quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:21 schreef NickGrouwen het volgende:
n geef me geen plaatjes van mooie steden en blije mensen
Ja, anno 2014 gaat er bij jou nog steeds een alert af?quote:
Nou en?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, anno 2014 gaat er bij jou nog steeds een alert af?
Prachtigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Sint Petersburg en Moskou schijnen mooie steden te zijn.
schijtgat hahaha iddquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:34 schreef getfitbysmith het volgende:
Idd echt een schijtgat met racistische homohatende idioten
Heb altijd het idee gehad dat dat ook de enige mooie plekken in heel dat Rusland is....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Sint Petersburg en Moskou schijnen mooie steden te zijn.
De meeste van die flats zijn al lang weer afgebrokenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dacht eerder aan zoiets. Al was mijn vorige post licht overdreven natuurlijk.
[ afbeelding ]
Precies dit is het probleem met Rusland. Als je je bevolking in zulke lelijke blokken laat wonen komt er nooit wat moois/ slims/ creatiefs uit de mensen. Kun je een stuk beter hebben zoals hier in het westen waar mensen gewoon in normale huizen mogen wonen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja ze moeten wat hebben om te showen he, Noord Korea doet dat ook, China doet dat ook...het is allemaal media controle om een bepaald beeld te creëren van een bepaald land om er goed uit te zien. Alleen foto's laten zien van de mooie steden terwijl de rest van het land een gat isquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:46 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb altijd het idee gehad dat dat ook de enige mooie plekken in heel dat Rusland is....
Ik bedoel, iets anders promoten ze niet qua toerisme of wel....?
Och jee, de oorlogsmachine en bijbehorende propaganda is weer volop aan het draaien hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:44 schreef NickGrouwen het volgende:
Eindelijk eens iets waar ik het mee eens ben met Obama
Obama: 'Russia doesn't make anything,'
http://www.reuters.com/ar(...)dUSKBN0G30Q920140803
Er is nooit wat goeds gekomen uit Rusland...communisme. wapens, hoeren, mafia, onderdrukking...
Hey d'r mist een flatquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:40 schreef Syntos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:49 schreef borbit het volgende:
[..]
Kun je een stuk beter hebben zoals hier in het westen waar mensen gewoon in normale huizen mogen wonen.
Ging ook meer om het idee.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:04 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Hey d'r mist een flat
Waar zijn die foto's genomen zeg.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol. Jij komt uit een normaal huis zeker?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:49 schreef borbit het volgende:
[..]
Precies dit is het probleem met Rusland. Als je je bevolking in zulke lelijke blokken laat wonen komt er nooit wat moois/ slims/ creatiefs uit de mensen. Kun je een stuk beter hebben zoals hier in het westen waar mensen gewoon in normale huizen mogen wonen.
quote:
Van elke stad kun je lelijke foto's vinden. Ik woon in één van de mooiste steden van Europa volgens velen, maar mijn huis ziet er net zo uit als op deze foto's.quote:
Ja, olie, gas, wodka, ISS ruimtevaart technologie, satellieten, militaire waprns zoals vliegtuigen en kalashnikovs, en kernreactor(onderdelen) zijn helemaal niks en vallen uit de blauwe helemaal weleens op Obama's hoofd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:44 schreef NickGrouwen het volgende:
Er is nooit wat goeds gekomen uit Rusland...communisme. wapens, hoeren, mafia, onderdrukking...
Duitse wetenschappers bedoel je?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ja, olie, gas, wodka, ISS ruimtevaart technologie, satellieten, militaire waprns zoals vliegtuigen en kalashnikovs, en kernreactor(onderdelen) zijn helemaal niks en vallen uit de blauwe helemaal weleens op Obama's hoofd.
Communisme komt uit Engeland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:44 schreef NickGrouwen het volgende:
Dat zijn plattelandse poolgebieden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef niels0 het volgende:
De Hermitage al bezocht TS? Verder vind ik het ook een grafland. Terechte klacht.
Ik stond gestationeerd in Moermansk een tijdje. Tblisi ook ff. Niets te zoeken.
Communisme komt uit Duitsland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Communisme komt uit Engeland.
Wapens komen uit de oertijd.
Mafia komt uit Italie.
Hoeren komen uit de oertijd.
Onderdrukking komt uit de oertijd.
Welke stad?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:23 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Van elke stad kun je lelijke foto's vinden. Ik woon in één van de mooiste steden van Europa volgens velen, maar mijn huis ziet er net zo uit als op deze foto's.
Praag. Veel mensen vinden dat een mooie stad, maar die zullen dan ook niet in mijn wijk verzeilt rakenquote:
Nee dwt bedoel ik niet. Obama had het over wat Rusland heden ten dage produceert, en dat is niet niks. Ook ICT kennis moest in de lijst staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Duitse wetenschappers bedoel je?
Ah ja staat ook nog op mijn agendaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Praag. Veel mensen vinden dat een mooie stad, maar die zullen dan ook niet in mijn wijk verzeilt raken.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah ja staat ook nog op mijn agenda
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Polenbatser het volgende:
[..]Als je op de koffie wilt komen roep je maar. Hopelijk ben ik tegen die tijd wel verhuisd naar een mooier deel
.
Daar zat zijn suikeroom Engels dacht ik. Maar je kan wel gelijk hebben. Op een gegeven moment keerde hij wel terug na zijn zelfopgelegde verbanning.quote:
En dan noem jij olie, gas en de ak?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:08 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee dwt bedoel ik niet. Obama had het over wat Rusland heden ten dage produceert, en dat is niet niks. Ook ICT kennis moest in de lijst staan.
Omdat Obama er niks van af weet betekent niet dat ze niks produceren.
Inderdaad. Zoek t wel even op. Zit mobiel dus zal t niet delen tho.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:11 schreef mig72 het volgende:
[..]
Daar zat zijn suikeroom Engels dacht ik. Maar je kan wel gelijk hebben. Op een gegeven moment keerde hij wel terug na zijn zelfopgelegde verbanning.
prachtig inderdaad:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |