Aub zeg, als je wilt dat ik zo iets triviaals moet bewijzen dan weet je dus niks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kom maar met bewijzen voor die 'feiten' dan.
Dit is de waarheid! dus kom niet aan met het uitmelken van argumenten,,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:50 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat argument kan ook niet eindeloos gemolken worden. Waar moet Hamas zijn vuurwerk anders vandaan afsteken? Daarnaast veroorzaken die knallers van Hamas geen schade, in tegenstelling tot die precisiebombardementen op kinderen.
My conscience is telling me that you should knock it off with the propaganda already.quote:
typisch Karrs, typisch de pro-israel propaganda van 2 posts eerder negerenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
My conscience is telling me that you should knock it off with the propaganda already.
"Murdered"...
Ze hadden cement, ze hadden alles!!! hoe komen ze daan aan cement voor die tunnels??quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En waarom doen ze dat? Wat zouden ze anders moeten doen? Huizen bouwen? Handel drijven? Landbouw bedrijven? Zonder cement? Zonder lucht- en zeehaven? Zonder kunstmest?
Nee jij houdt van mensen die je dagenlang beschieten en terroriseren, aanslagen plegen, roept dat Israel en alle joden weg/dood moeten.. ik zou ze ook haten..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:00 schreef Kees22 het volgende:
Ook leuk:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)at-en-agressie.dhtml
Stel je aan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
typisch Karrs, typisch de pro-israel propaganda van 2 posts eerder negeren!
Oh dus ze moeten maar capituleren en accepteren dat ze bezet worden? Israël moet zich niet bemoeien met Gaza. Dus luchtruim en zee niet bezet houden. Tegelijkertijd zorgt Israël ervoor dat ook Egypte de grenzen dichthoudt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:57 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dit is de waarheid! dus kom niet aan met het uitmelken van argumenten,,
Waar moeten ze anders vandaan schieten?? wat dacht je van NERGENS?
Natuurlijk gaan ze tunnels bouwen en raketten kopen. Al het andere dan tunnels wordt toch met de grond gelijk gemaakt om de paar jaar. Hoe moeten ze zich anders verzetten tegen de bezetter?quote:En Israel schiet op plekken waar de raketten vandaan komen, dus dat lokt Hamas zelf uit!
In plaats dat je Israel de schuld geeft over die bombardementen kan je ook Hamas veroordelen om haar bevolking te beschermen! Als Hamas de kinderen in veiligheid bracht?? Onee ze hebben geen schuilkelders... ze hebben van dat geld tunnels gebouwd en raketten gekocht..
Ja, dat blijkt uit jouw posts. Je negeert de waarheid en zet hem op de auto-pilot genaamd IDF-propaganda. Denk zelf eens na.quote:Maar als je al partij hebt gekozen dan blijf je er maar in en zoek je altijd dingen om je eigen gezever te rechtvaardigen....
Ze hadden van alles ja. Een zeehaven betaald door Nederland, platgebulldozerd. Een luchthaven die gebruikt werd om bloemen naar Nederland te vervoeren, platgebombardeerd. Ziekenhuizen? Kapot geschoten. Waterontzilting? Raket erop. Elektriciteitscentrale? Kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:59 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ze hadden cement, ze hadden alles!!! hoe komen ze daan aan cement voor die tunnels??
Ze kunnen wel tunnels bouwen maar geen huizen...
En laat ze lekker zelf voor alles zorgen, ze hadden alles... Of moet Israel ook stoppen met water te geven die al jaren niet is betaald door Pallywood?
Kom op zeg doe normaal.. ze hadden alles (en zo niet alles kunnen hebben )
Waarom denk je dat de grenzen dicht zijn ? Door Hamas die aanslagen pleegde..
Dat zal best wel, de meeste mensen denken inderdaad niet veel verder door.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee jij houdt van mensen die je dagenlang beschieten en terroriseren, aanslagen plegen, roept dat Israel en alle joden weg/dood moeten.. ik zou ze ook haten..
Wil ik ook. Is namelijk faliekante onzin. Israël wil Gaza helemaal niet hebben, anders waren ze er in 2005 nooit uitgetrokken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij wilt serieus beweren dat dat geen feiten zijn?
Zijn dit de mensen voor wie jij opkomt? Smerig. http://www.telegraph.co.u(...)-Gazan-children.htmlquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Nee jij houdt van mensen die je dagenlang beschieten en terroriseren, aanslagen plegen, roept dat Israel en alle joden weg/dood moeten.. ik zou ze ook haten..
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wil ik ook. Is namelijk faliekante onzin. Israël wil Gaza helemaal niet hebben, anders waren ze er in 2005 nooit uitgetrokken.
En als ze Palestijnse levens zo minachten, waarom waarschuwen ze dan vooraf?
Je betoog klopt gewoon niet.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aub zeg, als je wilt dat ik zo iets triviaals moet bewijzen dan weet je dus niks.
Minachting voor Palestijnen? Overal in het gebied gebeurt dat. Als voorbeeld, kijk enkel al naar de pogroms in Hebron
http://www.volkskrant.nl/(...)he-schemerzone.dhtml
http://www.btselem.org/pu(...)00308_hebron_area_h2
http://www.btselem.org/press_releases/20000229
De Palestijnen die zelfs in Israel leven hebben te maken met minachting.
En dat je niet erkent dat Israel alleen maar bezig is en meer gebied wilt annexeren is ronduit belachelijk, de 140+ nederzettingen op WB zeggen je niks?
[ afbeelding ]
Ja geweldig die waarschuwingen. Vooral als mensen geen tijd hebben om weg te komen ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Wil ik ook. Is namelijk faliekante onzin. Israël wil Gaza helemaal niet hebben, anders waren ze er in 2005 nooit uitgetrokken.
Die waarschuwingen is dus grote onzin. Wat ze doen is, dat ze hele gebieden van te voren middels een computersysteem laten opbellen en waarschuwen. Vervolgens schieten ze binnen dat gebied een aantal doelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
Dat er nu in Gaza geen joden meer wonen, geeft Israel de vrije hand, dat lijkt me logisch. Zelfs al was dat geen vooropgezet plan, dan nog worden nu de voordelen wel duidelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:05 schreef Karrs het volgende:
[..]
Je kunt wel zijdelings relevante links gaan plempen maar dat zegt nog steeds niks. Jij zegt dat Israël Gaza wil hebben en dat is niet zo. Jij zegt dat ze Palestijnse levens minachten en, op een aantal mongolen na die je in ieder land hebt, is dat gewoon niet zo.quote:
Ik heb begrepen, vijf minuten van tevoren een belletje, één minuut van tevoren een plofgranaat en dan de volle laag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geweldig die waarschuwingen. Vooral als mensen geen tijd hebben om weg te komen ...
Ja dat heb jij begrepen. Zijn meerdere berichten dat ze gewoon binnen 1 minuut vallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik heb begrepen, vijf minuten van tevoren een belletje, één minuut van tevoren een plofgranaat en dan de volle laag.
In zes minuten kan ik heel ver rennen.
Dit is dus een leugen. Ze laten hele gebieden door middel van een computersysteem opbellen. Het gaat niet om "hun" of "een" gebouw. Dit is dus simpelweg een excuus en zeker geen rechtvaardigingsgrond.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Karrs het volgende:
Ik ken geen ander leger dat de vijand vooraf belt dat ze op moeten tiefen omdat hun gebouw in de poeier gaat.
De belangrijkste delen van de tekst laat je weg... Er is niks mis met die mening hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:48 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Moshe Feiglin bewondert op zijn beurt weer Hitler. Vind jij dat ook bewonderenswaardig?
""Hitler was an unparalleled military genius. Nazism promoted Germany from a low to a fantastic physical and ideological status. The ragged, trashy youth body turned into a neat and orderly part of society and Germany received an exemplary regime, a proper justice system and public order."
http://en.wikipedia.org/wiki/Moshe_Feiglin
En hij is lid van de partij die het voor het zeggen heeft in Israël. 100x zo erg als Hamas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |