Hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En toch hoop ik dat hij de overige outtakes nog vinden kan. Vandaag de dag zou een photoshopper van Bridge (want ja, ze zijn goed bezig) prima 2 outtake castfoto's kunnen combineren tot 1 goede, Robert en Laura toevoegen en voila, een nieuwe betere castfoto voor een her-her-her-heruitgave DVD-box die er zeker en vast komen gaat van seizoen 1.
Het ziet er heftiger uit dan het is hoorquote:[..]
Holy crap... Maarja. In Duitsland heb je dan ook geen Erland Galjaards.
Ik geef toe, het was inderdaad niet wat het geweest wasquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, ik vond dat toch leuker dan de manier waarop hij vandaag de Quiz-intro weer zong. Dat was echt zó geforceerd... Had het dan gewoon niet gedaan
Zo is het echt 100x beter
Zeer jammer, er had meer in kunnen zittenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik geef toe, het was inderdaad niet wat het geweest was![]()
Dat wel natuurlijkquote:Maar toch, hem live het nummer een keer zien zingen (wat écht wel de laatste keer zal zijn gok ik) is gewoon vet
Jup, viel me ook op. Ik zat te wachten op het Dynasty-achtige shot waarbij het 2-3 seconden stil was en TOEN de pleuris uitbrak. Ze hebben het netjes ingekort... Maar wel ingekort.quote:
Ik vind de scènes vaak wel netjes ingekort, ook qua muziek is het soms vloeiend. Bij de Ronald Schilperoort-tunes is dat vaak best lastig. Bij de troep van Frons Servies is het echter vrij simpel, want die hebben vaak maar twee tonenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jup, viel me ook op. Ik zat te wachten op het Dynasty-achtige shot waarbij het 2-3 seconden stil was en TOEN de pleuris uitbrak. Ze hebben het netjes ingekort... Maar wel ingekort.
Sowieso, het feit dat ze met de seizoen 8-cliffhanger gewoon de Moldavian Massacre deels eer hebben aangedaan![]()
![]()
Je hoeft het ook niet in onze smoel te drukken, dank je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:32 schreef RobbieBoy het volgende:
En ik maar denken dat Lucas de eerste was die met de billen bloot ging, maar die jongens die Hedwig in seizoen 10 gaven ook nogal wat prijs.
Dat ik dat nu vergeten ben, haha
Heb je een voorbeeldje voor me bij de hand?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Klopt, de leader is uiteindelijk ook nooit gebruikt. Wel kun je de shots zien: shot van Laura komt uit afl 505 en shot van Linda afl 558.
Dat uiteindelijk gebruikte shot van Linda vind ik persoonlijk veel leuker en ik snap dat ze het veranderd hebben. In dat niet gebruikte shot stond ze er maar wat bij. Dat niet gebruikte shot van Laura is echt heel slecht dus die moest echt vervangen worden. Ze leek er ook een alcoholiste door..
Rohan's Collector edition, anyonequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
HahaDan zouden ze het zeker uitbrengen als "Special Collectors Edition", met het verkeerde logo op de cover, een poster van die foto en een deurhanger waar het huidige logo op staat
Dude, het is een geweer gericht op iemand in full close. Dat is sinds 2006 niet meer gezien. Alleen maar maffe wapens als mesjes, niet in beeld brengen van écht schieten (zomercliff in de tent daargelaten, Lorena die werd neergeschoten tel ik niet mee want dat zag er zo vaag uit) en andere capriolen sinds het neerschieten van Ludo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het ziet er heftiger uit dan het is hoorMaar het is wél spannender dan welke verhaallijn uit GTST van de afgelopen, pak 'm beet, 5 jaar
Nu je het zegtquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mis je Linda trouwens niet eens?
Nee, dat was dezequote:Op maandag 11 augustus 2014 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Rohan's Collector edition, anyone
Wat dacht je van de "pepperspray" van Lorena (lees: deodorant) ?quote:[..]
Dude, het is een geweer gericht op iemand in full close. Dat is sinds 2006 niet meer gezien. Alleen maar maffe wapens als mesjes, niet in beeld brengen van écht schieten (zomercliff in de tent daargelaten, Lorena die werd neergeschoten tel ik niet mee want dat zag er zo vaag uit) en andere capriolen sinds het neerschieten van Ludo.
Toen er nog schrijvers waren die enig benul hadden hoe een whodunit moest worden geschrevenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ondertussen ben ik bij DVD 8 (of was het nou 9?) van seizoen 6 aanbeland, in de afgelopen 2 dagen 2 DVD's erdoorheen gejast
De ontmaskering van Hannie gebeurt echt compleet subtiel, steeds ietsje minder subtiel. Maar dan gooit ze gootsteenontstopper in die koffie van Dian.
![]()
![]()
Ik snap de mening van velen; Dian was een pestvrouwke en ik had geen seconde medelijden met haar. Vooral toen Jef haar in het ziekenhuis na het incident bezocht en ze riep "Waarom doet iedereen me dit aan, wat heb ik hen ooit aangedaan?" kreeg ik echt braakneigingen
Leuk voor hem!quote:Ferri Somogyi in film Zeeuws Meisje
Ferri Somogyi heeft een hoofdrol te pakken in de Nederlandse film Zeeuws Meisje van regisseur Perry Mulder. De acteur, vooral bekend van de soapserie Goede Tijden, Slechte Tijden, speelt Timo, een Rotterdamse jongen die op zoek gaat naar zijn roots. Dat schrijft Omroep Zeeland maandag.
Timo ontdekt dat zijn moeder een Zeeuwse was, en besluit haar op te zoeken. De film, omschreven als een 'Zeeuwse roadmovie', wordt ook een zoektocht van Timo naar zichzelf.
De opnames van Zeeuws Meisje moeten over precies een week van start gaan. Wanneer de film uit moet komen is nog onbekend.
Volgens mij een C-film.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:44 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zag dit bericht trouwens voorbij komen op nu.nl:
[..]
Leuk voor hem!
Hier ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Frey het volgende:
Transformatie in seizoen 12:Shit, ik heb erop gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat grappig
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik denk dat ze toen al wisten dat David, Linda en Gaby niet meer vast in seizoen 2 zouden zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mis je Linda trouwens niet eens?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, dat was deze
[..]
Wat dacht je van de "pepperspray" van Lorena (lees: deodorant) ?![]()
Maar die hele verhaallijn daar is iets wat hier al tijden niet meer voorkomt. Wanneer was de laatste keer dat een duister personage iets met de maffia te maken had?... Juistem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef Frey het volgende:
Transformatie in seizoen 12:Zag er wel geloofwaardig uit qua recast, zie meer overeenkomsten dan verschillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua acteerspel zie je ongelooflijk veel verschillen hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zag er wel geloofwaardig uit qua recast, zie meer overeenkomsten dan verschillen
Ik vond Toncy altijd heel koel en raar overkomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Qua acteerspel zie je ongelooflijk veel verschillen hoor
Inderdaad, maar ja, ze had niet veel tijd om zich voor te bereiden en wist denk ik niet echt wie Charlie precies was. Dus begrijpelijk is het welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:51 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Ik vond Toncy altijd heel koel en raar overkomen
Klopt, maar ik moet zeggen dat ik me slap heb gelachen in seizoen 20 toen die verwisseling met Tamara Brinkman plaats vond, ik heb nog nooit zo'n enthousiast persoon gezien die zo'n stom persoon als Charlie (in Lieke dan he, als Aukje was ze geweldig) kon neerzettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja, ze had niet veel tijd om zich voor te bereiden en wist denk ik niet echt wie Charlie precies was. Dus begrijpelijk is het wel
Op de foto's van Frey zie je al het verschil![]()
Die kan ik niet echt beoordelen met die plaatjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Qua acteerspel zie je ongelooflijk veel verschillen hoor
Ze maakte van Charlie al snel een saai personage, vind ik, en dat is knap, want dat deed ze alleen qua spel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die kan ik niet echt beoordelen met die plaatjes
Wel ken ik Toncy uit Westenwind, maar daar speelde ze niet zo'n boeiend karakter, dus kan ik er nog niets over zeggen
Tamara is wel een leuke actrice, maar Charlie.. neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet zeggen dat ik me slap heb gelachen in seizoen 20 toen die verwisseling met Tamara Brinkman plaats vond, ik heb nog nooit zo'n enthousiast persoon gezien die zo'n stom persoon als Charlie (in Lieke dan he, als Aukje was ze geweldig) kon neerzetten![]()
![]()
Ik wil Aukje terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:56 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Tamara is wel een leuke actrice, maar Charlie.. nee
Dat was ook wel het punt waarom men positief was over Tamara als Charlie: ineens was Charlie weer een stuk vrolijker en enthousiasterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet zeggen dat ik me slap heb gelachen in seizoen 20 toen die verwisseling met Tamara Brinkman plaats vond, ik heb nog nooit zo'n enthousiast persoon gezien die zo'n stom persoon als Charlie (in Lieke dan he, als Aukje was ze geweldig) kon neerzetten![]()
![]()
Ik zie in Lieke minder een Charlie dan in Tamara, maar niemand verslaat Aukje!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was ook wel het punt waarom men positief was over Tamara als Charlie: ineens was Charlie weer een stuk vrolijker en enthousiaster![]()
Wat was het een teleurstelling toen Lieke weer terug was
Weg met Lieke, welcome Aukjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat was ook wel het punt waarom men positief was over Tamara als Charlie: ineens was Charlie weer een stuk vrolijker en enthousiaster![]()
Wat was het een teleurstelling toen Lieke weer terug was
Seizoen 14 zelfsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef GTSTFreakje het volgende:
In seizoen 12 vond toch ook die verwisseling van meneer Harmsen plaats? Van Wik naar Niek Pancras, of was dat seizoen 13?![]()
Oh dan vergis ik me heel ergquote:
Had me nog zo verheugd op comeback Martine, misschien met het 25 jarig jubileum dan maarquote:Ook Inge en Mark niet terug
Eerder wisten wij te melden dat Georgina Verbaan niet terug keert voor de 5000e aflevering. Nu gingen er ook weer geruchten over dat Inge Ipenburg en Mark van Eeuwen terug zouden keren voor de 5000e aflevering in oktober. Nog steeds is bij ons bekend dat geen enkele oude bekende terug keert voor deze jubileum aflevering. De producenten en schrijvers zouden een aantal comebacks willen bewaren voor volgend jaar, wanneer de soap 25 jaar bestaat.
Inge Ipenburg speelde tussen tussen 1990 en 2005 de rol van Martine Hafkamp, de biologische moeder van Sjors Langeveld. Daarnaast heeft Inge Ipenburg al verschillende keren gezegd nooit meer terug te willen keren als Martine Hafkamp in de serie. Mark van Eeuwen speelde Jack van Houten van 2005 tot 2012. Jack was de zoon van Frits van Houten en de halfbroer van Sjors Langeveld en Wiet van Houten.
Hoe dat zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef LetsGame het volgende:
WTF, sommige discs zitten met vingerafdrukken vol??????
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien bezuinigen ze bij JustBridge op handschoenen
Was toen met die vreselijke Tracey en Harmsen die ineens allemaal avonturen had beleefd tijdens zijn reis of zoiets. Een verhaallijn om snel te vergetenquote:
Nah, ik zit niet meer zo te wachten op Martine. Zeker niet zolang die hobbyisten die zichzelf scenarioschrijvers noemen daar de scepter zwaaien over de "briljante en ongeëvenaarde" verhaallijnen. Dan is Martine namelijk niet meer dan een vrouw die verliefd wordt op Jefquote:Trouwens ik kwam net dit tegen op GTSTFanclub:
[..]
Had me nog zo verheugd op comeback Martine, misschien met het 25 jarig jubileum dan maar![]()
Een verdachte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Misschien bezuinigen ze bij JustBridge op vakantiemedewerkers
Die verhaallijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Was toen met die vreselijke Tracey en Harmsen die ineens allemaal avonturen had beleefd tijdens zijn reis of zoiets. Een verhaallijn om snel te vergeten
[..]
Nah, ik zit niet meer zo te wachten op Martine. Zeker niet zolang die hobbyisten die zichzelf scenarioschrijvers noemen daar de scepter zwaaien over de "briljante en ongeëvenaarde" verhaallijnen. Dan is Martine namelijk niet meer dan een vrouw die verliefd wordt op Jef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |