Dus dat er 1000en gewone burgers mee de dood worden ingesleurd doet jouw niks? Goh wat een empathie, je laat je goed kennen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pff, krijgen we dat geouwehoer weer.......
Gewoon alles met de grond gelijk maken in dat pleuris kalifaat
Weg ermee!
Als zij het doen vind ik het ziek. Als het andersom zo gaat ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is? Omgekeerd staan ze ook te juichen als ze weer wat mensjes hebben afgeslacht...
Ik zie dat niet als mensen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit toch een beetje ziek hoor. Nou kunnen het nog zulke grote teringlijers zijn he, maar het blijven gewoon mensen. Graag kijken hoe mensen vermoord worden, of ervoor juichen vind ik eht ziek. Hoe hard het ook nodig is dat het gebeurd
Ze hebben hun menszijn opgegeven toen ze de hoofden afsneden van andere, levende mensen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit toch een beetje ziek hoor. Nou kunnen het nog zulke grote teringlijers zijn he, maar het blijven gewoon mensen. Graag kijken hoe mensen vermoord worden, of ervoor juichen vind ik eht ziek. Hoe hard het ook nodig is dat het gebeurd
Als je pretendeert beter te zijn is daar wel het een en ander op aan te merken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is? Omgekeerd staan ze ook te juichen als ze weer wat mensjes hebben afgeslacht...
Ik heb liever geen gewone burgerslachtoffers. Alleen jou beredenering van wat er in die vrachtwagens zit.. daar word ik zo moe vanquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus dat er 1000en gewone burgers mee de dood worden ingesleurd doet jouw niks? Goh wat een empathie, je laat je goed kennen.
Het probleem is dat je denkt net als een koudbloedige moordenaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet eerder rusten dan dat elke haatbaard een knisperend hoopje as en menselijk vet is inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:55 schreef Scorpie het volgende:
Hopelijk vallen er vele bommen op de hoofden van de koppensnellende barbaarextremisten die zich ISIS noemen, Insjallah Allah SnAckhbar en de hele teringbende die erbij hoort
Nou dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:56 schreef Gewas het volgende:
Ik heb altijd een hekel gehad aan Amerika, maar hoe ze zich opstellen tegen Rusland en nu tegen die idioten van de ISIS hebben ze mijn respect gekregen. Stuur alsjeblieft je volledige luchtmacht daar naartoe om dat tuig kapot te bombarderen.
Vertel, hoe zou je dan deze lui aan moeten pakken? Pakje thee, koekje erbij? Wat is nou concreet jouw oplossing Xa1pt, je schijnt het beter te weten dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je pretendeert beter te zijn is daar wel het een en ander op aan te merken.
Tuurlijk man. Opruimen die Kenkerlijersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hebben hun menszijn opgegeven toen ze de hoofden afsneden van andere, levende mensen.
Je buren kunnen er rare gewoontes op na houden. Ga je dat tolereren of breek je bij ze in om camera's op te hangen en ze te confronteren met hun schandelijke gedrag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat valt er dan precies te tolereren als het zich niet in je omgeving afspeelt?
Nou nee. Waar ISIS leden glimlachend kinderen hun kop afsnijden simpelweg omdat hun God God heet en niet Allah bombardeert Amerika de glimlachende haatbaard die dat kind zijn kop afsneed. Als je dat verschil niet kan inzien, tsja, iets met balk, oog, moslim enzovoorts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je denkt net als een koudbloedige moordenaar.
Het interesseert mij niet wat jij van mij denkt of vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Het probleem is dat je denkt net als een koudbloedige moordenaar.
Je vriendin heeft af en toe d'r buien. Tolereer je dat als je eist dat ze nooit meer zo'n bui heeft?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je buren kunnen er rare gewoontes op na houden. Ga je dat tolereren of breek je bij ze in om camera's op te hangen en ze te confronteren met hun schandelijke gedrag?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopelijk gebruikt men fosfor en napalm tegen die haatbaarden...
Nou dat is al 1 iemand die voor anderen wil bepalen hoe ze leven. Daar ging het toch om?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee. Maar hoe is dat relevant/
Absent.quote:
Niet leuk dit...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
Hopelijk gebruikt men fosfor en napalm tegen die haatbaarden...
Ah, de uitwassen van een extremistische geloofsovertuiging die dood en verderft zaait onder hele bevolkingsgroepen omdat ze minderwaardig worden geacht gelijkstellen aan een emotionele bui van je vriendin, zo kennen we je weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vriendin heeft af en toe d'r buien. Tolereer je dat als je eist dat ze nooit meer zo'n bui heeft?
Glimlachen hier een aantal figuren bij het zien van beelden van de bombardementen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee. Waar ISIS leden glimlachend kinderen hun kop afsnijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |