abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143221353
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook.

[..]

Nee hoor, want ze doen het verder goed. Alleen in de wijken waar ze zo worden neergestoken komen ze niet. En ik geef ze gelijk.
Ze doen hun werk dus half dus niet goed

Dit zijn mensen levens dit is geen grap tis geen kat die in de boom zit
pi_143221433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:13 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, de hulpverleners in 1e instantie zeer zeker niet. In 1e instantie duidelijk die achterlijke aso's die ervoor hebben gezorgd dat hulpverleners huiverig zijn om die wijk in te gaan, en in 2e instantie de falende overheid die er niet voor kan zorgen dat deze hulpverleners veilig die wijk in kunnen gaan.

Kei klote voor die 10 jarige die aan deze hele situatie (mogelijk) part noch deel had, maar wat mij betreft op dit moment daarom een 'wrong time, wrong place' incident waarbij de verontwaardiging in 1e plaats dus naar zijn wijkbewoners en de overheid dient te gaan en dan pas naar de hulpverleners.
Denk je dat die mensen voor de grap daar wonen die mensen hebben helemaal niks

Dit heeft niks te maken met wrong time wrong place dit is gewoon het falen van hulpdiensten niks meer en niks minder
pi_143221553
Tja, Parijs lijkt zich deels te hebben overgegeven.
Dus terecht dat ze moeilijk doen zonder politiebegeleiding. Straks ben je weer je hele ambulance kwijt.

Is alleen niet helemaal duidelijk waarom die chirurg er 2 uur over moest doen voor hij er was.
pi_143221585
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef klawie het volgende:

[..]

Natuurlijk wonen zij daar niet 'voor de grap'.... maar op dit moment is het wel zo dat ze daar wonen op de 'wrong time wrong place', ... yup.

quote:
Dit heeft niks te maken met wrong time wrong place dit is gewoon het falen van hulpdiensten niks meer en niks minder
Hoe zou jij het vinden om als ambulanceverpleger (of brandweerman) zo'n wijk in te gaan en daar zonder reden gemolesteerd te worden? Ik hoop toch niet dat jij er van uitgaat dat elke hulpverlener een soort van 'Rambo' is he. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun eigen beweegredenen, gezin, familie en...leven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_143221603
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:26 schreef klawie het volgende:

[..]

Ze doen hun werk dus half dus niet goed

Dit zijn mensen levens dit is geen grap tis geen kat die in de boom zit
Je zegt het zelf: dit zijn mensenlevens, dit is geen grap. Daarom komen ze die ghetto's ook niet meer in, want ze hoeven hun leven niet te riskeren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143221659
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:29 schreef klawie het volgende:

[..]

Dus omdat je niks hebt mag je hulpverleners belagen en het leven bedreigen, maar moeten diezelfde hulpverleners wel die wijk in komen als ze nodig zijn? En dan tijdens het werk bedreigd worden? Fijne visie heb jij, misschien kan jij daar wel stage lopen O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_143221684
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:34 schreef Specularium het volgende:
Tja, Parijs lijkt zich deels te hebben overgegeven.
Dus terecht dat ze moeilijk doen zonder politiebegeleiding. Straks ben je weer je hele ambulance kwijt.

Is alleen niet helemaal duidelijk waarom die chirurg er 2 uur over moest doen voor hij er was.
Niet jou probleem toch als arts als de auto wordt gestolen je moet staan voor je werk kan je dat niet moet je eigelijk niet eens meer op je werk verschijnen
pi_143221771
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:39 schreef klawie het volgende:

[..]

Niet jou probleem toch als arts als de auto wordt gestolen je moet staan voor je werk kan je dat niet moet je eigelijk niet eens meer op je werk verschijnen
pi_143221897
Laten we voorop stellen ik sta zeker niet achter enig geweld naar de hulpverleners toe maar als je je werk niet kan doen zouden de hulp verleners allang al aan de bel moeten trekkeb had dit jongetje niet dood voor hoeven gaan dit was aftellen op je vingers dat dit ging gebeuren het is immers hun verantwoording om mensen te helpen in dit soort sittuaties
pi_143222098
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef klawie het volgende:
Laten we voorop stellen ik sta zeker niet achter enig geweld naar de hulpverleners toe maar als je je werk niet kan doen zouden de hulp verleners allang al aan de bel moeten trekkeb had dit jongetje niet dood voor hoeven gaan dit was aftellen op je vingers dat dit ging gebeuren het is immers hun verantwoording om mensen te helpen in dit soort sittuaties
Ik heb maar een stukje van je zin gelezen aangezien het onleesbaar is zonder interpunctie. Denk je dat die hulpverleners niet aan de bel trekken en dit bekend is? Het is al zeer vaak fout gegaan, dagenlang zijn er rellen geweest om dit soort ongein. De bal ligt niet bij de hulpverleners maar bij politici en het tuig dat in die wijken woont.
pi_143222115
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:47 schreef klawie het volgende:
Goedzo, je negeert de prachtwijken.
pi_143222145
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je komt terug op het ziekenhuis ambulance is gestolen en je hebt er als arts geen omkijken meer aan en ik betwijfel of het daar echt so erg is als dat wij denken
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 00:55:56 #138
300718 Kenju
Say It!!??
pi_143222172
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je zegt het zelf: dit zijn mensenlevens, dit is geen grap. Daarom komen ze die ghetto's ook niet meer in, want ze hoeven hun leven niet te riskeren.
Het moment dat je het zo ver laat komen dat een wijk zo erg is dat ambulances daar niet meer willen komen, ben je als overheid sowieso al verkeerd bezig.

Als er een ambulance klus is, moet die ambulance daar gewoon naar toe gaan, no matter what de omstandigheden zijn. Desnoods laten ze zich begeleiden door de ME. Dat het kennelijk zo'n 'no mans land' is betekent dat de overheid de boel daar allang had moeten schoonvegen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_143222213
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:39 schreef klawie het volgende:

[..]

Zie hier de naieve idealist.

De realiteit is helaas anders.
pi_143222225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Goedzo, je negeert de prachtwijken.
Ik negeer niemand ik zou er alles aan doen om iemand te redden als het mijn beroep zou zijn
pi_143222230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het moment dat je het zo ver laat komen dat een wijk zo erg is dat ambulances daar niet meer willen komen, ben je als overheid sowieso al verkeerd bezig.
Hoezo quote je mij om dit te beweren? :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:55 schreef klawie het volgende:

[..]

Je komt terug op het ziekenhuis ambulance is gestolen en je hebt er als arts geen omkijken meer aan en ik betwijfel of het daar echt so erg is als dat wij denken
Nee het is niet zo erg. Het is allemaal voor de grap, om die prachtmensen te pesten. Onbegrijpelijk.
pi_143222255
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:57 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik negeer niemand ik zou er alles aan doen om iemand te redden als het mijn beroep zou zijn
Waarom doe je dat zo niet? Je hebt blijkbaar zoveel lef in je donder... maak je nuttig ^O^
pi_143222260
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie hier de naieve idealist.

De realiteit is helaas anders.
Zo is het toch of moet jij als chauffeur een andere ambulance kopen
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 00:59:00 #144
300718 Kenju
Say It!!??
pi_143222279
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hoezo quote je mij om dit te beweren?
Je zegt dat ze hun leven niet hoeven te riskeren. Dat oordeel is niet aan hun. Dat die omstandigheden zo erg zijn moeten zij mee dealen. Ze kunnen zich er niet aan onttrekken omdat het zo lastig of zelfs gevaarlijk is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_143222332
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef klawie het volgende:

[..]

Zo is het toch of moet jij als chauffeur een andere ambulance kopen
Reageer eerst hier maar eens op:

quote:
Hoe zou jij het vinden om als ambulanceverpleger (of brandweerman) zo'n wijk in te gaan en daar zonder reden gemolesteerd te worden? Ik hoop toch niet dat jij er van uitgaat dat elke hulpverlener een soort van 'Rambo' is he. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun eigen beweegredenen, gezin, familie en...leven.
pi_143222342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je zegt dat ze hun leven niet hoeven te riskeren. Dat oordeel is niet aan hun. Dat die omstandigheden zo erg zijn moeten zij mee dealen. Ze kunnen zich er niet aan onttrekken omdat het zo lastig of zelfs gevaarlijk is.
Nee klopt. Ze mogen niet zelf bepalen of ze hun leven wagen. Brandweermannen moet ook brandende gebouwen in om mensen te redden, ook al is de kans zeer groot dat ze wat overkomt.
pi_143222372
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 00:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom doe je dat zo niet? Je hebt blijkbaar zoveel lef in je donder... maak je nuttig ^O^
Arts is niks voor mij
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:02:24 #148
300718 Kenju
Say It!!??
pi_143222386
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee klopt. Ze mogen niet zelf bepalen of ze hun leven wagen. Brandweermannen moet ook brandende gebouwen in om mensen te redden, ook al is de kans zeer groot dat ze wat overkomt.
Dat is natuurlijk geen vergelijking aangezien het werk van een ambulancebroeder niet onderhevig zou moeten zijn aan gevaar. Voor een politieagent of brandweerman ligt dat anders, die kunnen een risico-inschatting doen en de mogelijkheden inschatten of ze zichzelf en het slechtoffer naar buiten kunnen krijgen.

Maar als een ambulance ergens moet komen, moeten ze daar gewoon naar toe gaan. Dan regelen ze maar een ME-begeleiding als dat nodig is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_143222458
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:01 schreef klawie het volgende:

[..]

Arts is niks voor mij
Je hoeft ze alleen maar op te halen in een ambulance. Alleen maar even op en neer rijden. De wijken zijn daar best chill, gewoon doen. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:02 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen vergelijking aangezien het werk van een ambulancebroeder niet onderhevig zou moeten zijn aan gevaar. Voor een politieagent of brandweerman ligt dat anders. maar als een ambulance ergens moet komen, moeten ze daar gewoon naar toe gaan. Dan regelen ze maar een ME-begeleiding als dat nodig is.
En als die begeleiding niet wordt geregeld, wat dan? Toch maar gaan, met gevaar voor eigen leven? Ben het verder wel met je eens, maar het mag gewoon niet dat ze gedwongen naar een zeer onveilig plek moeten waar zelfs de politie niet heen durft.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:07:12 #150
300718 Kenju
Say It!!??
pi_143222573
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 01:03 schreef bijdehand het volgende:

En als die begeleiding niet wordt geregeld, wat dan? Toch maar gaan, met gevaar voor eigen leven? Ben het verder wel met je eens, maar het mag gewoon niet dat ze gedwongen naar een zeer onveilig plek moeten waar zelfs de politie niet heen durft.
Tsja, als de ambulance niet start? Als de brug open blijft staan? Dat zijn incidentele onvoorziene omstandigheden. Ze moeten het gewoon klaar hebben staan.

Maar in eerste instantie is het dus gewoon de schuld van de overheid dat het zo ver naar achteren gaat. Niet de schuld van de mensen die daar wonen. Mensen kunnen soms als beesten zijn. Die moet je oppakken en in het gevang smijten. En als ze het gevaarlijk maken voor agenten, zorgen ze er maar voor dat ze niet meer gevaarlijk worden door daar passend op in te grijpen. De veiligheid van burgers, een taak van de overheid, is een recht waar niet aan voldaan wordt met betrekking tot dat soort wijken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')