Zelfs Miyamoto weet niet hoe hij dat ding moet vasthouden .quote:
quote:A listing on Nintendo's UK online store has revealed that Mario Kart 8 is getting DLC packs which will bring new characters, courses and vehicles to the game.
Two packs are promised, which both contain two entirely new cups with four courses each. It would appear that new courses will include some based around F-Zero, Excitebike and Animal Crossing. In the UK, the packs will retail for £7 each.
Here's the official skinny taken from the online store listing:
Each Add On Content pack will contain two new cups, each with four courses, which, in total, increases the number of available courses by 50 percent. The Add On Content packs include classics like Wario’s Gold Mine from Mario Kart Wii, as well as new courses, some taking place in the worlds of The Legend of Zelda and Animal Crossing. New vehicles will also arrive with each pack, including the Blue Falcon kart representing the F-Zero franchise in the first AOC pack.
Mario Kart 8 Pack 1 - Released: November 2014
Pack 1 includes:
3 Characters: Tanooki Mario, Cat Peach, Link
4 Vehicles
8 Courses
Mario Kart 8 Pack 2 - Released: May 2015
Pack 2 includes:
3 Characters: Villager, Isabelle, Dry Bowser
4 Vehicles
8 Courses
As a bonus for purchasing both packs - as a bundle or separately - you can get eight different-coloured Yoshis and eight different-coloured Shy Guys that can be used right away.
Is ook jammer, maar houdt het spel wel langer levend / brengt nieuw leven in de gamequote:Op woensdag 27 augustus 2014 06:30 schreef Pheno het volgende:
Beetje jammer dat de tweede DLC pas in mei komt. Dat vind ik wel erg laat. Dan kunnen er hier enkele users al vader zijn zonder dat ze het nu nog weten.
DLC Pre-order --> Alsjeblieft, je krijgt alvast de kleurtjes als download.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:44 schreef Bisamrat het volgende:
Klinkt goed allemaal, ik vrees alleen wel dat je de extra karakters alleen kunt unlocken als je een Amiibo van het betreffende karakter hebt. Er staat namelijk ook dat je alle Yoshi kleuren direct krijgt als je beide DLC's koopt. Hoezo direct vraag ik me dan af
Dit is de nieuwe besturing voor Zelda waarbij de pad als schild wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs Miyamoto weet niet hoe hij dat ding moet vasthouden .
Is dit een stille hint?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 06:30 schreef Pheno het volgende:
Beetje jammer dat de tweede DLC pas in mei komt. Dat vind ik wel erg laat. Dan kunnen er hier enkele users al vader zijn zonder dat ze het nu nog weten.
Met directe link naar de dlc en uitleg:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef Bisamrat het volgende:
http://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Mario-Kart-8-765384.html
inderdaad!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef MrBadGuy het volgende:
12 euro, niet slecht voor 16 nieuwe banen, 8 nieuwe voertuigen en 6 nieuwe personages
Alle reviewgames telden ook mee met die Premium-actiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef Reintji het volgende:
Dan was dat wel een behoorlijke sloot premium tegoed. Blijf dat wel tof vinden bij Nintendo, of ze hebben er niet over nagedacht. Heb voor de gratis Zelda WW en Pikmin games gewoon Premium tegoed gekregen en sterren voor de catalogus. En daar dan weer VC games van gekocht.
Nintendo is echt bagger als het aan komt op accounts.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Vraagje!
Ik heb bv bij mario kart alles gespeeld met mijn account.
Nu heb ik voor mijn vriendin ook een account aangemaakt zodat ze online kan racen, maar nu moet ze alles weer vrij spelen. Kan ik de boel niet koppelen zodat dit niet hoeft?
Zou raar zijn als ik dan die mario kart dlc 2 keer moet aanschaffen?
Dus mijn DLC is alleen voor mijn account? beetje slecht om dan alles dubbel te downen.. Niet dat ik dat ga doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nintendo is echt bagger als het aan komt op accounts.
Wow! Hyped! Helaas geen release datequote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze trailer doet de gamer er voor het eerst interessant uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |