abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:20:17 #126
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143211464
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nee, dat is Roy :P
Allebei :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:20:32 #127
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143211478
Hey, deze versie is zwaar ingekort. :o
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:21:21 #128
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143211512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef LetsGame het volgende:
Ze zijn allemaal ingekort. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_143211547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:20 schreef LetsGame het volgende:
Van de seizoen 8-cliff? Dan kun je er donders op zeggen dat er over het ontbrekende stuk een vraag wordt gesteld ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:28:25 #130
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143211831
Carlo _O- _O_ _O-
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:30:18 #131
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143211911
Rosa! O+
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:31:35 #132
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143211979
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:30 schreef LetsGame het volgende:
Rosa! O+
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:31:36 #133
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143211980
Marly wist het antwoord. :o
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:32:11 #134
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212020
"Ik zeg niks meer."

Grote leugen.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:32:58 #135
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212054
Charlotte is oud geworden. :o
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:34:13 #136
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212121
Bing en Sjors toch?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:36:08 #137
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212208
Deed ik maar mee :P

Carlo _O-
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:37:59 #138
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_143212295
Dat is gewoon fout man. Cloe :')
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:38:12 #139
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212306
Lieke? :r
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:38:35 #140
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212319
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:37 schreef Frey het volgende:
Dat is gewoon fout man. Cloe :')
Chleo was echt dom _O-
pi_143212326
Volgens mij is t Lorena
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:38:50 #142
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212328
Oh, ja, Lorena! stupid me :P
pi_143212342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:38 schreef DSMichaelfan het volgende:
Volgens mij is t Lorena
Ja was best duidelijk al vond ik het zelf, zag het ook.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:39:44 #144
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143212366
Ik lach nog steeds om de prijzen. :')
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:00:31 #145
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_143232778
Weet iemand vanaf welk seizoen Nick ook alweer zijn intrede deed?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:04:11 #146
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_143232864
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:00 schreef RobbieBoy het volgende:
Weet iemand vanaf welk seizoen Nick ook alweer zijn intrede deed?
Seizoen 14
13 november 2003 volgens GTST Rules.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 16:29:38 #147
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_143233462
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 16:04 schreef Woelli het volgende:

[..]

Seizoen 14
13 november 2003 volgens GTST Rules.

13 november 2003 klopt idd :Y
pi_143236593
Leuke onderwerpen dit topic, ik waardeer de seizoenen weer iets anders. Ik vind sowieso de eerste 6 seizoenen de beste (en daarvan 4 en daarna 6 de leukste), van seizoen 7-9 vind ik seizoen 9 het best.

Ik heb de soap vrijwel live gekeken, ik heb de indruk dat mijn wereldbeeld destijds als kind mij dingen anders doet beoordelen dan kijkers die de serie op latere leeftijd hebben mogen aanschouwen. Zo las ik dat PeterKelder de terugkeer van Alice de Boer een slechte verhaallijn vond, ik vond dat toen echt heel erg spannend, ook die gijzeling van Anita en Rik in Helens oude flat. Als ik het nu terugkijk dan herleeft weer enigszins hoe ik het toen beleefde. ;)

Maargoed, dit gezegd hebbende, even per seizoen (tot en met 9) mijn waardering en wat het voor mij speciaal maakte:

Seizoen 1: Hoewel het vooral in het begin een en al amateurisme was, stoorde me dat toen voor geen meter. Dit seizoen gaat redelijk traag, maar is desalniettemin ongelooflijk nuttig voor het verdere verloop, bepaalde dingen die hier worden geïnitieerd worden pas afgerond in seizoen 6. Dit seizoen is ook meteen behoorlijk donker als het om de onderwereld en criminaliteit gaat, voor de rest vind ik de huiselijkheid bij de familie Alberts (en soms totaal het gebrek daaraan) en het zakenleven met name in het begin bij Stenders erg vermakelijk. Ik vind dat dit seizoen 2 inzak momenten heeft, de eerste nadat Robert en Laura vertrekken totdat Jef en Karin komen. Het tweede nadat Robert weer naar de VS vertrekt en John komt. Sindsdien gebeurt er tot het einde van het seizoen bijzonder weinig moet ik zeggen.

Seizoen 2: Dit vind ik een van de meest duistere seizoenen, duidelijk is dat de verhoudingen nog niet gezet zijn. Ik vind het verder een erg slepend seizoen, waar ik moeite mee heb door heen te komen.

Seizoen 3: In dit seizoen vindt er letterlijk een soort verlichting plaats, maar met name na de jaarwisseling. De familie Alberts keert voorgoed terug, Robert en Laura komen samen, met name de laatste kwart van het seizoen is een aaneenschakeling van spanning.

Seizoen 4: PeterKelder vond dit seizoen geloof ik ontiegelijk saai, maar voor mij is het juist een soort stabiele periode in GTST, waarin alles goed op z'n plaats viel en er een soort continuïteit ontstond waarin goed en slecht met elkaar in evenwicht verkeerden en de een de ander niet kon overrulen.

Seizoen 5: Dit seizoen begon afbreuk te doen aan de beginjaren, met name door Simons dood en Martines vertrek. Slecht was ernstig verzwakt en minder duister, Frits liep alleen maar wat te stoken en te rommelen met Dian en Hannie. Nadat hotel Dendermonde in het leven was geroepen brak er wat mij betreft opnieuw een ontiegelijk saaie periode aan. Dat hotel vind ik achteraf een ongelooflijk slechte zet, met name omdat de scheiding van wonen en werken voor de jongeren wegviel.

Seizoen 6: Dit seizoen had een zeer leuk begin, Peter terug, Frits die letterlijk weer back in business was. De familie Alberts gewoon nog weer hecht. Totdat Arnie ineens doordraait, er heel veel hotel Dendermonde kwam, Stan steeds minder te doen had, Arthur flipte nadat het uit was met Suzanne en daarna ook maar wat rondslenterde. De komst van Ludo Sanders en alles wat hij meebracht heeft het seizoen net op tijd gered wat mij betreft ;)

Seizoen 7: Voor mij het seizoen van de afbraak, Stan weg, Arnie weg (familie Alberts daardoor enerzijds terzijde geschoven), Sylvia weg (kennelijk voor sommigen een grote opluchting :P) en Helen weg. Hierna flipte Daniël en hervond hij zichzelf nooit. Ludo en de personages Kim en Julian waren bijzonder verfrissend en zorgden dat de familie Alberts nog iets te doen hadden.

Seizoen 8: Na het saaie seizoen 7 gebeurde er weer eens wat, met name de komst van Bowien en Dian die een strijd met Daniël en daardoor ook met Ludo aanging zorgde wat mij betreft voor vermaak en spanning. ^O^

Seizoen 9: Ik vond dit een heel leuk seizoen tot en met de ontknoping van de Pete Jenssens verhaallijn. Rondom dit seizoen verdwenen ook belangrijke personages als Daniël en Arthur, maar ook diverse decors beleefden hun laatste seizoen. Ludo die eigenaar werd van AA&V wordt door sommigen grappig gevonden, ik vond het tenenkrommend. :P
Hierna gebeurde er niet zoveel meer op de ontvoering van Nina na.

Seizoen 10 en 11 begin ik niet aan zoals bekend, maar nu ik lees dat seizoen 12 uitkomt of al uit is heb ik weer wat 'nieuws' om te bekijken. :)

Misschien een lange post, maarja dat krijg je als je wegblijft. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 09-08-2014 18:35:57 ]
Een heer met stijl
pi_143236856
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 00:04 schreef Frey het volgende:
Jef en Sylvia O+

Die laatste scène ook in de Reünie. _O_
Haar tumor/sterfverhaallijn blijft denk ik wel altijd voor mij de mooiste :'( O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 18:44:32 #150
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_143237004
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke onderwerpen dit topic, ik waardeer de seizoenen weer iets anders. Ik vind sowieso de eerste 6 seizoenen de beste (en daarvan 4 en daarna 6 de leukste), van seizoen 7-9 vind ik seizoen 9 het best.

Ik heb de soap vrijwel live gekeken, ik heb de indruk dat mijn wereldbeeld destijds als kind mij dingen anders doet beoordelen dan kijkers die de serie op latere leeftijd hebben mogen aanschouwen. Zo las ik dat PeterKelder de terugkeer van Alice de Boer een slechte verhaallijn vond, ik vond dat toen echt heel erg spannend, ook die gijzeling van Anita en Rik in Helens oude flat. Als ik het nu terugkijk dan herleeft weer enigszins hoe ik het toen beleefde. ;)

Maargoed, dit gezegd hebbende, even per seizoen (tot en met 9) mijn waardering en wat het voor mij speciaal maakte:

Seizoen 1: Hoewel het vooral in het begin een en al amateurisme was, stoorde me dat toen voor geen meter. Dit seizoen gaat redelijk traag, maar is desalniettemin ongelooflijk nuttig voor het verdere verloop, bepaalde dingen die hier worden geïnitieerd worden pas afgerond in seizoen 6. Dit seizoen is ook meteen behoorlijk donker als het om de onderwereld en criminaliteit gaat, voor de rest vind ik de huiselijkheid bij de familie Alberts (en soms totaal het gebrek daaraan) en het zakenleven met name in het begin bij Stenders erg vermakelijk. Ik vind dat dit seizoen 2 inzak momenten heeft, de eerste nadat Robert en Laura vertrekken totdat Jef en Karin komen. Het tweede nadat Robert weer naar de VS vertrekt en John komt. Sindsdien gebeurt er tot het einde van het seizoen bijzonder weinig moet ik zeggen.

Seizoen 2: Dit vind ik een van de meest duistere seizoenen, duidelijk is dat de verhoudingen nog niet gezet zijn. Ik vind het verder een erg slepend seizoen, waar ik moeite mee heb door heen te komen.

Seizoen 3: In dit seizoen vindt er letterlijk een soort verlichting plaats, maar met name na de jaarwisseling. De familie Alberts keert voorgoed terug, Robert en Laura komen samen, met name de laatste kwart van het seizoen is een aaneenschakeling van spanning.

Seizoen 4: PeterKelder vond dit seizoen geloof ik ontiegelijk saai, maar voor mij is het juist een soort stabiele periode in GTST, waarin alles goed op z'n plaats viel en er een soort continuïteit ontstond waarin goed en slecht met elkaar in evenwicht verkeerden en de een de ander niet kon overrulen.

Seizoen 5: Dit seizoen begon afbreuk te doen aan de beginjaren, met name door Simons dood en Martines vertrek. Slecht was ernstig verzwakt en minder duister, Frits liep alleen maar wat te stoken en te rommelen met Dian en Hannie. Nadat hotel Dendermonde in het leven was geroepen brak er wat mij betreft opnieuw een ontiegelijk saaie periode aan. Dat hotel vind ik achteraf een ongelooflijk slechte zet, met name omdat de scheiding van wonen en werken voor de jongeren wegviel.

Seizoen 6: Dit seizoen had een zeer leuk begin, Peter terug, Frits die letterlijk weer back in business was. De familie Alberts gewoon nog weer hecht. Totdat Arnie ineens doordraait, er heel veel hotel Dendermonde kwam, Stan steeds minder te doen had, Arthur flipte nadat het uit was met Suzanne en daarna ook maar wat rondslenterde. De komst van Ludo Sanders en alles wat hij meebracht heeft het seizoen net op tijd gered wat mij betreft ;)

Seizoen 7: Voor mij het seizoen van de afbraak, Stan weg, Arnie weg (familie Alberts daardoor enerzijds terzijde geschoven), Sylvia weg (kennelijk voor sommigen een grote opluchting :P) en Helen weg. Hierna flipte Daniël en hervond hij zichzelf nooit. Ludo en de personages Kim en Julian waren bijzonder verfrissend en zorgden dat de familie Alberts nog iets te doen hadden.

Seizoen 8: Na het saaie seizoen 7 gebeurde er weer eens wat, met name de komst van Bowien en Dian die een strijd met Daniël en daardoor ook met Ludo aanging zorgde wat mij betreft voor vermaak en spanning. ^O^

Seizoen 9: Ik vond dit een heel leuk seizoen tot en met de ontknoping van de Pete Jenssens verhaallijn. Rondom dit seizoen verdwenen ook belangrijke personages als Daniël en Arthur, maar ook diverse decors beleefden hun laatste seizoen. Ludo die eigenaar werd van AA&V wordt door sommigen grappig gevonden, ik vond het tenenkrommend. :P
Hierna gebeurde er niet zoveel meer op de ontvoering van Nina na.

Seizoen 10 en 11 begin ik niet aan zoals bekend, maar nu ik lees dat seizoen 12 uitkomt of al uit is heb ik weer wat 'nieuws' om te bekijken. :)

Misschien een lange post, maarja dat krijg je als je wegblijft. ;)
Mooie samenvatting Heer van Bartholhoven. ^O^ _O_
Toch vond ook ik het 4e seizoen tegenvallend. Het verval van Simon in dit seizoen, was voor mij de eerste en eigenlijk enige echt vervelende periode bij het kijken van de eerste seizoenen. En het gedag van Arthur richting Simon toen. :r
Het verhaal van Koen Heeze mocht van mij ook wel wat sneller. Al kwam dat waarschijnlijk ook wel omdat ik wist wat er ging komen. :P
Maar seizoen 4 was natuurlijk ook de introductie van Wassenaar. _O_ En de daarop volgende verhaallijn van Deepak. En Martine Hafkamp misschien wel op haar best. :)
Maar toch heb ik mij een beetje door dit seizoen heen moeten sleuren. :) Ik vond seizoen 5 en 6 leuker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')