Terwijl ISIS op een beetje middag toch meer onschuldigen afslacht dan Israël in een paar weken redt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zijn die grote Arabische media toch stil rond dit conflict. Elke minuut lullen over wat de Joden in Gaza doen maar niks over wat de door hun landen gesponsorde gekken doen tegen onschuldige burgers.
Preciesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Terwijl ISIS op een beetje middag toch meer onschuldigen afslacht dan Israël in een paar weken redt.
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Misschien ook wel eens goed om die sympathisanten hier te ontmaskeren en de confrontatie aan te gaan.
Stil?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zijn die grote Arabische media toch stil rond dit conflict. Elke minuut lullen over wat de Joden in Gaza doen maar niks over wat de door hun landen gesponsorde gekken doen tegen onschuldige burgers.
Dat zo zeggen is het probleem formuleren. Hopeloze regio is het. Ik vrees dat we zo nu en dan bommen zullen moeten blijven gooien als het uit de hand dreigt te lopen, totdat ze tot inkeer komen en aangeven dat ze hulp willen om zichzelf te gaan ontwikkelen tot beschaafde naties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:43 schreef Nielsch het volgende:
Anyhow, dat de Amerikaanse luchtmacht maar snel meer bommen op die IS-varkens gooit. Hopelijk kunnen de Irakese, Iranese en Libische troepen daarna het grondwerk opknappen. Dan kan de EU daarna heel hard foei zeggen tegen Europese IS-strijders.
ja part 1 is al uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nee?? of bedoel je van vice news
Ik heb Al Jazeera deze hele week gevolgd. Vrijwel niks over de Yezidi's, steeds over Gaza. Al Arabiya en Asharq Al-Awsat hetzelfde.quote:
Hoho niet te veel verwachten van dequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
NOS weer: "Yezidi's, een oude christelijke sekte." Amateuristische debielen.
En: "Arbil dreigt te vallen." Waar is dat nou weer op gebaseerd
Wat was je vraag dan? En wat waren de antwoorden? En had je zo'n vlaggetje bij je toen je je vraag stelde?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestEn kreeg een vriendelijker antwoord terug dan op de fb van die demo groep. Daar was ik binnen no time geblockt
quote:Burgervluchten boven Irak verboden
vrijdag 8 aug 2014, 17:27 (Update: 08-08-14, 17:49)
Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen mogen voorlopig niet meer over Irak vliegen. De luchtvaartautoriteit FAA verbiedt dat vanwege de oplaaiende onrust in het land. Alleen als er sprake is van een noodsituatie aan boord mag een piloot besluiten om toch over Irak te vliegen.
De FAA noemt vliegen boven Irak potentieel gevaarlijk door de gevechten tussen de jihadisten van ISIS en de Koerden en het Iraakse leger. Eerder waren al vluchten onder de 30.000 voer verboden.
De KLM was vorige maand al gestopt met vluchten boven het land, omdat de route niet meer voldoet aan de veiligheidseisen die KLM stelt. De luchtvaartmaatschappij nam het besluit op basis van informatie van de brancheorganisaties IATA en ICAO.
Islamitische Staat in Den Haag? Die bestaat helemaal niet. Waar heb je het precies over?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ik ben op de fb van de islamitische staat in Den Haag geweestEn kreeg een vriendelijker antwoord terug dan op de fb van die demo groep. Daar was ik binnen no time geblockt
Gahaha nee , dat vlaggetje had ik niet. Bij de haatbaarden was de vraag waar die kleding voorschriften golden en of mijn burqa dan ook in het roze mocht ... Kreeg geen inhoudelijk antwoord, alleen dat de 'broeders' op dat moment niet aanwezig waren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:09 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Wat was je vraag dan? En wat waren de antwoorden? En had je zo'n vlaggetje bij je toen je je vraag stelde?
Doe ik ook nooit maar toch irriteert het me elke keer weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoho niet te veel verwachten van deNOS
Die fb is inmiddels verwijdert. Had rond de 550 likes en er werd opgeroepen om van bepaalde wijken in den haag een islamitische staat te makenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Islamitische Staat in Den Haag? Die bestaat helemaal niet. Waar heb je het precies over?
LOL, pas maar op dat Amerikaanse jagers daar geen bommen op gooien als ze die zwarte vlaggen zien wapperen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die fb is inmiddels verwijdert. Had rond de 550 likes en er werd opgeroepen om van bepaalde wijken in den haag een islamitische staat te maken
Nja op die fb van die demo werd ook gezegd dat die demo mede kwam door het zelf verklaren van een islamitische staat in de schilderswijk. Vandaar dat ze ook die route willen nemenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
LOL, pas maar op dat Amerikaanse jagers daar geen bommen op gooien als ze die zwarte vlaggen zien wapperen.
Van mij mogen ze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
LOL, pas maar op dat Amerikaanse jagers daar geen bommen op gooien als ze die zwarte vlaggen zien wapperen.
De media hier is echt een lachertje. Ik snap niet waar ze hun info vandaan halenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:04 schreef BluesRebel het volgende:
NOS weer: "Yezidi's, een oude christelijke sekte." Amateuristische debielen.
En: "Arbil dreigt te vallen." Waar is dat nou weer op gebaseerd
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.quote:
Dat klinkt toch anders dan je eerste post. Maar blokken is natuurlijk fout. Je weet verder ook niet wie de mails van zo'n facebook pagina zit te beantwoorden, en wat die allemaal voor reacties krijgt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha nee , dat vlaggetje had ik niet. Bij de haatbaarden was de vraag waar die kleding voorschriften golden en of mijn burqa dan ook in het roze mocht ... Kreeg geen inhoudelijk antwoord, alleen dat de 'broeders' op dat moment niet aanwezig waren.
Bij de demo fb vroeg ik of het alleen gericht was tegen de ISIS en niet tegen de islam zelf. Daarop was het antwoord ja. Maar de reacties tegen de islam namen op dat moment toe. Dus vroeg ik of de beheerder dat door had en hoe die dat ging oplossen. Toen werd ik geblockt
Uhh liever niet....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.
Que?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedereen met zo'n zwarte vlag gewoon ter plekke liquideren.quote:
Nja denk dat die organisator het allemaal wel snapt. Heb alleen niet zo vertrouwen in de mensen die mee gaan lopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Dat klinkt toch anders dan je eerste post. Maar blokken is natuurlijk fout. Je weet verder ook niet wie de mails van zo'n facebook pagina zit te beantwoorden, en wat die allemaal voor reacties krijgt.
Het lijkt me wel een goed initiatief, en zo te zien snappen ze ook heel goed dat niet alle moslims extremistisch zijn. In ieder geval was dat mijn indruk.
Ben wel benieuwd naar (re)acties van die gekkies. Verwacht wel e.e.a. aan ellende.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar, als er ISIS mafkezen in de Schilderswijk zitten dan levelen ze die wijk maar.
Das al beter dan een hele wijk weg vagen waar ik dichtbij woonquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedereen met zo'n zwarte vlag gewoon ter plekke liquideren.
Oh dat zal vast wel, maar hoe meer er opstaan hoe meer je er gewoon moet neermaaien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar (re)acties van die gekkies. Verwacht wel e.e.a. aan ellende.
Lijkt me ook vrij hypothetisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das al beter dan een hele wijk weg vagen waar ik dichtbij woon
Joh :pquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij hypothetisch.
Hitler begon ook vrij hypothetisch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij hypothetisch.
Bedank voor je geniale inbreng en actuele inzicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hitler begon ook vrij hypothetisch.
Ja, alsof de VS ook maar iets geeft om de mensen op de berg. Wat zal het dit keer geweest zijn? Akkoordje met de koerden in ruil voor gunstigere olieprijzen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat het met de mensen op de berg ?
Haat is van alle tijden. Lijkt mij vrij actueel. Daarnaast is hetgeen ik schreef feitelijk correct, kun je niet omheen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bedank voor je geniale inbreng en actuele inzicht.
Van jou mag het, van mij moet het!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij mogen ze iedereen met zo'n zwarte vlag gewoon ter plekke liquideren.
Beter. Er zijn voedselpakketten, medische pakketten en soldaten heen gestuurd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe gaat het met de mensen op de berg ?
Ja je kan ook hier komen melden dat gras groen is en de lucht blauw, maar dat kan me net zoveel verrotten als je gezeik over Hitler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Haat is van alle tijden. Lijkt mij vrij actueel. Daarnaast is hetgeen ik schreef feitelijk correct, kun je niet omheen.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg hoe het met de mensen op de berg gaat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja, alsof de VS ook maar iets geeft om de mensen op de berg. Wat zal het dit keer geweest zijn? Akkoordje met de koerden in ruil voor gunstigere olieprijzen?
Wist je niet dat de Schilderswijk een mini kalifaat is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:11 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Islamitische Staat in Den Haag? Die bestaat helemaal niet. Waar heb je het precies over?
Ik denk er ook over om mee te lopen. Zal in ieder geval mijn camera meenemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja denk dat die organisator het allemaal wel snapt. Heb alleen niet zo vertrouwen in de mensen die mee gaan lopen
Nou nee. Gras heeft weinig met de discussie te maken. De vergelijking met Hitler gaat op wegens haat jegens een complete bevolkingsgroep die bij sommigen opborrelt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je kan ook hier komen melden dat gras groen is en de lucht blauw, maar dat kan me net zoveel verrotten als je gezeik over Hitler.
Oke , gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beter. Er zijn voedselpakketten, medische pakketten en soldaten heen gestuurd.
Gelukkig.twitter:BramJanssen twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:27:23We're safe. As far as we know now no casualties on Kurdish side. #IS. reageer retweet
Goh vreemd he, dat mensen niet zoveel op hebben met je ISIS matties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou nee. Gras heeft weinig met de discussie te maken. De vergelijking met Hitler gaat op wegens haat jegens een complete bevolkingsgroep die bij sommigen opborrelt.
Je bent niet bang voor eventuele problemen ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ik denk er ook over om mee te lopen. Zal in ieder geval mijn camera meenemen.
Nee, 't is vreemd dat sommigen koste wat kost de ISIS willen extrapoleren naar de gehele moslimwereld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goh vreemd he, dat mensen niet zoveel op hebben met je ISIS matties.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:23 schreef speknek het volgende:
Hopelijk brengt Amerika honderden kilotons vrijheid aan onze medelanders in den vreemde.
[ afbeelding ]
Er waren al gedeeltelijk mensen geëvacueerd. Volgens mij is er nog niet veel bekend over aantallen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke , gelukkigIs er al iets bekend over het weg kunnen halen van die mensen daar ?
twitter:BramJanssen twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:30:45We counted six air strikes. We were standing at the Khazer checkpoint which thousands of refugees from #Mosul fled yesterday. #IS reageer retweet
Het ziet er in ieder geval hoopvol uit dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er waren al gedeeltelijk mensen geëvacueerd. Volgens mij is er nog niet veel bekend over aantallen.
Zoals ik Den Haag ken zullen die er niet zijn. En als ik Den Haag niet goed ken heb ik mijn camera bij me om het vast te leggen ;-)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor eventuele problemen ?
Nou ja, ISIS zocht de aandacht dan ook zelf op met hun filmpjes die qua cameratechnieken menig amateurfilmer overstegen. Ze hebben zo'n beetje alle wreedheden vastgelegd en op het internet geslingerd. Denk niet dat die sjiieten dat ook hebben gedaan met hun daden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:33 schreef sunnah het volgende:
De extreme shi'ieten hebben bijna 10 jaar de Sunnieten op alle mogelijke manieren mishandeld.
- Ondergrondse kerkers
- Op namen vermoord (Omar, Aboe Bakr, Aisha)
- Kinderen en vrouwen verkracht van ahlus Sunnah
- Mutulatie van levenden en doden.
etc etc.
toen hoorden je niks
hypocriete wereld man
Geheh ik wens je succesquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:34 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Zoals ik Den Haag ken zullen die er niet zijn. En als ik Den Haag niet goed ken heb ik mijn camera bij me om het vast te leggen ;-)
twitter:BramJanssen twitterde op vrijdag 08-08-2014 om 18:35:25One bomb dropped in #Khazer, 100 meters from us. The rest into #IS territory. Hard to say where, but approx between 1-3 km from Khazer. reageer retweet
Waarom denk je dat bewonders van Mosul etc blij waren met ISis ? eindelijk bevreid van die barbaren die hun gang konden gaan , eerst de usa en daarna malaki..quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:35 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Nou ja, ISIS zocht de aandacht dan ook zelf op met hun filmpjes die qua cameratechnieken menig amateurfilmer overstegen. Ze hebben zo'n beetje alle wreedheden vastgelegd en op het internet geslingerd. Denk niet dat die sjiieten dat ook hebben gedaan met hun daden.
Mooi toch. They reap what they sow.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:
Er zijn een shitload aan ISIS-vechters omgekomen volgens mij. Zie heel veel berichten over doden door airstrikes door zowel US als Iraakse luchtmacht.
Moslul?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef sunnah het volgende:
[..]
Waarom denk je dat bewonders van Moslul etc blij waren met ISis ? eindelijk bevreid van die barbaren die hun gang konden gaan , eerst de usa en daarna malaki..
Die filmpjes zijn geen bewijs dat het Isis militanten waren.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef sunnah het volgende:
[..]
Welke filmpjes heb je het over?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:40 schreef Nintex het volgende:
[..]![]()
Nee de filmpjes niet nee, de vlaggen, tweets, het geschreeuw, de bevestiging van de daden, het uitroepen van een kalifaat in de gebieden daar die daden gepleegd zijn... wel.
Two wrongs don't make a right. Je kan niet zeggen oh, zij waren zo slecht en vervolgens zelf hetzelfde in het kwadraat doen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:38 schreef sunnah het volgende:
[..]
Waarom denk je dat bewonders van Mosul etc blij waren met ISis ? eindelijk bevreid van die barbaren die hun gang konden gaan , eerst de usa en daarna malaki..
Ja want de VS ging er om democratie te brengen? Dollars, daar ging het om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Bredemug het volgende:
Allemaal dankzij de U.S die ''democratie'' naar Irak wou brengen. Als ze Sadam met rust hadden gelaten was er niks aan de hand. Maar nee laten we een compleet land ''democratie'' geven en miljoenen mensen de dood injagen.
Fuck de U.S.
Irak is eigenlijk een collectie van ruines geworden door de jaren heen, zondequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:42 schreef Bredemug het volgende:
Allemaal dankzij de U.S die ''democratie'' naar Irak wou brengen. Als ze Sadam met rust hadden gelaten was er niks aan de hand. Maar nee laten we een compleet land ''democratie'' geven en miljoenen mensen de dood injagen.
Fuck de U.S.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Sunnah heeft ons inmiddels verlaten, over tot andere zaken
Zie, mijn intuïtie heeft altijd gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:
net nog een docu over IS gezien waar 50 hoofden van Syriers op palen werden gespiest... dat soort filmpjesquote:
Nog een GeenStijl-lezerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Lekker! Honderden schoften een enkeltje Allah bezorgd!
Dat weet ik ook, daarom ''democratie'' dat is de bullshit die ze elke keer verzinnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ja want de VS ging er om democratie te brengen? Dollars, daar ging het om.
Veelzeggend wel dat er zo'n menigte is voor één dodequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:51 schreef BluesRebel het volgende:
ISIS doden
http://rudaw.net/sorani/kurdistan/0808201431
Edit: geen gruwelijke beelden ofzo.
2 gedood en 4 gearresteerd staat er.
Zag ook een filmpje over dat volk wat vastzit in de bergen, er werd gesmeekt richting Amerika en Obama voor hulp. Nou ja, smeken... Meer verwijten dat ze niet komen helpen. Dan denk ik ook wel even van "joh, nu moet Amerika het weer oplossen?". Sowieso zouden moslims, of dat nou Koerden, Turken of Marokkanen zijn laat ik in het midden, hun woede meer moeten richten op de Arabische staten -> laat hen eens een keer helpen! En dan bedoel ik écht helpen. En ja, als het volk dat massaal eist dan kan dat echt wel iets teweeg brengen. En ik gebruik het woord "moslims" wellicht zeer algemeen, maar daar is dan ook een reden voor: solidariteit. Moslims voelen zich toch zo solidair met elkaar? Nou, laat het zien! En dan niet alleen één protestmars van 100 man in Den Haag.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:01 schreef BluesRebel het volgende:
Transvaal? Laak? Moerwijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das al beter dan een hele wijk weg vagen waar ik dichtbij woon
Wut?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:45 schreef Staal het volgende:
Overigens bijzonder dat Hezbollah en Amerika nu samenwerken.
Ja maar de mensen die schuilen in de bergen zijn geen moslims, dus geen wonder dat ze niet solidair zijn ermee he.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zag ook een filmpje over dat volk wat vastzit in de bergen, er werd gesmeekt richting Amerika en Obama voor hulp. Nou ja, smeken... Meer verwijten dat ze niet komen helpen. Dan denk ik ook wel even van "joh, nu moet Amerika het weer oplossen?". Sowieso zouden moslims, of dat nou Koerden, Turken of Marokkanen zijn laat ik in het midden, hun woede meer moeten richten op de Arabische staten -> laat hen eens een keer helpen! En dan bedoel ik écht helpen. En ja, als het volk dat massaal eist dan kan dat echt wel iets teweeg brengen. En ik gebruik het woord "moslims" wellicht zeer algemeen, maar daar is dan ook een reden voor: solidariteit. Moslims voelen zich toch zo solidair met elkaar? Nou, laat het zien! En dan niet alleen één protestmars van 100 man in Den Haag.
Hetzelfde doel hebben is een vorm van samenwerken.quote:
Nog even en we gaan wapens geven aan Assad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Hetzelfde doel hebben is een vorm van samenwerken.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Die twee hoeven elkaar niet tegen te spreken hè? In dit geval is wat de VS doet in het belang van de hele wereldquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Peunage het volgende:
Sinds wanneer zit dit topic vol met mensen die er van overtuigd zijn dat Murica de wereld van de ondergang red en niet alles voor eigenbelang doet?
Toevallig hoor, want ik geloof onmiddellijk dat ze het voornamelijk doen voor de VS. Maar het is mooi dat de wereld daar van profiteren deze keerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die twee hoeven elkaar niet tegen te spreken hè? In dit geval is wat de VS doet in het belang van de hele wereld
Ik heb heel contente Lebanezen in TL. Het is voor hen ook bizar. Dit had nooit iemand kunnen denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vechten beide tegen IS.
IS is namelijk ook Linanon binnen gevallen...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:47 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb ze eindelijk overtuigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:48 schreef Peunage het volgende:
Sinds wanneer zit dit topic vol met mensen die er van overtuigd zijn dat Murica de wereld van de ondergang red en niet alles voor eigenbelang doet?
Vertel eens?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Effectieve airstrike. USAquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |