Ja dan moet je dus gewoon op die leeftijd vrouwen als jij hebbenquote:
1000 logiesquote:
Maar dan mis je alsnog een goeie video-kaartquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:59 schreef JanCees het volgende:
HDD Caddy is een soort harddisk drive die je op de plek van je dvd drive schroeft
Voor seks wellicht. Een relatie denk ik niet. Zou ik ook niet willen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet je dus gewoon op die leeftijd vrouwen als jij hebben
Definieer vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Na 5 weken Azie niet meer op vakantie geweest
Reizen. Buitenland.quote:
Nee relatie wordt wat minder inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor seks wellicht. Een relatie denk ik niet. Zou ik ook niet willen.
Ik ben al 4 jaar niet op vakantie geweestquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Na 5 weken Azie niet meer op vakantie geweest
Ja hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus een weekendje weg is ook vakantie?
Daar denk je wel anders over als je echt verliefd raakt op zo'n kerel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor seks wellicht. Een relatie denk ik niet. Zou ik ook niet willen.
geen geldquote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus een weekendje weg is ook vakantie?
Ohjaaa je ging naar New Yorkquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
geen geld
maar over 2 weekjes new york
Ik had iemand in mn klas die ging weleens op woensdagmiddag naar parijs en zat vrijdagochtend weer keurig in de lesquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had iemand in mn klas die ging weleens op woensdagmiddag naar parijs en zat vrijdagochtend weer keurig in de les
Word ik niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar denk je wel anders over als je echt verliefd raakt op zo'n kerel.
Ik zou na één dag al dat vreetschuur eten al zat zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou opzich best ook een paar daagjes in zo`n Ultra-All Inclusive hotel willen zitten
Het trekt me totaal niet voor een hele vakantie maar gewoon paar dagen zuipen en vreten en chillen onbeperkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |