dit jaar
Omdat Stijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er AJAX in de OP, en niet gewoon Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |