https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Ik werd afgeleid... staat KEY ineens weer hoger... nou ja, laat maar even. Ik kijk morgen wel weerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Groene kaarsen![]()
Om iemand te quoten: 'Just another day at bitcointalk'
Ik hou mijn sell op 227k wel even staan, je weet maar nooitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid... staat KEY ineens weer hoger... nou ja, laat maar even. Ik kijk morgen wel weer.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
Een x2 op C-cex behaald.
Californiacoin (CAC) gekocht voor 1 satoshi en verkocht voor 2.
Meteen nieuwe buy gezet op 1 satoshi... die komt er vast nog wel doorheen vannachtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het Keycoin topic is zo vermakelijk nu
Wie wilt er bellen?quote:Dev comment - 8/7/2014
All of this FUD is annoying and distracting. I wish the dev team members could focus on our work but we are being harassed by members of the community and our own investors to help resolve these issues.
There is no perfect way to validate a coin developers' ID. We don't see CoinsSource as an authority that should demand your trust, rather, another checkmark in proving our dedication to the project, along with our daily updates and transparency with the community.
This FUD should be directed toward CoinsSource thread and not the KeyCoin thread. We dislike moderated threads but we now understand why they exist. We'll stay unmoderated, and instead I am considering allowing 1 or 2 of these FUDers to call me, a member of the dev team, on my cellphone and ask the questions they need to. If you are one of the people who'd like to, please send the keycoin dev account a PM. Only members with a long post history will be considered, and the list of names will be shown to the thread or posted in a poll if there are too many of them.
Now, please, lets move forward.
Thank you,
Keycoin Developers.
Mijn telescoopprogramma werkt niet meer, kan het niet controleren voor jequote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
Oja ik heb nog BC in een wallet van het wedden op de WK wedstrijden.
Is die al moon?
Dan hold ik nog wel een maandje ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn telescoopprogramma werkt niet meer, kan het niet controleren voor je
Plots werkte ie:quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan hold ik nog wel een maandje ofzo
Zo lang je niet daadwerkelijk verkocht hebt, is dat nog geen verlies. Ik tel ook alleen de verkopen mee, dan ziet mijn saldo er wat leuker uitquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
Vandaag in procenten een -4, een -27, een -3,4, en een -52,6 genoteerd.
Top.
Zal wel een gevalletje geweest zijn: buy om the rumour (gisterenmiddag), sell on the news (sinds gisteravond)twitter:
Kijk maar even niet naar de koers...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou mijn sell op 227k wel even staan, je weet maar nooit
En een keihard alarm voor als ie boven de 200 komt, ik ga die fout niet voor de derde keer maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk maar even niet naar de koers....
Als je nu maar short kon gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Het lijkt zo langzamerhand een nieuwe RZR te worden... elke keer als je denkt dat de bodem bereikt is, stort die bodem weer in. Het is mij nu ook te risicovol om in te stappen, want op dit tempo zitten we straks op de 50kquote:
RZR herstelt zich nu, 4 weken na datoquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het lijkt zo langzamerhand een nieuwe RZR te worden... elke keer als je denkt dat de bodem bereikt is, stort die bodem weer in. Het is mij nu ook te risicovol om in te stappen, want op dit tempo zitten we straks op de 50k.
Voor de mensen die er al in zitten, hoop ik overigens dat de koers zich de komende dagen weer herstelt.
Mja, 10 BTC nodig om de 50k te bereiken. Gisterenavond was een buy wall van 60 BTC op 150k binnen een uur wegquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
RZR herstelt zich nu, 4 weken na datoAls dat richtinggevend is voor Key berg je maar
Ik trek alleen aan parallel met de koersontwikkeling. Zowel bij RZR als bij KEY lijkt er telkens een nieuwe bodem te worden gelegd, die vervolgens weer een stuk lager komt te liggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:21 schreef edraket31 het volgende:
De shitstorm bij KEY vergelijken met de ontwikkelingen bij RZR is toch wel ongeveer de grootst mogelijke onzin die ik hier gelezen heb de laatste tijd. Dan heb je toch echt niet door hoe 1 en ander in elkaar steekt.
is het nog goed gekomen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef Joosie200 het volgende:
Slamdump IOC@1000, whait whut just happenedMijn aantal BTC: -77% daardoor. Toch zie ik in het Bitcointalk topic geen fud, op twitter pikt niemand het op, dus hier moet een grote groep walvissen achter zitten en/of dev had premine achter de hand om te dumpen nu. Dat laatste is niet van toepassing, dat eerste wellicht wel.
Uitteraard bedoel je dat nietquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met 'we' bedoel ik uiteraard gewoon de mensen die hier posten, zonder daarmee een territorium te willen afbakenen.
nee hoor, dat is niet de gangbare defintie van beleggen. Dat is niet rood of groen, de dood of de gladiolen. En je risico is navenent groter met altcoins, lees het topic maar terug.quote:Als je investeert, weet je niet of je je inleg ooit nog terug gaat zien. Je stopt dus ergens geld in, zonder zekerheid dat het je wat oplevert en met het risico dat je allemaal verliest. Dat noem ik dus gokken. En ja, ook als je in altcoins investeert, neem je in die zin dus een risico/gok.
En wat CFD's en binaries zijn, daar heb ik geen kaas van gegeten. Heb ooit wel getwijfeld of ik iets met aandelen zou gaan doen, maar dat risico is mij te groot. Eerst een beetje oefenen met traden en hoe markten werken met altcoins. Daarbij is mijn risico ook een stuk kleiner.
Nope, het punt blijft dat je met alt/bitcoins nergens in investeert, en dat je de term 'hoop' poneert, zegt al genoeg op zich. Investeren is geen 'hoop', gokken is 'hoop'. Hoop op een greater fool. Opnieuw, een zwart/wit verschil tussen coins en investeren/beleggen. Als ik op zwart zet, wetende dat op lange termijn de bank altijd wint, hoop ik. Met een staatslot niet anders. Investeer je ook in zwart of een staatslot? Sommige van je medestanders, overigens wel, opnieuw, dat geeft je alle kansen om je mede'investeeerders' uit te buiten, en zo lees ik je post dan ook maar.quote:Dat is dus een van de risico's, maar die loop je net zo goed met nieuwe bedrijven op de aandelenmarkt. Die vergelijking kan ik toch echt niet loslaten. En dat kun je misschien wijten aan mijn beperkte kennis van de aandelenmarkten, maar in de basis is het voor een leek als ik hetzelfde: je investeert ergens in en hopelijk behaal je daar een rendement op. En dat kunnen dus aandelen zijn of altcoins.
We begrijpen niet helemaal wat de CEO van Unilever met coins te maken heeft. Niet in het minste zelfs. Verklaar je naderquote:En wat jij aanhaalt, dat zijn de extremen. Natuurlijk willen de developers van een coin ook iets verdienen, maar dat wil de CEO van Unilever ook, als ik daar aandelen van zou kopen. En bij de meeste coins draait het gelukkig om de innovatie en de achterliggende community en spelen de belangen van de developers een ondergeschikte rol. Helaas zijn er inderdaad ook wat oplichters actief, maar je merkt wel dat er steeds meer maatregelen worden genomen om oplichters zo min mogelijk kans te geven.
Ik denk dat dat geen verschil van mening of inzicht is, maar onwil. Met een aandeel koop je een deel van een reeeele cash flow, een aandeel in reeele bezittingen, in reeele bezittingen en activiteiten. Geen fata morgana. Zo kun je dat niet zien met altcoins, ook al probeer je dat te gooien op iets subtiels als verschil in meningen en inzichtenquote:Met een aandeel heb je in feite ook weinig meer dan een papiertje in handen waarop staat dat je een bepaald belang in het bedrijf hebt. Zo kun je het ook zien met de altcoins. Misschien wat lastig uit te leggen, maar ik blijf toch echt parallellen zien. Maar goed, daarover kunnen de meningen en inzichten verschillen natuurlijk.
hoeveel coins zijn er de afgelopen weken falliet gegaan. En maanden. En jaren?quote:En als een bedrijf failliet gaat, heb je ook zo weinig meer aan je aandelen in dat bedrijf. Je zou twintig jaar geleden maar aandelen Fokker hebben gekocht, dan ben je nu ook je investering kwijt.
Dank, maar ervaring denkt dat ie de spin aan zich voorbij laat gaan, met het oog op de toekomstquote:Het klopt dat er coins zijn die na een paar weken geen aandacht meer krijgen en een stille dood sterven. Maar er zijn ook coins met een actief team van developers en een actieve achterban die telkens doorontwikkeld worden. Denk aan Blackcoin of Vericoin (als die namen je iets zeggen). Dat zijn coins waarin je zou kunnen investeren met het oog op de toekomst.
Geproduceerd is uit lucht, verspreid is de hype, en anonimiteit is een garantie voor fraude. Opnieuw, waar zit de 'unieke' 'waarde''?quote:Vernieuwing kan op tal van terreinen plaatsvinden: de manier waarop de coins worden geproduceerd of verspreid of de anonimiteit van transacties. Neem anders hier eens een kijkje. Daar worden nieuwe altcoins aangekondigd, compleet met hun specifieke eigenschappen.
Ik heb nog geen inhoud kunnen ontdekken in je posts, wel veel damagecontrol. Dus inderdaad niet proberen af te leiden van de inhoud, maar ga er eens oprecht op in.quote:Nogmaals, een discussie zou nooit een probleem moeten zijn, daarvoor zit je op een discussieforum. En een verschil van mening kan dan zelfs nuttig zijn om nieuwe inzichten op te doen. Alleen kan de vorm waarin een mening/post wordt gegoten soms afleiden van de inhoud.
Iedereen weet hoe de processen werken, zie dit topic. Doe een search. De meest voorkomende woorden zijn 'pump' en 'dump'.quote:Natuurlijk moet je weten hoe die processen werken. En ik begin dat inmiddels een beetje door te krijgen, maar een hoop gaat ook nog langs me heen hoor. Dat is dus dat leerproces waar ik het eerder over had. En soms botsen dan twee dingen: aan de ene kant mijn interesse voor hoe die processen werken en aan de andere kant het zo snel mogelijk een zo goed mogelijk rendement behalen.
Maar aldoende leert men, zo luidt een oude wijsheid.
Ik kan prima zelf beoordelen wat ik bedoel hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:57 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Uitteraard bedoel je dat niet
Ga je nu ook al koninklijk meervoud gebruiken?quote:We begrijpen niet helemaal wat de CEO van Unilever met coins te maken heeft. Niet in het minste zelfs. Verklaar je nader
Als dat onwil is, dan zit die onwil duidelijk aan twee kanten... we kijken er anders tegenaan, prima toch? Als iedereen dezelfde mening had, werd het ook zo saai. En ik heb een eigen mening, die ik niet aanpas aan wat anderen willen horen. Als je dat onwil vindt, ja, dan is er onwilquote:Ik denk dat dat geen verschil van mening of inzicht is, maar onwil. Met een aandeel koop je een deel van een reeeele cash flow, een aandeel in reeele bezittingen, in reeele bezittingen en activiteiten. Geen fata morgana. Zo kun je dat niet zien met altcoins, ook al probeer je dat te gooien op iets subtiels als verschil in meningen en inzichten
Coins gaan niet failliet, mensen verliezen hun interesse en investeren er niet meer in. En dat zijn er aardig wat, maar zo wordt het kaf van het koren gescheiden. En er gaan natuurlijk ook wekelijks bedrijven failliet.quote:hoeveel coins zijn er de afgelopen weken falliet gegaan. En maanden. En jaren?
Met alle respect, maar ook dat mes snijdt aan twee kantenquote:Dank, maar ervaring denkt dat ie de spin aan zich voorbij laat gaan, met het oog op de toekomstIk daag je voor de derde maal uit om concreet te benoemen waar je de perpetuum mobile aan herkent. Het blijft een beetje vaag, DM
(...)
Ik heb nog geen inhoud kunnen ontdekken in je posts, wel veel damagecontrol. Dus inderdaad niet proberen af te leiden van de inhoud, maar ga er eens oprecht op in.
Er zijn natuurlijk meer processen dan alleen de pump & dumps. Toegegeven, er zijn coins waar je alleen winst kunt pakken door de pumps te volgen, maar de meeste hebben gewoon een voor altcoins natuurlijk verloop waarbij de koers gebaseerd is op het vertrouwen in de coin. Als je een beetje de grafieken kunt lezen, dan weet je vaak wat een goed moment is om in te stappen.quote:Iedereen weet hoe de processen werken, zie dit topic. Doe een search. De meest voorkomende woorden zijn 'pump' en 'dump'.
De cryptocurrencies zijn een innovatie en daar ligt hun waarde nou juist. Of je het wilt of niet, dit is toch het begin van het betaalsysteem van de toekomst. Misschien dat Bitcoin zelf die rol niet zal gaan vervullen, maar er is een nieuwe technologische ontwikkeling in gang gezet die niet makkelijk te stoppen zal zijn.quote:Je kan wel doen voorkomen of er een cent intrinsiek waarde in bitcoins zit, maar deze topicreeks toont aan dat de enige waarde is hoeveel je uit je collega's hun zakken kan toveren. Nou, mijn vraag was hoe we die sukkels het beste kunnen pootje lichten. Laten we ons daar ons inderdaad op concentreren, ipv die windowsdressing.
Hopla, in 1 dag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook Key gekocht op 205. Dus die zal binnen een week wel afsterven naar onder de 100.
Sorry.
Volgende stap zou bijkopen zijn hequote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens hoor
Gisteravond 25 gekocht op 205, en een uurtje terug nog 25 erbij op 168 ofzo.
Morgen waarschijnlijk 25 erbij op 139.
Vervolgens wachten, en toch bijkopen op 104. Waarna m'n btc op zijn en Key de afgrond ingaat.
Standaard scenario
/haatquote:
Al die coins ook echt he... ik word dr goed simpel van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
/haat
/haat
Dit is (was) de eerste keer ooit dat ik serieus overwoog om bitcoins te kopen met Euro's, dat zegt toch ook wel wat?
Ik vond alles voor -zoekt even de beruchte XC buy op, daar is de ellende mee begonnen- nog leuk, daarna ging het idd snel bergafwaardsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al die coins ook echt he... ik word dr goed simpel van.
Blij dat ik gewoon weer mag werken morgen, ik had er niet blij van geworden in deze tijd. Het afgelopen 1/2 a 3/4e jaar was veel leuker traden.
En nog sneller bergafwaarts. Heb de eerste week op Trex nog wat leuks gedaan met Super en Min geloof ik. Daarna helemaal niks meer van terecht gekomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond alles voor -zoekt even de beruchte XC buy op, daar is de ellende mee begonnen- nog leuk, daarna ging het idd snel bergafwaards
[ afbeelding ]
30 mei dus
En het zien dat ik ooit echt 0,45btc had doet me weer ouderwets enorm pijn
Vandaag was ook wel bijzonder. Ik heb me maar beperkt tot toekijken, want het was een chaos op Bittrex. Ik las op Twitter ook dat het waarschijnlijk een georganiseerde actie was om alle coins met anonimiteit te dumpen, terwijl DRK en nog een coin juist stegen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al die coins ook echt he... ik word dr goed simpel van.
Blij dat ik gewoon weer mag werken morgen, ik had er niet blij van geworden in deze tijd. Het afgelopen 1/2 a 3/4e jaar was veel leuker traden.
DRK, die godverdomme kutcoin blijft me ook achtervolgen he? Ik heb zo'n enorme hekel aan DRK en de hele community die er achter zitquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaag was ook wel bijzonder. Ik heb me maar beperkt tot toekijken, want het was een chaos op Bittrex. Ik las op Twitter ook dat het waarschijnlijk een georganiseerde actie was om alle coins met anonimiteit te dumpen, terwijl DRK en nog een coin juist stegen.
Op Twitter zag ik ook al mensen roepen dat ze hopen dat Mintpal weer de leidende exchange gaat worden. Sommigen zijn Bittrex zat vanwege de bots en de trade engine die juist pumps in de hand zou werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En nog sneller bergafwaarts. Heb de eerste week op Trex nog wat leuks gedaan met Super en Min geloof ik. Daarna helemaal niks meer van terecht gekomen.
Ik mis het oude Mintpal
Ik blijf liever objectiefquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf beoordelen wat ik bedoel hoor.
Ik ga niet over grootheidswaanzin, maar de laatste keer dat ik controleerde was Polman niks komma nada eigenaar van Unilever. In tegenstelling tot het zelfveronderstelde belang van sommigen hier, zeg maarquote:Ga je nu ook al koninklijk meervoud gebruiken?.
Maar de CEO van Unilever bracht ik naar voren als voorbeeld van de 'eigenaar' van een beursgenoteerd bedrijf. Als parallel met de developer die een cryptocurrencie heeft ontworpen.
Ik kan naar jouw analogie prima bepalen wat zonde van mijn tijd is. We kijken er niet anders tegenaan, we hebben niet hetzelfde belang. Ik heb geen coins te slijten, noch zit short. Wat is jouw disclosure? Coins gaan tegen een noodvaart failliet, opnieuw lees dit topic met toemende frustratie. Het lullig is dat men met alle respect en in oprechte zorg gewaarschuwd is, maar door een enkeling uit winstbejag alle waarschuwingen in de wind geslagen zijn. Waarover later.quote:Als dat onwil is, dan zit die onwil duidelijk aan twee kanten... we kijken er anders tegenaan, prima toch? Als iedereen dezelfde mening had, werd het ook zo saai. En ik heb een eigen mening, die ik niet aanpas aan wat anderen willen horen. Als je dat onwil vindt, ja, dan is er onwil.
[..]
Coins gaan niet failliet, mensen verliezen hun interesse en investeren er niet meer in. En dat zijn er aardig wat, maar zo wordt het kaf van het koren gescheiden. En er gaan natuurlijk ook wekelijks bedrijven failliet.
[..]
Met alle respect, maar ook dat mes snijdt aan twee kanten. Voor mijn oprechte reactie, verwijs ik je graag naar mijn eerdere reacties. Het heeft niet veel zin om onszelf te blijven herhalen, lijkt me. Dat is zonde van zowel jouw als mijn tijd
.
Gratis geld! Kun je de aanwezigen svp een leescursis geven danquote:Er zijn natuurlijk meer processen dan alleen de pump & dumps. Toegegeven, er zijn coins waar je alleen winst kunt pakken door de pumps te volgen, maar de meeste hebben gewoon een voor altcoins natuurlijk verloop waarbij de koers gebaseerd is op het vertrouwen in de coin. Als je een beetje de grafieken kunt lezen, dan weet je vaak wat een goed moment is om in te stappen.
ahquote:En er wordt hier de laatste tijd inderdaad regelmatig gezegd dat er coins gedumpt worden. Dat heeft dan echter niets te maken met het beïnvloeden van de koers, maar het verliezen van het vertrouwen in die specifieke coin en het niet langer vast willen zitten.
De herhaaldelijke toevoeging 'of je wilt niet' had je zomaar een banverzoek kunnen opleveren, als je niet aan de subjectieve kant had kunnen zitten. Niet meer doen, dusquote:De cryptocurrencies zijn een innovatie en daar ligt hun waarde nou juist. Of je het wilt of niet, dit is toch het begin van het betaalsysteem van de toekomst. Misschien dat Bitcoin zelf die rol niet zal gaan vervullen, maar er is een nieuwe technologische ontwikkeling in gang gezet die niet makkelijk te stoppen zal zijn.
Wie garandeert de bticoin? WIe garandeert de exchanges? Heeft de bitcoin belastingheffende bevoegdheid?quote:En een Bitcoin heeft net zo goed intrinsieke waarde als een euro. Het enige verschil is dat banken en overheden de grootste bepalers zijn van de waarde van de euro's, terwijl bij Bitcoins juist de investeerders bepalen wat ze het waard vinden. En dat het een betaalwaarde heeft, blijkt uit het feit dat er wereldwijd steeds meer bedrijven zijn die betalingen in Bitcoins accepteren.
Bots had je ook op Mintpal, sorry hoor...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Twitter zag ik ook al mensen roepen dat ze hopen dat Mintpal weer de leidende exchange gaat worden. Sommigen zijn Bittrex zat vanwege de bots en de trade engine die juist pumps in de hand zou werken.
Wat dat betreft is C-cex wel goed bezig trouwens. Die hebben een beveiliging tegen bots, dus je handelt daar alleen met andere mensen.
Dat is alvast wel hoopvol, inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Twitter zag ik ook al mensen roepen dat ze hopen dat Mintpal weer de leidende exchange gaat worden. Sommigen zijn Bittrex zat vanwege de bots en de trade engine die juist pumps in de hand zou werken.
Wat dat betreft is C-cex wel goed bezig trouwens. Die hebben een beveiliging tegen bots, dus je handelt daar alleen met andere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |