Wauw.. jouw inlevingsvermogen.. ongekend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Godver dat wijf
Hysterischer kan bijna niet man
Autist gespot.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Godver dat wijf
Hysterischer kan bijna niet man
Die lui wilden de slavernij weer invoeren toch (voor minderheidsgroeperingen)?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Iedereen heeft de mond vol over Israël, maar ISIS is dus de absolute duivel.
Ja ik verbaas me er ook wel over hoe weinig dit in het nieuws is terwijl er echt massa's mensen op de vlucht zijn en massamoorden aan de gang zijn daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
Dan ga je toch daarheen verhuizen als je dat zo leuk vindt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die lui wilden de slavernij weer invoeren toch (voor minderheidsgroeperingen)?
Gezellig wel
NWS / ISIS (her)opent slavenmarkt voor vrouwenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die lui wilden de slavernij weer invoeren toch (voor minderheidsgroeperingen)?
Gezellig wel
Ik hoop dat de ogen van de mensheid worden geopend.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
190 nederlanders zijn veel belangrijker dan 1900 irakezenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik verbaas me er ook wel over hoe weinig dit in het nieuws is terwijl er echt massa's mensen op de vlucht zijn en massamoorden aan de gang zijn daar.
Geen wonder dat Isis hier mag demonstrerenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Volgens Timmermans hoeven de christenen niet bang te zijn, want ze worden toch beschermd door de grondwet.
Echt, wtf. Ik hoop dat ie er bij gejankt heeft, mischien geloven sommige mensen hem dan wel.
Mwoah, als hij aan tafel zit met iemand die hem weerwoord biedt, dan komt hij meestal niet erg sterk voor de dag. Een stortvloed aan drogredenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef Pandaplint het volgende:
Karksens lijkt me echt een lul van een vent.
Maar hij zegt vaak wel zinnige dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |