Operation Protective Edgequote:Op maandag 21 juli 2014 19:43 schreef timmmmm het volgende:
Basisschoolniveau hier, met je 'uitgeluld'. Vanaf nu gaan we hier strenger modden. Ik wil weer échte discussies kunnen houden, zonder users die persoonlijk worden of je aanvallen. De regels zijn zo simpel: ga fatsoenlijk met elkaar om, doe normaal
Toch schijnt dat niet zo simpel te zijn, dus ik zal het specificeren:
1 - Het moment dat je iets over een user zegt, in plaats van (inhoudelijk!) over wat hij zegt, zit je fout
2 - Niet schelden
3 - Val andere users niet persoonlijk aan. Diploma niet gehaald, andere jijbakken, nergens voor nodig. Niet alleen zet je jezelf voor lul, je maakt de discussie onmogelijk
4 - Ook al ben je het niet met elkaar eens: aan de andere kant van de computer zitten ook mensen. Als je het 'in het echt' niet tegen iemand zou zeggen, dan hier ook niet.
Er gaan hier meer posts verdwijnen als ze niet aan het bovenstaande voldoen. Kinderachtig zo, ik weet het, maar ik wil graag weer enig niveau terugbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live updates
Ha'aretz - Ynet - The Jerusalem Post - RussiaToday - Al Jazeera - FirstPost
Gaza live stream
http://www.ustream.tv/occupiedairIs definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Het kan waar zijn hoor, maar het is wel weer enorm toevallig allemaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Alsof er al niet genoeg kinderen zijn omgekomen.
Laten we hopen dat hierbij voorlopig blijft. Vast niet maar toch.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:07 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het kan waar zijn hoor, maar het is wel weer enorm toevallig allemaal.
Het is weer eens info uit Gaza.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef theunderdog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het uitmaakt dat er kinderen dood gaan in dit conflict?
Natuurlijk, het is erg, verschrikkelijk. Maar het is toch niet bijzonder? Of ben ik nu te eerlijk, en moet ik meegaan in het "ooohh weer een kind, kut Israel !! " retoriek?
Dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Kinderen hebben toch geen schuld aan dit conflict ?
Is inderdaad niet erger. In tegendeel, een twintig jarige burger, vrouw of man is eigenlijk erger. Omdat die al een leven heeft opgebouwd en waar al geld ingestoken is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef theunderdog het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het uitmaakt dat er kinderen dood gaan in dit conflict?
Natuurlijk, het is erg, verschrikkelijk. Maar het is toch niet bijzonder? Of ben ik nu te eerlijk, en moet ik meegaan in het "ooohh weer een kind, kut Israel !! " retoriek?
Dat bedoel ik niet, maar leuk geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:13 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Is inderdaad niet erger. In tegendeel, een twintig jarige burger, vrouw of man is eigenlijk erger. Omdat die al een leven heeft opgebouwd en waar al geld ingestoken is.
Ze mogen van jou wel mishandeld worden dus wat maakt jou dat nou weer uit?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Kinderen hebben toch geen schuld aan dit conflict ?
Doe ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:
@ Yasmin, niet happen, gewoon niet doen.....
Loop je nog steeds moe e en ongeinteresseert het topic vol te spammen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef theunderdog het volgende:
Nou als je dat dus al van te voren weet, misschien op een andere manier reageren ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Het gaat om de evidentie. Bij een bombardement komen naar alle waarschijnlijkheid ook kinderen om, zeker als die plek zo drukbevolkt is als Gaza.
Kan, of Hamas moet stoppen met provoceren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou als je dat dus al van te voren weet, misschien op een andere manier reageren ?
Beide. Al hou ik toch hoop dat Israël meer beschaafd is. Maar ja dat hebben ze ook niet echt laten zien ...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kan, of Hamas moet stoppen met provoceren.
Het is maar hoe je het ziet.
Wat bedoel je dan? Simpelweg dat er nou eenmaal onschuldige burgers, waar kinderen deel van uitmaken omkomen. Dat het een feit is en geen nieuws?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:14 schreef theunderdog het volgende:
En
[..]
Dat bedoel ik niet, maar leuk geprobeerd.
Dat drukbevolkte is ook een drogreden. Als er een gebouw wordt gebombardeerd en jij staat een straat verderop gebeurt er niks met je.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus?
Het gaat om de evidentie. Bij een bombardement komen naar alle waarschijnlijkheid ook kinderen om, zeker als die plek zo drukbevolkt is als Gaza.
Die hoop heb ik niet, maar zo zou het wel moeten zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beide. Al hou ik toch hoop dat Israël meer beschaafd is. Maar ja dat hebben ze ook niet echt laten zien ...
Dat is helemaal geen drogredenering. Gaza is misschien net wat groter dan Texel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat drukbevolkte is ook een drogreden. Als er een gebouw wordt gebombardeerd en jij staat een straat verderop gebeurt er niks met je.
En zó klein is Gaza ook weer niet.
Uhu, behalve de machthebbers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:18 schreef UpsideDown het volgende:
Kinderen, bejaarden, iedereen is slachtoffer in een oorlog.
Behalve de leiders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:18 schreef UpsideDown het volgende:
Kinderen, bejaarden, iedereen is slachtoffer in een oorlog.
Natuurlijk zijn ze dat wel. Als Israël net zo barbaars was geweest als Hamas en hun huidige vuurkracht hadden gehad, was Gaza één grote verkoolde vlakte geweest met een barbecuegeur erboven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Beide. Al hou ik toch hoop dat Israël meer beschaafd is. Maar ja dat hebben ze ook niet echt laten zien ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |