Mja, dan loop je daar tussen iedereen die én waus én compleet naar de taffes is van 8 uur spacen, mij een beetje te gek. Vindi's op feestjes zijn echt kut, de doodsteek voor ieder conceptquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha ja begrijpelijk inderdaad. Was er geen afterparty waar je nog heen kon om 00:00?
Juist grappig, al die irritante neonglow-hoedje-dragende Vindicat club-chicks met teveel mdma op.
Wowzers, misschien zie ik je wel eens daar. Afspreken bij de worstenkraam? :$quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij ook naar de markt op zaterdag? Wij ook
lekkor he. Jammer dat het zulke onvriendelijke mensen zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:53 schreef Renesite het volgende:
Worstenkraam! 3 groninger en 3 knofjes
Hey dat wil ik, hoe kom ik daaraan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 11:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan graveren ze (de politie) je postcode + huisnummer in het frame en komt er een klein politiemerkje op. Idee erachter is dat de fiets dus in de database van de politie staat, dit maakt het een stuk minder aantrekkelijk om te jatten dan. Het is uiteraard absoluut geen waterdicht systeem, want je kunt het er affrezen/schuren. Maar dit is niet iets waar de gemiddelde fietsendief tijd of überhaupt apparatuur voor heeft. Dit, in combinatie met een goed kettingslot, lijkt genoeg af te schrikken.
Lang verhaal kort: Mijn fiets is in 10 jaar nog niet gejat.
Das ook verbodenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef Zuivelkoe het volgende:
Wat ik vaak doe bij grote kruispunten en het net rood is, is afslaan om vervolgens verderop over te steken. Dus met een u bocht oversteken. Werkt bv bij paddepoel erg goed
ALLES VERBIEDENquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:16 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Das ook verbodenBinnen 50 meter van het stoplicht geloof ik.
Nee, nog niet gedaan. Ik fietste rustig aan (beetje onwennig nog)quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Heb je je eerste schouderduw al gegeven?
Ik ga elke zaterdag naar de markt, echt vertieft hoeveel mensen gewoon op het fietspad lopen en ook op zo'n manier dat je er niet langs kan
Een tijdje geleden ging de politie de stad rond met een stand (elke dag een andere wijk), waar je je fiets gratis kon laten graveren. Ik zou eigenlijk niet weten waar je zelf naar toe zou kunnen gaan. Misschien even met je dichstbijzijndste politiebureau bellen of bij een gemeentestalling langs gaan? Daar graveren ze soms ook wel eens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hey dat wil ik, hoe kom ik daaraan?
mee naar huis genomen neem ik aan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:51 schreef nietzman het volgende:
Vijf welpjes voor m'n fiets gehad vandaag. Topdag.
Liever de worst van 't Gildehuusquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lekkor he. Jammer dat het zulke onvriendelijke mensen zijn.
Ik probeer ze elke keer niet te kopen, ze zijn op voor ze goed en wel droog zijn.
Op zich niet. Vind ze daar ook wel goed te doenquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:14 schreef Catch22- het volgende:
Als je er op sabbelt worden ze wel zacht
t is pas lekker als het vies isquote:
Ja, man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:15 schreef Lamabal het volgende:
Zeggen ze het Welkoms feest op omdat er "slecht weer" aankwam. Godsamme wat een watjes
maakt die werkloze boy van je niet eens ontbijt voor je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:22 schreef Renesite het volgende:
Vers half stokbroodje gekocht bij het tankstation! Met lekkere jonge kaas
!
#confessions
Werkloos?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
maakt die werkloze boy van je niet eens ontbijt voor je?
Ik heb toch geen lepraquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:32 schreef Catch22- het volgende:
O. Maar dan kan hij alsnog wel wat stoette maken toch
Ga ik zeggen tegen je vriendinquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag een kwartier geleden nog dronken chicks over de Grote Markt lopen. Maar even misbruik van gemaakt.
De homo onder de hetero's.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:59 schreef nietzman het volgende:
Is een huisman dan ook de homo onder de homo's?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
maakt die werkloze boy van je niet eens ontbijt voor je?
LOL, vindicat wannabe's?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag een kwartier geleden nog dronken chicks over de Grote Markt lopen. Maar even misbruik van gemaakt.
Het was te druk. Ik had geen bandje dus kwam niet overal binnen. Ik kwam Fust nog binnen, maar iedereen raped je daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, man.
Wat een pussies. Gelijk pliesie erbij met hun afzetlintje.
De kroegen waren prima te doen. Ben zelfs cafe twister tegengekomen
Ben nu weer veilig thuis
Ik was er. Ik woon tegenwoordig naast de grote markt bijna dus voor 12 uur slapen zat er toch niet in. If you can't beat them, join them. Ik voelde me wel oudquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:49 schreef Lamabal het volgende:
Maar vanavond nog mensen aanwezig in de stad?
Behalve TN
Die lopen met een poes vol genitale wratten, syfilis of anderszins.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
LOL, vindicat wannabe's?
Die zijn waarschijnlijk op de plees al aan stukken getrokken
Wel leuk gehad dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik was er. Ik woon tegenwoordig naast de grote markt bijna dus voor 12 uur slapen zat er toch niet in. If you can't beat them, join them. Ik voelde me wel oud
Ja hoor. Met vriendin even op de grote markt geweest en daarna kroegje in om even te chillen en te babbelen. Iets na 12en thuis. Misschien vanavond ook even kijken. Hoe oud ben jij?quote:
Daar waren we ook nog. Veel te druk. In het feest was het goed te doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:10 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Het was te druk. Ik had geen bandje dus kwam niet overal binnen. Ik kwam Fust nog binnen, maar iedereen raped je daar
Maar ze hebben wel de corporale pik van diederik-jan en roderick in zich gehad.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die lopen met een poes vol genitale wratten, syfilis of anderszins.
20. Dus ik ben ook nog maar een jonkiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor. Met vriendin even op de grote markt geweest en daarna kroegje in om even te chillen en te babbelen. Iets na 12en thuis. Misschien vanavond ook even kijken. Hoe oud ben jij?
Kwam het feest niet eens binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Daar waren we ook nog. Veel te druk. In het feest was het goed te doen
Niet te druk dus wel ruimte om te bewegen.
[..]
Maar ze hebben wel de corporale pik van diederik-jan en roderick in zich gehad.
LOL, wij hadden iemand bij ons die ook geen bandje had. Kwam gewoon binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
20. Dus ik ben ook nog maar een jonkie
[..]
Kwam het feest niet eens binnen. We wouden er erin maar bandje.
En vindicat mensen moet je neerslaan. Wat een achterlijke lui zijn dat zeg
Jonkie! *voelt zich nogsteeds te oud* volgens mij was ik naast de zwervers die van de partij waren de enige die niet meer student was. O en Vindicatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:19 schreef Lamabal het volgende:
[..]
20. Dus ik ben ook nog maar een jonkie
[..]
Kwam het feest niet eens binnen. We wouden er erin maar bandje.
En vindicat mensen moet je neerslaan. Wat een achterlijke lui zijn dat zeg
Nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel de corporale pik van diederik-jan en roderick in zich gehad.
Hoe jong ben je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Jonkie! *voelt zich nogsteeds te oud* volgens mij was ik naast de zwervers die van de partij waren de enige die niet meer student was. O en Vindicat
25quote:
20 (Lees iets naar bovenquote:
Wie weet heb ik je wel gezien dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
20 (Lees iets naar boven)
Maar je zult me waarschijnlijk wel een keer zien. Ik val namelijk wel op met 2 meter lengte.
Nee. Maar in vergelijking met de 18/19 jarige studenten daar.... kom ik aan als 25jarige met baanquote:
Ben vanavond ook wel weer op de grote markt. Sta meestal rechts voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:39 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wie weet heb ik je wel gezien dan.
En anders kunnen we elkaar altijd zoeken
BOKS!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee. Maar in vergelijking met de 18/19 jarige studenten daar.... kom ik aan als 25jarige met baan
Haha, stond ik gisteren ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:52 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ben vanavond ook wel weer op de grote markt. Sta meestal rechts voor
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha, stond ik gisteren ook
Ik was met een jongen die net zo groot was. Waarschijnlijk hebben jullie me wel gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:58 schreef Californium het volgende:
[..]
En lamabal dan heb ik je vast gezien/ heb jij mij vast gezien want ik was qua vrouw redelijk groot daar (1.73 plus centimeter of 8 hakken) en ik stond ook redelijk vooraan.
Ik zou het echt niet wetenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
[..]
Ik was met een jongen die net zo groot was. Waarschijnlijk hebben jullie me wel gezien
Kijk vanavond maar, ik ga wel ergens rechts voor/ midden staan. Ik heb niet echte en recente foto anders poste ik hem hierquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten
Heb zoveel mensen gezien
Haha, ik vind het bestquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:46 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Kijk vanavond maar, ik ga wel ergens rechts voor/ midden staan. Ik heb niet echte en recente foto anders poste ik hem hier
Jij komt toch ook gewoon weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:56 schreef Californium het volgende:
Regel even wat rode rozen om elkaar te herkennen
Soberso!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Gisteren nog met de plisie gepraat. Ze gaan wel boetes schrijven voor door rood licht fietsen.
In amsterdam gaven ze nog geen fuck wanneer je met kapotte verlichting door rood fietst
De normen en waarden zijn hier iets andersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef TwisterNederland het volgende:
Gisteren nog met de plisie gepraat. Ze gaan wel boetes schrijven voor door rood licht fietsen.
In amsterdam gaven ze nog geen fuck wanneer je met kapotte verlichting door rood fietst
ja wat was dat? Ik stond inmiddels al niet meer op de grote markt maar kreeg een melding van de KEI-app dat de Grote Markt ontruimd moest worden omdat er een weeralarm was ofzo, terwijl het helemáál niet hard regendequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef TwisterNederland het volgende:
Als de tuigpliesie ons niet van de grote markt aftrapt zoals gisteren
Ze wouden de rommel gewoon wat eerder opruimen, ik weet het wel
Dat wil niet zeggen dat er geen slecht weer op komst was hè. Alsof ze zomaar dat feest zouden afgelasten zonder redenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ja wat was dat? Ik stond inmiddels al niet meer op de grote markt maar kreeg een melding van de KEI-app dat de Grote Markt ontruimd moest worden omdat er een weeralarm was ofzo, terwijl het helemáál niet hard regende
Ik heb er verder ook niks van gemerkt. Iedereen ging de kroeg inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat er geen slecht weer op komst was hè. Alsof ze zomaar dat feest zouden afgelasten zonder reden
Slaapfijn!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:46 schreef Californium het volgende:
Queen meezingen ondanks oordopjes. Blugh. Poging 3
Lid worden bij Gyas of Aegir kan best een mooie aanvulling zijn op je studententijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:35 schreef Lamabal het volgende:
Ik word wel helemaal gek van al die mensen die vragen om bij bijv. de roeiclub te komen. HEY GROTE LANGE JONGEN, KOM BIJ ONS WIJ ZIJN GOED.
Ze hebben slechte standpunten ook nog
Oh dat geloof ik best, maar als ze naar je toekomen van: Kom bij ons want wij zijn goed. Dan loop ik meestal al doorquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:51 schreef Azorius het volgende:
[..]
Lid worden bij Gyas of Aegir kan best een mooie aanvulling zijn op je studententijd.
Da's ook wel een beetje kortzichtig. Natuurlijk vertelt iedere vereniging je tijdens de KEI-week dat ze het gezelligste en beste zijn. Je loopt nu misschien een vereniging voorbij waar je een toptijd zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, maar als ze naar je toekomen van: Kom bij ons want wij zijn goed. Dan loop ik meestal al door
Haha, ik heb wat in mijn groepje die lid willen worden van gyas. Nu moet ze aankomen met een half blik perziken, 2 1/5 staatsloten en meer van dat soort ongeinquote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik best, maar als ze naar je toekomen van: Kom bij ons want wij zijn goed. Dan loop ik meestal al door
True, daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:06 schreef Azorius het volgende:
[..]
Da's ook wel een beetje kortzichtig. Natuurlijk vertelt iedere vereniging je tijdens de KEI-week dat ze het gezelligste en beste zijn. Je loopt nu misschien een vereniging voorbij waar je een toptijd zou kunnen hebben.
Ik heb heb in de voorgaande jaren wat gedaan bij verenigingen (niet per se student) en m'n studievereniging (commissie), maar ik heb me nu ingeschreven bij Albertus. Heb toch het gevoel dat ik wat mis en lid worden van Albertus lijkt me een mooie aanvulling op mijn tijd hier in Groningen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
True, daar heb je wel weer gelijk in.
Waar heb je zelf gezeten? Of bij welke zit je
Veel plezier met de introductieweek bij albertusquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:11 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ik heb heb in de voorgaande jaren wat gedaan bij verenigingen (niet per se student) en m'n studievereniging (commissie), maar ik heb me nu ingeschreven bij Albertus. Heb toch het gevoel dat ik wat mis en lid worden van Albertus lijkt me een mooie aanvulling op mijn tijd hier in Groningen.
Komt wel goedquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Veel plezier met de introductieweek bij albertus
Gaat waarschijnlijk afzien worden zoals dat overal zo gaat
Ik ga weer beginnen met hardlopen heb ik vandaag besloten. Ik heb er al zin in
Toch was de KEI-week echt heel tof. Je hoeft 'm niet per se te lopen, maar ik heb me echt fantastisch vermaakt toentertijd. Beter dan een paar daagjes extra vakantie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Albert86 het volgende:
Heb nooit bij een studievereniging gezeten en ben ook niet naar de Kei week geweest. Heb niet het idee dat ik iets gemist heb. En ik wou mijn vakantiedagen niet opofferen voor de Kei week. Vakantie is vakantie.
Haha, voor mij is dit juist vakantie. Het alternatief zou werken zijn. En ik heb het er prima naar mijn zin. Zoals het hoortquote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:26 schreef Albert86 het volgende:
Heb nooit bij een studievereniging gezeten en ben ook niet naar de Kei week geweest. Heb niet het idee dat ik iets gemist heb. En ik wou mijn vakantiedagen niet opofferen voor de Kei week. Vakantie is vakantie.
Haha, geinig. Ik ga puur in verenigingsverband lopen. Ik blijk niet de discipline te hebben om in mijn eentje te lopen. Vitalis gaat het inderdaad worden. Ik heb er al zin inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 00:17 schreef Azorius het volgende:
[..]
Komt wel goed. Studeer al twee jaar in Groningen, dus ik ben wel wat gewend.
Prima keuze, ik loop zelf ook al jaren met plezier hard. Veel mooie looproutes in en nabij Groningen. Ga je in verenigingsverband lopen of gewoon voor jezelf? Ik overwoog zelf een tijdje om lid te worden van Vitalis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |