Je kunt niet alles hebben, Roy.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:33 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme Kaneel
De verkeerde blonde uit Arrow komt naar de comic-con
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben, Roy.
Stan Lee komt zeker ook niet?
Blaas met zijn allen hard richting zee, misschien werkt het?quote:
Ik heb hem hier ook schoongemaakt en klaarstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:35 schreef Evie het volgende:
ach ik ga vanavond maar eens een bbq organiseren![]()
Kom je ook mee bbqen en dan kan je morgen direct door naar de meet na een avondje uitgaan hierquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook schoongemaakt en klaarstaan.
Vanavond al andere plannen, dus je komt maar mooi morgen een drankje doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Kom je ook mee bbqen en dan kan je morgen direct door naar de meet na een avondje uitgaan hier
o betaal jij?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanavond al andere plannen, dus je komt maar mooi morgen een drankje doen
Het is alsof je haar kent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, als ik ja zeg ga je natuurlijk helemaal los en zuip je de drankvoorraad op he?
Rondje van jou dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, als ik ja zeg ga je natuurlijk helemaal los en zuip je de drankvoorraad op he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Geniet en drink met maten, geen liters maar vaten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]Genieten doe je niet met maten maar met vaten
Nog beter!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geniet en drink met maten, geen liters maar vaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |