Illigalen in china... wie/wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:01 schreef static het volgende:
Was bijna opgepakt omdat ik geen business visum had. Politie kwam het kantoor controleren, meteen een exodus van mensen die geen visum hadden, via vluchtwegen, dienst-liften en weet ik wat.
Rennen was het iig.
Hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:01 schreef static het volgende:
Was bijna opgepakt omdat ik geen business visum had. Politie kwam het kantoor controleren, meteen een exodus van mensen die geen visum hadden, via vluchtwegen, dienst-liften en weet ik wat.
Rennen was het iig.
Kwam afgelopen vijdag uit Jakarta, daar is het een stuk warmer, moest dus weer even aan HK wennen.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:06 schreef ASSpirine het volgende:
In het weekend ertussen even naar Shenzhen/HK gegaan, daar was het wel veel aangenamer vertoeven. Daar kon ik tenminste gewoon in T-shirt rondlopen
Pittig eten daarquote:Op maandag 2 februari 2015 13:37 schreef static het volgende:
Over een week of 2 naar Chengdu, nooit geweest.
Omdat je er vaste klant bent?quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:40 schreef static het volgende:
Toch een aardig gebaar.
[ link | afbeelding ]
En ik maar blij zijn dat ik eindelijk bij een hotel goud status hebt gehaald en 2 keer een gratis room upgrade krijgquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:28 schreef static het volgende:
Ja, en ik had een klucht over de airco die het niet deed. Ze stonden met zijn vieren te knipmessen 'as our valuable guest'.
Wat is hetquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:40 schreef static het volgende:
Toch een aardig gebaar.
[ link | afbeelding ]
En die andere dingetjes manchetteknoopjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:41 schreef static het volgende:
[..]
Zoiets:
http://www.montblanc.com/(...)ballpoint-pen-107452
Indonesische supermarkten zijn een verademing, netjes, schoon, westerse producten en schappelijk geprijst. Een pak speculaasjes voor 1 Euro, niet slecht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:08 schreef static het volgende:
Toch geinig, zo aan de andere kant van de wereld.
[ link | afbeelding ]
Die Deense koekjes zijn anders maar 9 RMB hier voor een flinke doos.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:04 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Indonesische supermarkten zijn een verademing, netjes, schoon, westerse producten en schappelijk geprijst. Een pak speculaasjes voor 1 Euro, niet slecht.
Een doos Deense koekjes gaat voor meer dan 10 Euro in China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |