yup...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zet 5 euro in op "we condemn blablabladiebla.. *lang verhaal, conclusie = condemnation* ".
Ik hoor een discussie over de sharia op de achtergrond.. en nu iets over friday prayers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef scarymovie123 het volgende:
http://webtv.un.org/live-(...)unami/2179486580001/
gaat zo beginnen! ( vn meeting )
hahaha ik hoor het ook!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik hoor een discussie over de sharia op de achtergrond.. en nu iets over friday prayers.
vn missie gaat wat te ver denk ik :/quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:25 schreef kurd0w het volgende:
Ik zet geld in op een VN missie... Kans is klein, dus veel risico. Maar ja, no risk=no return.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:28 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
vn missie gaat wat te ver denk ik :/
De Iraqi Airforce is al een tijdje bezig met bombardementen op de terroristen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt het dat er al bommen vallen op irak?
quote:Up to a quarter of Iraq's Christians are reported to be fleeing after Islamic militants seized the minority group's biggest town.
The Islamic State (IS) group captured Qaraqosh overnight after the withdrawal of Kurdish forces.
ja er wordt op dit moment gebombardeerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt het dat er al bommen vallen op irak?
Nee hoor, jij hebt Baklava en Ilias nog niet aangehoord. Ik weet dat ze ergens rondhangen hier met hun dubbel-accountje, maar goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef Jigzoz het volgende:
Dit moet wel het enige religieuze conflict ooit zijn waarbij het voltallige FOK!-publiek hoopt op hetzelfde: dat ISIS zo snel mogelijk verslagen wordt.
ISIS moet uitgeroeid worden, dat is een vereiste voor hoop op stabiliteit in het MO.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:32 schreef Jigzoz het volgende:
Dit moet wel het enige religieuze conflict ooit zijn waarbij het voltallige FOK!-publiek hoopt op hetzelfde: dat ISIS zo snel mogelijk verslagen wordt.
http://www.nytimes.com/20(...)targets-in-iraq.htmlquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op ned1 net: volgens de new york times is amerika begonnen met bombarderen...
Ben het met je eens, maar of er ooit nog enige stabiliteit in het MO zal zijn waag ik te betwijfelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef lDDQD het volgende:
[..]
ISIS moet uitgeroeid worden, dat is een vereiste voor hoop op stabiliteit in het MO.
Mensen die nu nog, na alle door ISIS zelf verspreide beelden gezien te hebben, nog achter ISIS staan, kunnen ze rustig oppakken. Die zijn levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:33 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt Baklava en Ilias nog niet aangehoord. Ik weet dat ze ergens rondhangen hier met hun dubbel-accountje, maar goed.
Lekker he? Heb je je piemeltje al in je hand ramptoerist.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is echt ongelofelijk goed nieuws.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |