quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 04:05 schreef spijkerbroek het volgende:
"Met mijn moeder praat ik over alles. Ook over intieme hygiëne!"
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:21 schreef ToT het volgende:
Heeft Hebt u nog gouden juwelen die u niet meer nodig hebt?
Deze reclame ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 01:45 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Rekeketet je moeder is een vieze slet.
Iets van kutzalf ofzo. Gatverdamme.quote:
Die is ook irritant, over die zogenaamde zelfdenkende tandpasta. Wat een flauwekul!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:03 schreef TheMechanic het volgende:
De tandpasta reclame met die Surinaamse stem.
En dan 'Stel ze heeft tandplak!'... Wie de fuck is ZE
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:28 schreef nofxtbr het volgende:
In zo'n tandpasta reclame:
"Beschermt tegen al deze punten!" En dan staat "witte tanden" in het rijtje
Dat vind ik ook zo'n rare zin. Ze bedoelen dat het je een paar jaar kost, maar zoals zij het zeggen beweren ze dus dat je een paar jaar eerder doodgaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Die laatste is wel een terechte klacht, ja. Kost je een paar jaar van je leven.In die jaren kan je geen promotie maken, gaat al je tijd op aan studie of leef je korter?
Dat is wat ik noem slimme tandpasta.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Die is ook irritant, over die zogenaamde zelfdenkende tandpasta. Wat een flauwekul!
Het kost helemaal geen paar jaar, het duurt een paar jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo'n rare zin. Ze bedoelen dat het je een paar jaar kost, maar zoals zij het zeggen beweren ze dus dat je een paar jaar eerder doodgaat.
En wat is volgens jou dan het verschil tussen die twee?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het kost helemaal geen paar jaar, het duurt een paar jaar.
Kosten geeft een negatieve klank , alsof je jaren inlevert.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En wat is volgens jou dan het verschil tussen die twee?
Het klinkt inderdaad wat negatiever, maar het is niet fout. De opleiding kost je tijd, en die tijd lever je in, in die zin dat je met die tijd niets anders meer kunt doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kosten geeft een negatieve klank , alsof je jaren inlevert.
Tegenwoordig is het die kneus die daar zogenaamd woont, dat gaat al helemaal nergens overquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ergerde me vooral aan de Media Markt reclames met het geschreeuw. Is tegenwoordig wel minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |