abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143212759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dat klopt.
Whiskers was je voor, maar bedankt.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:49:25 #277
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_143212772
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Huge. Ja natuurlijk. Dat ben je al snel he :P
Laat ze het maar niet horen
pi_143212785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Duurt idd allemaal lang. Ik hoop voor de ouders dat de gevonden resten idd van hen zijn maar is denk ik over wat er is gebeurd niet echt belangrijk.
Ben veel nieuwsgieriger naar de telefoongegevens. Zou Hans Kremers die dat waarschijnlijk wel al weet (maar zn mond moet houden) mede daarom niet geloven in een verdwaalscenario?
maar ja dat is speculeren over speculeren
Ik durf het echt niet te zeggen. Moet zeggen -en ik wil echt niet vergelijken- maar met de Nathalee Holloway, Stephanie Flores, Marianne Vaatstra en Maddie McCain cases die ik beetje heb gevolgd- was er veel meer info bekend.
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:49:57 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_143212790
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Laat ze het maar niet horen
Die kunnen wel tegen een grapje hoor ;)
pi_143212928
[..]

Ik durf het echt niet te zeggen. Moet zeggen -en ik wil echt niet vergelijken- maar met de Nathalee Holloway, Stephanie Flores, Marianne Vaatstra en Maddie McCain cases die ik beetje heb gevolgd- was er veel meer info bekend.
[/quote]

Deze zaken kun je niet echt vergelijken. Die speelden zich af in veel drukkere, bewoonde gebieden. In dit geval hield het spoor op in een regenwoud. Zie daar maar iets te vinden.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:56:01 #281
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143213000
quote:
Deze zaken kun je niet echt vergelijken. Die speelden zich af in veel drukkere, bewoonde gebieden. In dit geval hield het spoor op in een regenwoud. Zie daar maar iets te vinden.
Ze vergelijkt alleen het informatieniveau ;)

Ze zegt er expliciet bij de zaken zelf niet te vergelijken.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143213060
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

[/quote]

Ja, maar de locatie van een zaak geeft ook al de mogelijkheid weer of je getuigen, sporen o.i.d. kan vinden. Informatie is inderdaad hier erg dun gezaaid.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:02:56 #283
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143213267
quote:
Ja, maar de locatie van een zaak geeft ook al de mogelijkheid weer of je getuigen, sporen o.i.d. kan vinden. Informatie is inderdaad hier erg dun gezaaid.
Daar heb je wel gelijk in hoor, maar ze bedoelde volgens mij dus niks anders te zeggen dan dat er (wat haar betreft iig) veel minder info is dan in andere zaken die ze gevolgd heeft.

En dun gezaaid is al lastig als je er (iig voor jezelf) kaas van wilt maken. Maar nog lastiger is dat wat maanden lang feiten leken ineens geen feiten meer. zijn. Tijdlijn totaal anders, alle getuigenverklaringen kunnen uit het raam etc..
pi_143213271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik persoonlijk vind het veel te vroeg om gedetailleerde scenario's/theorieën uit te werken
1. Er zijn veel te weinig feiten bekend op dit moment om een gedetailleerde (en zelfs maar een niet-gedetailleerde) theorie op te baseren (en denk er aan:wat we maandenlang als "feiten" gezien hebben bleken uiteindelijk helemaal geen feiten te zijn)
2. Er is een gevaar voor tunnelvisie (de theorie niet baseren op de feiten, maar de feiten op de theorie); de feiten naar je eigen theorie toe redeneren.

Just my 2 cents ;)
Bijna al die zogenaamde getuigen zaten er naast .
Maar ze hadden die ochtend naar het pianista pad gezocht op de computer van de taalschool .
Er werd toen gemeld dat die computer helemaal onderzocht zou gaan worden.
Ze konden toen ook al uit de logs en geschiedenis al opmaken dat ze veel eerder
aan die wandeltocht waren begonnen ?

+
De politie Midden-Nederland gaat de computer waar de in Panama vermiste Kris Kremers (21) en Lisanne Froon (22) uit Amersfoort voor het laatst gebruik van maakten, minutieus onderzoeken.

http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)ris-en-Lisanne.dhtml
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:03:27 #285
249559 crew  Lavenderr
pi_143213291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:57 schreef Rubella het volgende:

[..]

[/quote]
Je kunt quoten door boven op het meest rechtse icoontje te klikken :)
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:04:10 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_143213317
Ah het quoten gaat even niet.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:05:09 #287
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143213355
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Maar ze hadden die ochtend naar het pianista pad gezocht op de computer van de taalschool .

+
De politie Midden-Nederland gaat de computer waar de in Panama vermiste Kris Kremers (21) en Lisanne Froon (22) uit Amersfoort voor het laatst gebruik van maakten, minutieus onderzoeken.

Geen idee wat daar uitgekomen is. Het is iig wel duidelijk dat lang niet alle info publiek is gemaakt (niet raar ook, in een lopend onderzoek).
pi_143213383
Ik dacht al dat ik gek geworden was (= antwoord op Lavenderr). Al die tijd is het goed gegaan namelijk. Ik quote maar even niet om de puinzooi niet groter te maken.
pi_143213467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

+

Stacey, je zit hier al langer dan ik en post je bijna altijd hele zinnige informatie. Wat denk jij dat er is gebeurd?
  Moderator vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:10:36 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_143213554
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:05 schreef Rubella het volgende:
Ik dacht al dat ik gek geworden was (= antwoord op Lavenderr). Al die tijd is het goed gegaan namelijk. Ik quote maar even niet om de puinzooi niet groter te maken.
Hij doet het weer!
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:11:43 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143213588
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij doet het weer!
Ging ook maar bij 1 post mis, daarna werkt het door ;)
pi_143213685
Op 1 april is er informatie gezocht op de computer van de taalschool over de Pianista trail. Maar er kunnen toch meer mensen van deze computer gebruik gemaakt hebben? Het lijkt mij dat dit zo een algemene computer is waar ieder leerling op kan met al dan niet een eigen password die ze van de taalschool krijgen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:16:33 #293
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143213790
Het onderzoek naar die harde schijf heeft kennelijk niets bijzonders opgeleverd.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:18:31 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143213872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:16 schreef Domnivoor het volgende:
Het onderzoek naar die harde schijf heeft kennelijk niets bijzonders opgeleverd.
Dat weten we niet. Niet alles is bekend gemaakt (zoals de telefoondata -ex de noodoproepen- niet).
pi_143213873
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:08 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Stacey, je zit hier al langer dan ik en post je bijna altijd hele zinnige informatie. Wat denk jij dat er is gebeurd?
Verdwaling acht ik uitgesloten - het was toen al 10 dagen extreem droog ,dus de rivier stond vrijwel droog.
Glibberige paden waren er niet. Het waren volgens mij ook geen waaghalzen die vreemde dingen doen. Er zijn daar mensen onder bedreiging beroofd en er zijn veel mensen zomaar verdwenen.
Ik denk aan illegale goudzoekers die zich hebben voorgedaan als gids.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:20:20 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143213946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Verdwaling acht ik uitgesloten - het was toen al 10 dagen extreem droog ,dus de rivier stond vrijwel droog.
Glibberige paden waren er niet. Het waren volgens mij ook geen waaghalzen die vreemde dingen doen. Er zijn daar mensen onder bedreiging beroofd en er zijn veel mensen zomaar verdwenen.
Wat heeft de stand vd rivier of de glibberigheid van de paden of waaghalzerij met wel of niet verdwalen te maken?

En ik geloof vooralsnog niet in een misdaad.Geen enkele concrete aanwijzing voor.
pi_143214000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in hoor, maar ze bedoelde volgens mij dus niks anders te zeggen dan dat er (wat haar betreft iig) veel minder info is dan in andere zaken die ze gevolgd heeft.

En dun gezaaid is al lastig als je er (iig voor jezelf) kaas van wilt maken. Maar nog lastiger is dat wat maanden lang feiten leken ineens geen feiten meer. zijn. Tijdlijn totaal anders, alle getuigenverklaringen kunnen uit het raam etc..
Dit bedoelde ik inderdaad te zeggen hihi (ben wat korter van stof als ik mobiel typ) en daarom kan ik echt geen vermoedelijk
scenario beschrijven.
Helemaal niet omdat die tijdlijn inderdaad compleet onderuit is geschopt.

Edit: plus ik vind het vreselijk op de manier waarop de ouders zijn geïnformeerd. Kan er nog steeds niet bij.
pi_143214080
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Thanx. En komt dat mede door jouw contact ter plaatse? En denkt jouw contact er hetzelfde over?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 21:26:48 #299
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_143214203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat weten we niet. Niet alles is bekend gemaakt (zoals de telefoondata -ex de noodoproepen- niet).
Ik denk dat de politie Midden-Nederland (hier bij mij om de hoek ;) ) minder geneigd is om gegevens geheim te houden dan mevrouw Pitty.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_143214242
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat heeft de stand vd rivier of de glibberigheid van de paden of waaghalzerij met wel of niet verdwalen te maken?

En ik geloof vooralsnog niet in een misdaad.Geen enkele concrete aanwijzing voor.
Maar eigenlijk ook niet voor verdwalen.
Het is voorlopig een flink mysterie. Aan de ene kant hoop ik voor die meisjes op een 'moord' snel...
Want te bedenken dat ze echt 10 dagen geleefd hebben in honger, kou, angst, paniek. Welicht een van de twee overleden voor de ander. Wat een nachtmerrie.
Maar ja vermoord worden is ook een afschuwelijk idee.
Wat er ook gebeurd is, het is voor die meisjes sowieso niet prettig geweest. Het zal je kind maar zijn. Al die scenario's die hier langs komen, zijn bij die ouders ook vast allemaal in hun hoofd zijn langsgekomen. En dat lijkt me echt zo vreselijk. Je af te vragen hoe je kind moet hebben geleden en bang moet zijn geweest.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')