De chemische wapens zeker niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die hebben ze juist aan ISIS gegeven.
Ze luisteren niet naar 'mquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:52 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom gaat Obama niet met ze praten. Hij was toch van de diplomatie?
Het is triest om te constateren. Maar schijnbaar is dat nodig. In die contreien misbruikt men de democratie. Zij verwarren democratie met anarchie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 08:15 schreef waht het volgende:
enzij we natuurlijk weer dictators in die gebieden hun gang laten gaan. Die jagen met plezier op dergelijke groepen.
ISIS is zelfs compleet tegen democratie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Het is triest om te constateren. Maar schijnbaar is dat nodig. In die contreien misbruikt men de democratie. Zij verwarren democratie met anarchie.
Werd tijd, alleen zitten er nog steeds religieuze gekken in Teheran, mede dankzij Amerika.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
Goed moment voor Amerika en Iran om toenadering te zoeken en samen te werken tegen deze clowns.
En misschien meteen even vriend Saudi Arabië vragen op te houden om wahabistisch extremisme en geweld te sponsoren met oliegeld.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:46 schreef ems. het volgende:
Goed moment voor Amerika en Iran om toenadering te zoeken en samen te werken tegen deze clowns.
Die willen de sjiieten nog steeds zien bloeden, en hebben erg veel centjes om uit te delen. Die wij ze geven in ruil voor vaten olie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
En misschien meteen even vriend Saudi Arabië vragen op te houden om wahabistisch extremisme en geweld te sponsoren met oliegeld.
ik las het ook ... Zijn al honderden ISIS-doden naar Allah genukedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:25 schreef AgLarrr het volgende:
Check ook de twitterfeed die er bij zit. Als die klopt dan zijn die Peshmerga rakkers inmiddels lekker offensievje aan het doen met Yankee close air to ground support.
Ik heb het niet vaak, maar vandaag ben ik oprecht blij met de Yanks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:43 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
ik las het ook ... Zijn al honderden ISIS-doden naar Allah genuked
Ik denk niet dat je aan de hand van diplomatie veel kunt bereiken met isis....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoho. Zo'n nobelprijs voor vrede krijg en behoud je niet zomaar. Daarvoor moet je eerst heul wat landen terug naar de middeleeuwen bombarderen. Idealiter met drones.
Als kanker een ideologie was dan zou het de islam zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 05:16 schreef DUTCHKO het volgende:
De religie van de vrede.....wat een zegen voor deze wereld...
Kanker is niet overdraagbaar van mens tot mens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als kanker een ideologie was dan zou het de islam zijn.
Ze hebben ook nu geen bommen gegooid op ISIS, het is al snel ontkend door de VS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:18 schreef doge het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ISIS in 1 nacht opeens tientallen steden onder hun controle heeft gebracht? Wat heeft de VS de afgelopen tijd gedaan om dit te voorkomen?
Nu bijna half Irak door ISIS wordt gecontroleerd, gaan ze daar weer lekker bommen gooien. Mooie oplossing hoor.
Nee dit moddert al minstens 1 maand door. Genegeerd door zowel de meeste media alsook de VS. Buitenlands beleid van Obama is sowieso geen vinger op te leggen; veel rotzooi kun je bijna direct herleiden tot inactie van de internationale gemeenschap (wat in principe natuurlijk niet de schuld is van de VS per se).quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:18 schreef doge het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat ISIS in 1 nacht opeens tientallen steden onder hun controle heeft gebracht? Wat heeft de VS de afgelopen tijd gedaan om dit te voorkomen?
Nu bijna half Irak door ISIS wordt gecontroleerd, gaan ze daar weer lekker bommen gooien. Mooie oplossing hoor.
Er zijn wel virussen die de verspreiding bevorderen, zie ook het inenten tegen baarmoederhalskanker van jonge meiden in Nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:53 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Kanker is niet overdraagbaar van mens tot mens.
De pest of ebola zou een betere vergelijking zijn.
Dat jullie daar naar durven te kijken brrrr. Zag gisteren een foto van afgehakte hoofden en dan heb je alweer ff gegeten en gedronken voor de komende 10 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Duurde te lang eigenlijk. Heb nog niet eens alle gruwelijke moorden op Liveleak kunnen kijken, zoveel zijn 't er inmiddels.
Daarom juist is het belangrijk om te zien. Als je niet de gruwelijkheden met je eigen ogen ziet, weet je niet hoe ver bepaalde mensen kunnen gaan als ze de kans krijgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat jullie daar naar durven te kijken brrrr. Zag gisteren een foto van afgehakte hoofden en dan heb je alweer ff gegeten en gedronken voor de komende 10 uurik wel tenminste. Echt barbaars, die mensen zijn echt van God (Allah) los.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |