Groninger? Add me Cyclop <- Anyway ik ondervond ook Wifi problemen maar na de laatste update geen last meer gehad. Had ook bijna zo een lan adapter aangeschaft.. mijne is volgens mij WPA2quote:Op zondag 17 augustus 2014 17:08 schreef Reintji het volgende:
Toevallig iemand in de omgeving Groningen van wie ik een Wii lan adapter kan lenen? Mijn Wii kan geen verbinding meer maken met Wifi zo lijkt het en hij moet online zijn om data over te zetten.
Speelt ook veel beter met LAN adapterquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:47 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Groninger? Add me Cyclop <- Anyway ik ondervond ook Wifi problemen maar na de laatste update geen last meer gehad. Had ook bijna zo een lan adapter aangeschaft.. mijne is volgens mij WPA2
twitter:superkoei twitterde op zondag 17-08-2014 om 23:55:24Mijn eerste zelf gemaakte wie is het bord! #nintendo (en wat Sega en Namco) http://t.co/S4DBLWQYon reageer retweet
mensen met een slechte routerquote:Op zondag 17 augustus 2014 19:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Speelt ook veel beter met LAN adapter
wifi
Ze moeten wel getransfered zijn voordat je die korting krijg volgens mij.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Reintji het volgende:
Klopt het trouwens dat je VC games gekocht via het Wii kanaal op je WiiU dan ook voor een euro kunt kopen in de eShop? Dus zonder transfer. Heb ik toch een bestemming voor die sterren.
Je hebt het over de Wiiquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:49 schreef Reintji het volgende:
Zo, toch gelukt met de Wii -> WiiU transfer, aantal Virtual Console games voor ¤0,99 uit de eShop geplukt. De Wii nu netjes weer in de doos waar hij in december 2006 uit kwam. Na de SNES heeft deze Nintendo console toch wel de meeste indruk achtergelaten. Frisse uitstraling en vernieuwende gameplay. De WiiU biedt wat extra's op vertrouwd terrein, maar zal net als de Wii voornamelijk gebruikt worden voor platform exclusives en de virtual console.
In 2000 was het inderdaad nog slecht te noemenquote:
Een schande dat je de SNES en de wii in 1 zin noemt.quote:
Je doet het zelf ookquote:Op maandag 18 augustus 2014 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een schande dat je de SNES en de wii in 1 zin noemt.
Die is wel sterkquote:
Heb ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, heb inmiddels al een PS4 ernaast gezet. De Wii U is voor de exclusives, meer niet. Binnenkort maar weer eens aanzetten, speelde de laatste tijd meer op de PS4
Godver. Wat een stabiel systeem is het toch!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:45 schreef s0ul1991 het volgende:
Nieuwe Wii U fimware update 5.1.2:
[ afbeelding ]
Vreemd eigenlijk, want de Wii U begint juist eindelijk een beetje te lopen qua verkoopcijfers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Watch Dogs laatste 'volwassen' game van Ubisoft voor WiiU...
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=877829
Gemengde gevoelens. Ubisoft zuigt best wel (geen dlc voor WiiU, Watch Dogs veel te laat, Rayman te laat, geen Valiant Hearts, etc) maar voor de buitenwereld een nieuwe spijker in de kist van WiiU.
Het kan al een Groningse aardbeving overleven, zo stabiel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Godver. Wat een stabiel systeem is het toch!
VS verkoopcijfers juli:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:23 schreef speknek het volgende:
Nouja te lopen, op het huidige tempo eindigt de Wii U na vijf jaar met 13M consoles. Maar goed, ik was toch wel klaar met Ubisofts template games. 6x hetzelfde spel per jaar met een ander jasje. Ik zie het inmiddels gewoon als hele dure shovelware.
Dat zijn geen PAL games dus die kun je niet afspelen hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand enig idee of Wii U spellen die ik bestel op videogamesplus.ca ook op mijn Europese Wii U werken? Of heb je dan last van regio-lock? Staan daar soms best prima prijzen.
Ik begrijp dat niet, als ik terug kijk op de Wii vond ik het toch wel echt een goede console. Veel variatie, veel vernieuwing, veel ander aanbod dan de concurrentie en veel exclusives die echt het spelen waard zijn. Prima console!quote:Op maandag 18 augustus 2014 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een schande dat je de SNES en de wii in 1 zin noemt.
Komt omdat de Xbox One nog niet overal uit is lijkt mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef speknek het volgende:
Ja I know, maar 81k per maand is <1M per jaar. Japan en Europa verdubbelen dat aantal, dan zit je op 10M in 5 jaar tijd. (okay Nintendo doet het altijd veel beter rond de feestdagen)
Ik denk wel dat Nintendo het nu beter doet dan de Xbox One wereldwijd. Microsoft moet pas echt gaan zweten.
Het afgelopen jaar (1 juli 2013 t/m 30 juni 2014) hebben ze iets meer dan 3 miljoen Wii U's verkocht. In het tweede kwartaal van 2013 verkochten ze 160.000 wereldwijd, in het tweede kwartaal van dit jaar waren het er al weer 501.000. De verkopen lijken daarmee echt weer wat aan te trekken dankzij o.a. MK8 en de feestdagen zorgen idd voor een groot deel van de verkopen. Het succes van de Wii zullen ze niet overtreffen, ze zullen ook niet de winnaar van deze generatie worden gezien de verkopen van de PS4, maar de 22 miljoen die de GameCube heeft gehaald kunnen ze denk ik nog wel eens gaan overtreffen (waarmee het geen groot succes zal zijn, maar ook geen grote flop).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:49 schreef speknek het volgende:
Ja I know, maar 81k per maand is <1M per jaar. Japan en Europa verdubbelen dat aantal, dan zit je op 10M in 5 jaar tijd. (okay Nintendo doet het altijd veel beter rond de feestdagen)
Ik denk wel dat Nintendo het nu beter doet dan de Xbox One wereldwijd. Microsoft moet pas echt gaan zweten.
Thnx! Zojuist ff 2 besteld bij Media-Markt voor ¤22,-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:34 schreef Bisamrat het volgende:
Wii Sport Club nu 22 euro bij wehkamp, wel een goede prijs voor de colletie dacht ik zo, aangezien ik altijd naast de Media Markt stunt prijzen grijp (geen budget bak in Zwolle)
thanks voor de tip! prima prijs!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:34 schreef Bisamrat het volgende:
Wii Sport Club nu 22 euro bij wehkamp, wel een goede prijs voor de colletie dacht ik zo, aangezien ik altijd naast de Media Markt stunt prijzen grijp (geen budget bak in Zwolle)
http://www.nippon-yasan.c(...)ontroller-black.htmlquote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:10 schreef CoExist het volgende:
Iemand enig idee waar ik een Wii U Pro Controller goedkoop op de kop kan tikken!?
Prima prijs, meer dan prima zelfs, enkel weet ik van mezelf dat ik het toch niet (veel) ga spelen, kan ik het net zo goed niet kopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 09:34 schreef Bisamrat het volgende:
Hm! Da's ¤21,50 met de wisselkoers. Is het wel een originele van Nintendo?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:19 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
http://www.nippon-yasan.c(...)ontroller-black.html
4 kopen voor de prijs van 2, helaas kwam ik hier te laat achter en heb 100 ballen neergelegd voor 2 van die krengen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm! Da's ¤21,50 met de wisselkoers. Is het wel een originele van Nintendo?
Verzendkosten liggen wel rond de ¤20,-
Ja originele, en iemand heeft ook daarvan gekocht en koos 1 van de goedkoopste verzendmethodes en kreeg het toen binnen 2 week.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:19 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hm! Da's ¤21,50 met de wisselkoers. Is het wel een originele van Nintendo?
Verzendkosten liggen wel rond de ¤20,-
Ik heb geen tijd om daar op te wachten. Vertrek maandag naar Cuba en kom 11 september terug. Heb er 12 september 1 nodig.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 20:51 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja originele, en iemand heeft ook daarvan gekocht en koos 1 van de goedkoopste verzendmethodes en kreeg het toen binnen 2 week.
Joah! Doe ik al jaren! Betaal bijna nooit de originele prijs ergens voor. De Wii U Pro Controller kost normaal ¤55,- daar. Heb er ¤11,- afgeluld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Onderhandeling bij de Media Markt?
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat als Toad uitgesteld wordt, NoE voor onze kerst dan maar fatal frame moet lokaliseren, wat jullie?
Volgens mij wel. Mute gewoon je TVquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:37 schreef JaqenHghar het volgende:
He even een vraagje, is het mogelijk om netflix te kijken op de wii u met een headset aangesloten op de game pad(en daar alleen geluid door) , maar het beeld op de tv?
DK is dan ook een wat vreemde eend in de bijt, over het algemeen hoor je wat er op de tv is als je een headphone in je Gamepad plugt. Ook bij Netflix.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee dat werkt volgens mij niet. Toen ik DK op de TV speelde kwam er geen geluid uit mijn oordopjes die in de gamepad zaten.
bij assassin creed 3 is het weer andersomquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee dat werkt volgens mij niet. Toen ik DK op de TV speelde kwam er geen geluid uit mijn oordopjes die in de gamepad zaten.
Kan niet wachtennnn?!quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet vergeten, donderdag de Mercedes-dlc!
Mjah, die kutvertalingen duren langer dan gepland volgens mij. Moet daarna ook weer volledig getest wordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:29 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Kan niet wachtennnn?!
Gvd, waar blijft Shovel Knight...
http://yachtclubgames.com(...)nternational-status/ ze zijn weer een stapje verder! Paar dagen geleden was het nog drie vlammetjes.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, die kutvertalingen duren langer dan gepland volgens mij. Moet daarna ook weer volledig getest worden
Is SteamWorld Dig trouwens de moeite? Komt donderdag en kost tijdelijk 6,49 i.p.v. 8,99 en dat is precies het bedrag dat ik nog heb staan. Of kan ik beter wachten op Shovel Knight? De grafische stijl van SteamWorld Dig staat me niet heel erg aan...
Dat vergeet ik liever.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet vergeten, donderdag de Mercedes-dlc!
Het wordt zo'n perfecte 'they see me rollin''-moment in een slo-moquote:
Zelfs Miyamoto weet niet hoe hij dat ding moet vasthouden .quote:
quote:A listing on Nintendo's UK online store has revealed that Mario Kart 8 is getting DLC packs which will bring new characters, courses and vehicles to the game.
Two packs are promised, which both contain two entirely new cups with four courses each. It would appear that new courses will include some based around F-Zero, Excitebike and Animal Crossing. In the UK, the packs will retail for Ŗ7 each.
Here's the official skinny taken from the online store listing:
Each Add On Content pack will contain two new cups, each with four courses, which, in total, increases the number of available courses by 50 percent. The Add On Content packs include classics like Wario’s Gold Mine from Mario Kart Wii, as well as new courses, some taking place in the worlds of The Legend of Zelda and Animal Crossing. New vehicles will also arrive with each pack, including the Blue Falcon kart representing the F-Zero franchise in the first AOC pack.
Mario Kart 8 Pack 1 - Released: November 2014
Pack 1 includes:
3 Characters: Tanooki Mario, Cat Peach, Link
4 Vehicles
8 Courses
Mario Kart 8 Pack 2 - Released: May 2015
Pack 2 includes:
3 Characters: Villager, Isabelle, Dry Bowser
4 Vehicles
8 Courses
As a bonus for purchasing both packs - as a bundle or separately - you can get eight different-coloured Yoshis and eight different-coloured Shy Guys that can be used right away.
Is ook jammer, maar houdt het spel wel langer levend / brengt nieuw leven in de gamequote:Op woensdag 27 augustus 2014 06:30 schreef Pheno het volgende:
Beetje jammer dat de tweede DLC pas in mei komt. Dat vind ik wel erg laat. Dan kunnen er hier enkele users al vader zijn zonder dat ze het nu nog weten.
DLC Pre-order --> Alsjeblieft, je krijgt alvast de kleurtjes als download.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:44 schreef Bisamrat het volgende:
Klinkt goed allemaal, ik vrees alleen wel dat je de extra karakters alleen kunt unlocken als je een Amiibo van het betreffende karakter hebt. Er staat namelijk ook dat je alle Yoshi kleuren direct krijgt als je beide DLC's koopt. Hoezo direct vraag ik me dan af
Dit is de nieuwe besturing voor Zelda waarbij de pad als schild wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs Miyamoto weet niet hoe hij dat ding moet vasthouden .
Is dit een stille hint?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 06:30 schreef Pheno het volgende:
Beetje jammer dat de tweede DLC pas in mei komt. Dat vind ik wel erg laat. Dan kunnen er hier enkele users al vader zijn zonder dat ze het nu nog weten.
Met directe link naar de dlc en uitleg:quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef Bisamrat het volgende:
http://www.nintendo.nl/Spellen/Wii-U/Mario-Kart-8-765384.html
inderdaad!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:32 schreef MrBadGuy het volgende:
12 euro, niet slecht voor 16 nieuwe banen, 8 nieuwe voertuigen en 6 nieuwe personages
Alle reviewgames telden ook mee met die Premium-actiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef Reintji het volgende:
Dan was dat wel een behoorlijke sloot premium tegoed. Blijf dat wel tof vinden bij Nintendo, of ze hebben er niet over nagedacht. Heb voor de gratis Zelda WW en Pikmin games gewoon Premium tegoed gekregen en sterren voor de catalogus. En daar dan weer VC games van gekocht.
Nintendo is echt bagger als het aan komt op accounts.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Vraagje!
Ik heb bv bij mario kart alles gespeeld met mijn account.
Nu heb ik voor mijn vriendin ook een account aangemaakt zodat ze online kan racen, maar nu moet ze alles weer vrij spelen. Kan ik de boel niet koppelen zodat dit niet hoeft?
Zou raar zijn als ik dan die mario kart dlc 2 keer moet aanschaffen?
Dus mijn DLC is alleen voor mijn account? beetje slecht om dan alles dubbel te downen.. Niet dat ik dat ga doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nintendo is echt bagger als het aan komt op accounts.
Wow! Hyped! Helaas geen release datequote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze trailer doet de gamer er voor het eerst interessant uitzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |