GGMM had zijn koffiemelk op de wasmachine laten staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen ga ik voor normale koffiemelk denk ik.
Ze zullen blij zijn met die elquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM had zijn koffiemelk op de wasmachine laten staan.
Dit was de samenvatting van PSV-St.Polten
graag gedaan
10 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 03:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een feest, en dat met een wekker om 10:00
Ja, goed de berichtgeving gelezen. Hij was niet speelgerechtigd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Whaha wat een amateuristische fout ook om een geschorste spelen op te stellen
Oh NOS zei geschorst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, goed de berichtgeving gelezen. Hij was niet speelgerechtigd.
het een sluit het ander niet uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh volgens sommige berichten was het omdat ie geschorst is en volgens sommigen omdat niet speelgerechtigd
Lekker duidelijk weer.
Fair enough, maar niet speelgerechtigd betekent in Europese toernooien meestal dat je niet mag spelen om andere redenen dan een schorsing.quote:
hoe weet je datquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair enough, maar niet speelgerechtigd betekent in Europese toernooien meestal dat je niet mag spelen om andere redenen dan een schorsing.
hahaha lachequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe weet je dat
psv speelt altijd heel weinig europees
hahaha
JA NOU. Ik ben al praktisch bejaardquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 07:51 schreef supersof het volgende:
[..]
10 uur![]()
ben al 51 minuten wakker joh
2 godverdomme minuten...quote:
Oh, dat is nog vrij riant. Hier begint de terreur tegen 9:00 al.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Mijn ouders schopte mij er wel uit rond 11:00. Moest het thuis echt niet flikken om tot zo laat op mijn nest te blijven liggen
Het maakt mij niet uit of het buiten heeft gevroren of niet, 's ochtends gaat de raam open.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
kamer stinkt zo kk erg he als je paar nachten slaapt en je doet raam niet open ergens
Ik koop het bij de toko maar meeste winkels met wierook hebben ze welquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:11 schreef Vriezzer het volgende:
Oh, dat is nog vrij riant. Hier begint de terreur tegen 9:00 al.
Dat klinkt niet heel best. Waar zijn die kilo's vandaan gekomen dan, je ego? xDquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:52 schreef Ezell het volgende:
Zoveel lichaamsbeweging deze vakantie13 kilo afgevallen
Wutquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:52 schreef Ezell het volgende:
Zoveel lichaamsbeweging deze vakantie13 kilo afgevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |