Mee eens...+1quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen die nu nog, na alle door ISIS zelf verspreide beelden gezien te hebben, nog achter ISIS staan, kunnen ze rustig oppakken. Die zijn levensgevaarlijk.
Alleen is het al bewezen onzinquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is echt ongelofelijk goed nieuws.
Precies.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen die nu nog, na alle door ISIS zelf verspreide beelden gezien te hebben, nog achter ISIS staan, kunnen ze rustig oppakken. Die zijn levensgevaarlijk.
Nee, maar ze laten ook niet zomaar 40.000 mensen creperen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
VS.....![]()
Moeten zich weer bemoeien, flikker op. Dit is niet jullie conflict.
Ik vind dit goed nieuws jaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:38 schreef Randle het volgende:
[..]
Lekker he? Heb je je piemeltje al in je hand ramptoerist.
De VS boeit het niet of mensen creperen, ze doen alles uit eigen belang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:40 schreef Randle het volgende:
[..]
Nee, maar ze laten ook niet zomaar 40.000 mensen creperen.
Rutte zal wel eerst wel weer een dialoog aan willen gaan, met wie dan ook om een standpunt in te nemen. Kasthomo.
De VN is tandeloos. Het spijt me om te moeten zeggen, maar ik ben blij dat Amerika er nog af en toe is als 'world police'.quote:
Nee, vrijheid van meningsuiting is belangrijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Niks mis mee, nazi's moet je ook oppakken.
Je hapt op een troll.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Niks mis mee, nazi's moet je ook oppakken.
not sure if troll...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, vrijheid van meningsuiting is belangrijk.
Ban Ki-Moon heeft iets verkeerds gegeten en wil maar niet uit de wc komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef scarymovie123 het volgende:
gaat er nog wat gebeuren of...
Die rol meten ze zichzelf alleen aan als het ze goed uit komtquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De VN is tandeloos. Het spijt me om te moeten zeggen, maar ik ben blij dat Amerika er nog af en toe is als 'world police'.
Waarom is het belangrijk dat knotsgekke extremisten hun mening kunnen uiten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, vrijheid van meningsuiting is belangrijk.
Vandaar dan ook dat ik zeg dat het me spijt om te zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die rol meten ze zichzelf alleen aan als het ze goed uit komt
Wat jij extremistisch vindt, vind een ander misschien wel gematigd .quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:44 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Waarom is het belangrijk dat knotsgekke extremisten hun mening kunnen uiten?
Dat Maliki dat niet deed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
@ABC: BREAKING: US official: US military begins humanitarian air drops for 1000s trapped in Iraqi mountains by ISIS - @MarthaRaddatz
https://twitter.com/abc/status/497496122936786944
Jawel, zij hebben deze chaos mogelijk gemaakt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
VS.....![]()
Ik wilde Hitler zeggen, maar die was vrij gematigd vergeleken met ISIS.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef oksel12 het volgende:
Is er iemand die ISIS gematigd vind?
eindelijk werd eens tijd en schande dat IA dat niet eerder deedquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
@ABC: BREAKING: US official: US military begins humanitarian air drops for 1000s trapped in Iraqi mountains by ISIS - @MarthaRaddatz
Definier aantoobaar. Grenzen zijn sowieso vaag m.b.t. zulke kwesties. Daarom ben ik het met je eens dat vrijheid van meningsuiting een heilig goed is. Anders is het geen vrijheid meer, maar het houden aan eigentijdse grenzen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat jij extremistisch vindt, vind een ander misschien wel gematigd .
De grens zit bij aantoonbaar oproepen tot geweld.
Hij heeft het ook gedaan.quote:
Zou niet weten waarom.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jawel, zij hebben deze chaos mogelijk gemaakt.
Nu alles met zwarte vlaggen dood dronen.
Eindelijk een lichtpuntje. Mooi nieuws. Nu nog hopen dat het nu wél waar is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
Bedoel je niet Barzani, de leider van de Koerdische gebieden? De centrale regering heeft al duizenden geholpen (vooral Christenen) om naar veiligere plekken zoals Basra te gaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
eindelijk werd eens tijd en schande dat IA dat niet eerder deed
Niet op mij reageren, ik ben een troll omdat ik mensen niet wil oppakken voor een mening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:47 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Definier aantoobaar. Grenzen zijn sowieso vaag m.b.t. zulke kwesties. Daarom ben ik het met je eens dat vrijheid van meningsuiting een heilig goed is. Anders is het geen vrijheid meer, maar het houden aan eigentijdse grenzen.
Ik wacht het af. Wat mij betreft is "US official" mij te vaag. Heb het te vaak gelezen dat soort berichten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eindelijk een lichtpuntje. Mooi nieuws. Nu nog hopen dat het nu wél waar is.
hij heeft geen vliegtuigen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedoel je niet Barzani, de leider van de Koerdische gebieden? De centrale regering heeft al duizenden geholpen (vooral Christenen) om naar veiligere plekken zoals Basra te gaan.
Als wereldmacht is alles hun conflict.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:37 schreef theunderdog het volgende:
VS.....![]()
Koerdistan is toch een provincie? Of is het nu het wel uitkomt opeens een land?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Bedoel je niet Barzani, de leider van de Koerdische gebieden? De centrale regering heeft al duizenden geholpen (vooral Christenen) om naar veiligere plekken zoals Basra te gaan.
Nee, hij heeft geen militaire vliegtuigen (helictopers etc. heeft de Peshmerge opeens niet?)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
hij heeft geen vliegtuigen...
Ditquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Koerdistan is toch een provincie? Of is het nu het wel uitkomt opeens een land?
Nee hoor, ze doen gewoon alles uit eigenbelang.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Als wereldmacht is alles hun conflict.
Wat moesten de Koerden dan doen? Ninawah waar zowel de christenen als de yezidi's in de problemen zijn gekomen behoort niet tot de KRG maar tot de rest van Irak, dus Bagdad. De Koerden proberen het nu omdat die lui Koerden en christenen zijn. Maar de verantwoordelijkheid lag echt niet bij Erbil.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:48 schreef lDDQD het volgende:
[..]
loooooool je weet dat de koerden op dit moment vechten en geen heli's kunnen missen maar koerdistan was toch een provincie?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Nee, hij heeft geen militaire vliegtuigen (helictopers etc. heeft de Peshmerge opeens niet?)
Koerdistan is een autonoom gebied. Wat mij betreft is het hun belangrijkste taak op dit moment, iets met de onafhankelijkheid die zij roepen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:49 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Koerdistan is toch een provincie? Of is het nu het wel uitkomt opeens een land?
Hoe walgelijk ik ISIS ook vind, de VS moet zich niet bemoeien.quote:
Quote mij waar ik zeg dat Koerdistan een provincie is, graag snelquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:50 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
loooooool je weet dat de koerden op dit moment vechten en geen heli's kunnen missen maar koerdistan was toch een provincie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |