Mijn huidige transportmiddel wordt gerepareerd, dus vanochtend met het OV naar mijn werk. Ik was maar een half uur te laat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis met het OV als je maar niet op tijd wil komen of er uberhaupt soms.
Die heb ik. Ik moet hem ophalen van de garage en een leen auto wegbrengen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef Eisoep het volgende:
Alle klachten over het OV zijn terecht. Koop een auto.
Heb je geen lieve vriend/kennis/whatever die je even naar je auto brengt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die heb ik. Ik moet hem ophalen van de garage en een leen auto wegbrengen.
oneensquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:28 schreef Eisoep het volgende:
Alle klachten over het OV zijn terecht. Koop een auto.
Ja, dat heb je dan, maar als je geen haast hebt vind ik het wel prima, beetje zitten, muziekje, boekje oid, beetje chickies checken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn huidige transportmiddel wordt gerepareerd, dus vanochtend met het OV naar mijn werk. Ik was maar een half uur te laat.
Hebben ze aangeboden. Maar het is tien minuutjes met de bus dus dat is ook een beetje triest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:34 schreef Eisoep het volgende:
[..]
Heb je geen lieve vriend/kennis/whatever die je even naar je auto brengt?
Ook nog echt ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:29 schreef EenKriek het volgende:
Trkte klakt, bus duurt vaak evenlang als de fiets
De chicks die ik in de bus zie zijn boven de 80 of marrokaans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat heb je dan, maar als je geen haast hebt vind ik het wel prima, beetje zitten, muziekje, boekje oid, beetje chickies checken.
Dan zit je niet in een bus met een universiteit op de route denk ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
De chicks die ik in de bus zie zijn boven de 80 of marrokaans.
Dan moet je ook niet zeuren hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Hebben ze aangeboden. Maar het is tien minuutjes met de bus dus dat is ook een beetje triest.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:31 schreef BIijeHaas het volgende:
Laten we er een André Pronk adoratie topic van maken.
Dat is wel handig. Ik ben hem alleen kwijtgeraakt. Maar je kan ook gewoon een kaartje kopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:05 schreef Red_85 het volgende:
+ het gekut met die klote kaart van tegenwoordig.
Ja echt he dat dat niet doorgegaan was.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
TS heeft eindelijk zijn gewenste avontuur beleefd.
TRV / Een avontuur
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:26 schreef NieuweNier het volgende:
Ik weet dat ik heb gezegd dat ik weg zou blijven. Maar ik ben weer terug
Het is wel een terechte klacht. Geen bagger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, als een donderslag bij heldere hemel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |