De media hier is echt een lachertje. Ik snap niet waar ze hun info vandaan halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
NOS weer: "Yezidi's, een oude christelijke sekte." Amateuristische debielen.
En: "Arbil dreigt te vallen." Waar is dat nou weer op gebaseerd
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.quote:
Dat klinkt toch anders dan je eerste post. Maar blokken is natuurlijk fout. Je weet verder ook niet wie de mails van zo'n facebook pagina zit te beantwoorden, en wat die allemaal voor reacties krijgt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee , dat vlaggetje had ik niet. Bij de haatbaarden was de vraag waar die kleding voorschriften golden en of mijn burqa dan ook in het roze mocht ... Kreeg geen inhoudelijk antwoord, alleen dat de 'broeders' op dat moment niet aanwezig waren.
Bij de demo fb vroeg ik of het alleen gericht was tegen de ISIS en niet tegen de islam zelf. Daarop was het antwoord ja. Maar de reacties tegen de islam namen op dat moment toe. Dus vroeg ik of de beheerder dat door had en hoe die dat ging oplossen. Toen werd ik geblockt
Uhh liever niet....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.
Que?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestEn kreeg een vriendelijker antwoord terug dan op de fb van die demo groep. Daar was ik binnen no time geblockt
Van mij mogen ze iedereen met zo'n zwarte vlag gewoon ter plekke liquideren.quote:
Nja denk dat die organisator het allemaal wel snapt. Heb alleen niet zo vertrouwen in de mensen die mee gaan lopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Dat klinkt toch anders dan je eerste post. Maar blokken is natuurlijk fout. Je weet verder ook niet wie de mails van zo'n facebook pagina zit te beantwoorden, en wat die allemaal voor reacties krijgt.
Het lijkt me wel een goed initiatief, en zo te zien snappen ze ook heel goed dat niet alle moslims extremistisch zijn. In ieder geval was dat mijn indruk.
Ben wel benieuwd naar (re)acties van die gekkies. Verwacht wel e.e.a. aan ellende.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.
Das al beter dan een hele wijk weg vagen waar ik dichtbij woonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedereen met zo'n zwarte vlag gewoon ter plekke liquideren.
Oh dat zal vast wel, maar hoe meer er opstaan hoe meer je er gewoon moet neermaaien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar (re)acties van die gekkies. Verwacht wel e.e.a. aan ellende.
Lijkt me ook vrij hypothetisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das al beter dan een hele wijk weg vagen waar ik dichtbij woon
Joh :pquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij hypothetisch.
Hitler begon ook vrij hypothetisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij hypothetisch.
Bedank voor je geniale inbreng en actuele inzicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hitler begon ook vrij hypothetisch.
Ja, alsof de VS ook maar iets geeft om de mensen op de berg. Wat zal het dit keer geweest zijn? Akkoordje met de koerden in ruil voor gunstigere olieprijzen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat het met de mensen op de berg ?
Haat is van alle tijden. Lijkt mij vrij actueel. Daarnaast is hetgeen ik schreef feitelijk correct, kun je niet omheen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bedank voor je geniale inbreng en actuele inzicht.
Van jou mag het, van mij moet het!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedereen met zo'n zwarte vlag gewoon ter plekke liquideren.
Beter. Er zijn voedselpakketten, medische pakketten en soldaten heen gestuurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat het met de mensen op de berg ?
Ja je kan ook hier komen melden dat gras groen is en de lucht blauw, maar dat kan me net zoveel verrotten als je gezeik over Hitler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Haat is van alle tijden. Lijkt mij vrij actueel. Daarnaast is hetgeen ik schreef feitelijk correct, kun je niet omheen.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg hoe het met de mensen op de berg gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, alsof de VS ook maar iets geeft om de mensen op de berg. Wat zal het dit keer geweest zijn? Akkoordje met de koerden in ruil voor gunstigere olieprijzen?
Wist je niet dat de Schilderswijk een mini kalifaat is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Islamitische Staat in Den Haag? Die bestaat helemaal niet. Waar heb je het precies over?
Ik denk er ook over om mee te lopen. Zal in ieder geval mijn camera meenemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja denk dat die organisator het allemaal wel snapt. Heb alleen niet zo vertrouwen in de mensen die mee gaan lopen
Nou nee. Gras heeft weinig met de discussie te maken. De vergelijking met Hitler gaat op wegens haat jegens een complete bevolkingsgroep die bij sommigen opborrelt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je kan ook hier komen melden dat gras groen is en de lucht blauw, maar dat kan me net zoveel verrotten als je gezeik over Hitler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |