Dat zal best wel, de meeste mensen denken inderdaad niet veel verder door.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee jij houdt van mensen die je dagenlang beschieten en terroriseren, aanslagen plegen, roept dat Israel en alle joden weg/dood moeten.. ik zou ze ook haten..
Wil ik ook. Is namelijk faliekante onzin. Israël wil Gaza helemaal niet hebben, anders waren ze er in 2005 nooit uitgetrokken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij wilt serieus beweren dat dat geen feiten zijn?
Zijn dit de mensen voor wie jij opkomt? Smerig. http://www.telegraph.co.u(...)-Gazan-children.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee jij houdt van mensen die je dagenlang beschieten en terroriseren, aanslagen plegen, roept dat Israel en alle joden weg/dood moeten.. ik zou ze ook haten..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wil ik ook. Is namelijk faliekante onzin. Israël wil Gaza helemaal niet hebben, anders waren ze er in 2005 nooit uitgetrokken.
En als ze Palestijnse levens zo minachten, waarom waarschuwen ze dan vooraf?
Je betoog klopt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aub zeg, als je wilt dat ik zo iets triviaals moet bewijzen dan weet je dus niks.
Minachting voor Palestijnen? Overal in het gebied gebeurt dat. Als voorbeeld, kijk enkel al naar de pogroms in Hebron
http://www.volkskrant.nl/(...)he-schemerzone.dhtml
http://www.btselem.org/pu(...)00308_hebron_area_h2
http://www.btselem.org/press_releases/20000229
De Palestijnen die zelfs in Israel leven hebben te maken met minachting.
En dat je niet erkent dat Israel alleen maar bezig is en meer gebied wilt annexeren is ronduit belachelijk, de 140+ nederzettingen op WB zeggen je niks?
[ afbeelding ]
Ja geweldig die waarschuwingen. Vooral als mensen geen tijd hebben om weg te komen ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wil ik ook. Is namelijk faliekante onzin. Israël wil Gaza helemaal niet hebben, anders waren ze er in 2005 nooit uitgetrokken.
Die waarschuwingen is dus grote onzin. Wat ze doen is, dat ze hele gebieden van te voren middels een computersysteem laten opbellen en waarschuwen. Vervolgens schieten ze binnen dat gebied een aantal doelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
Dat er nu in Gaza geen joden meer wonen, geeft Israel de vrije hand, dat lijkt me logisch. Zelfs al was dat geen vooropgezet plan, dan nog worden nu de voordelen wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt wel zijdelings relevante links gaan plempen maar dat zegt nog steeds niks. Jij zegt dat Israël Gaza wil hebben en dat is niet zo. Jij zegt dat ze Palestijnse levens minachten en, op een aantal mongolen na die je in ieder land hebt, is dat gewoon niet zo.quote:
Ik heb begrepen, vijf minuten van tevoren een belletje, één minuut van tevoren een plofgranaat en dan de volle laag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geweldig die waarschuwingen. Vooral als mensen geen tijd hebben om weg te komen ...
Ja dat heb jij begrepen. Zijn meerdere berichten dat ze gewoon binnen 1 minuut vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb begrepen, vijf minuten van tevoren een belletje, één minuut van tevoren een plofgranaat en dan de volle laag.
In zes minuten kan ik heel ver rennen.
Dit is dus een leugen. Ze laten hele gebieden door middel van een computersysteem opbellen. Het gaat niet om "hun" of "een" gebouw. Dit is dus simpelweg een excuus en zeker geen rechtvaardigingsgrond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Karrs het volgende:
Ik ken geen ander leger dat de vijand vooraf belt dat ze op moeten tiefen omdat hun gebouw in de poeier gaat.
De belangrijkste delen van de tekst laat je weg... Er is niks mis met die mening hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Moshe Feiglin bewondert op zijn beurt weer Hitler. Vind jij dat ook bewonderenswaardig?
""Hitler was an unparalleled military genius. Nazism promoted Germany from a low to a fantastic physical and ideological status. The ragged, trashy youth body turned into a neat and orderly part of society and Germany received an exemplary regime, a proper justice system and public order."
http://en.wikipedia.org/wiki/Moshe_Feiglin
En hij is lid van de partij die het voor het zeggen heeft in Israël. 100x zo erg als Hamas.
Dus is dat geen grote onzin.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die waarschuwingen is dus grote onzin. Wat ze doen is, dat ze hele gebieden van te voren middels een computersysteem laten opbellen en waarschuwen. Vervolgens schieten ze binnen dat gebied een aantal doelen.
Bullshitreden. Mensen kunnen heel hard wegrennen en als ze dat niet doen, tough luck.quote:Dat verklaart ook waarom er zoveel burgerdoden zijn. Mensen kunnen nergens heen en vertrouwen er blijkbaar op dat hun huis niet geraakt wordt.
Dat is wel zo, zo enorm veel bewijs ervan. Ik geef je al bronnen van 1 beruchte stad, moet je eens naar de rest van de palestijnse gebieden die geterroriseerd worden door kolonisten kijken. Kijk de bronnen eens die ik post. I.p.v rakelings poep te lullen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt wel zijdelings relevante links gaan plempen maar dat zegt nog steeds niks. Jij zegt dat Israël Gaza wil hebben en dat is niet zo. Jij zegt dat ze Palestijnse levens minachten en, op een aantal mongolen na die je in ieder land hebt, is dat gewoon niet zo.
Ik ken geen ander leger dat de vijand vooraf belt dat ze op moeten tiefen omdat hun gebouw in de poeier gaat.
Oh ja joh. Je zou die aflevering van Mythbusters eens moeten zien om te kijken of dat zou helpen. En heb je wel eens gekeken of je in Gaza wel met pakweg 3000 mensen heel hard kunt rennen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb begrepen, vijf minuten van tevoren een belletje, één minuut van tevoren een plofgranaat en dan de volle laag.
In zes minuten kan ik heel ver rennen.
Israel heeft dat geld... Hamas niet.. Israel kan zich dat permiteren, Hamas niet, Israel zorgt voor zijn inwoners, Hamas niet... Israel heeft niks te maken met apparatuur van zijn tegenstanders, het is oorlog.. hoe jij het went of keert... Israel heeft recht zichzelf te beschermen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Oh dus ze moeten maar capituleren en accepteren dat ze bezet worden? Israël moet zich niet bemoeien met Gaza. Dus luchtruim en zee niet bezet houden. Tegelijkertijd zorgt Israël ervoor dat ook Egypte de grenzen dichthoudt.
Met andere woorden, Israël mag van Gaza één groot concentratiekamp maken, maar de Gazanen mogen hun onvrede niet uiten?
Als Israël geen raketten wil koppen, dan moet ze meewerken aan vrede.
[..]
Natuurlijk gaan ze tunnels bouwen en raketten kopen. Al het andere dan tunnels wordt toch met de grond gelijk gemaakt om de paar jaar. Hoe moeten ze zich anders verzetten tegen de bezetter?
En alsof Israël geen geld steekt in militair apparatuur. Ik durf te wedden dat wat Israël uitgeeft aan defensie en offensief minimaal het honderdvoudige is van wat de Palestijnen te besteden hebben.
Het is geen eerlijk gevecht en de Palestijnen doen wat ze kunnen met hun beperkte middelen.
[..]
Agressie van te voren aankondigen maakt de agressieve daad niet minder erg. Je kunt niet zeggen: jongens verlaat Amsterdam binnen 5 minuten, want er komt een bom aan ergens in Amsterdam. Dat is geen waarschuwing, maar een dreigement. Het is een act of terror door zoveel mensen angst aan te jagen en uit hun huizen te verdrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:13 schreef Karrs het volgende:
Dus is dat geen grote onzin.
Bullshitreden. Mensen kunnen heel hard wegrennen en als ze dat niet doen, tough luck.
Kunt eromheen blijven draaien maar dat maakt het er niet anders van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |