Ja dan moet je dus gewoon op die leeftijd vrouwen als jij hebbenquote:
1000 logiesquote:
Maar dan mis je alsnog een goeie video-kaartquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:59 schreef JanCees het volgende:
HDD Caddy is een soort harddisk drive die je op de plek van je dvd drive schroeft
Voor seks wellicht. Een relatie denk ik niet. Zou ik ook niet willen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus gewoon op die leeftijd vrouwen als jij hebben
Definieer vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Na 5 weken Azie niet meer op vakantie geweest
Reizen. Buitenland.quote:
Nee relatie wordt wat minder inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor seks wellicht. Een relatie denk ik niet. Zou ik ook niet willen.
Ik ben al 4 jaar niet op vakantie geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Na 5 weken Azie niet meer op vakantie geweest
Ja hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus een weekendje weg is ook vakantie?
Daar denk je wel anders over als je echt verliefd raakt op zo'n kerel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor seks wellicht. Een relatie denk ik niet. Zou ik ook niet willen.
geen geldquote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus een weekendje weg is ook vakantie?
Ohjaaa je ging naar New Yorkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geen geld
maar over 2 weekjes new york
Ik had iemand in mn klas die ging weleens op woensdagmiddag naar parijs en zat vrijdagochtend weer keurig in de lesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had iemand in mn klas die ging weleens op woensdagmiddag naar parijs en zat vrijdagochtend weer keurig in de les
Word ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denk je wel anders over als je echt verliefd raakt op zo'n kerel.
Ik zou na één dag al dat vreetschuur eten al zat zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou opzich best ook een paar daagjes in zo`n Ultra-All Inclusive hotel willen zitten
Het trekt me totaal niet voor een hele vakantie maar gewoon paar dagen zuipen en vreten en chillen onbeperkt
Dat blijft 10x zo leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou na één dag al dat vreetschuur eten al zat zijn.
Sowieso op vakantie meerdere restaurantjes proberen.
Toch wel. Ik zoek zulke mannen niet op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat je daar helemaal geen invloed op hebt
Ik heb de pro versiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
even een proefversie van winrar downloaden
xd
Heeft niks met opzoeken te maken, je kan iemand ook gewoon tegenkomen of ermee geconfronteerd worden door werk/sport/kroeg ofzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch wel. Ik zoek zulke mannen niet op.
Truequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vaak een stuk of 40-45x lekkerder dan zo'n buffet met allemaal lauw vet voer.
ja precies, dat is best leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben aan het vlammen met Helmond Sport
[..]
Messi naar Ajax halen
[..]
Vrijheid is wel wat weg ja en het is heel erg hard werken.
Dus lijkt me ook niks, misschien later wel wonen in een boerderij maar dan goed opknappen en niet aan het echte boerenleven doen. Paar leeuwen op het weiland zetten en dat is het dan
geen idee, wel aardig bedragjequote:
Kan, maar ik zie het toch niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft niks met opzoeken te maken, je kan iemand ook gewoon tegenkomen of ermee geconfronteerd worden door werk/sport/kroeg ofzo.
Gewoon je eigen savanneschuur maken toch met genoeg ruimte.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies, dat is best leuk.
behalve de leeuwen want die horen daar niet
[..]
geen idee, wel aardig bedragje
ongeveer duizend euro nuquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja precies, dat is best leuk.
behalve de leeuwen want die horen daar niet
[..]
geen idee, wel aardig bedragje
Dat kan, ik zie het ook niet gebeuren dat ik nu op een 50+ vrouw val, maar wie weetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan, maar ik zie het toch niet gebeuren.
dat wil ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had iemand in mn klas die ging weleens op woensdagmiddag naar parijs en zat vrijdagochtend weer keurig in de les
nee joh kan goedkoperquote:
nee is zieligquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen savanneschuur maken toch met genoeg ruimte.
Meer als in de dierentuin
Vast. Denk dat het in de winter ook goedkoper isquote:
ja dat lijkt me zo leukquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een keer random de trein pakken vanaf CS naar buitenland
Ik ga ze ook niet uit Afrika halen, maar gewoon uit Artisquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee is zielig
beter blijven ze in Afrika
Wat ik net bedoelde overigens, was dat ik geen relatie met iemand van 50 aan zou gaan omdat er voor mij geen toekomst in zit. Dat zegt niet dat ik niet verliefd kan worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan, ik zie het ook niet gebeuren dat ik nu op een 50+ vrouw val, maar wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |