ja maar jij had toch ook voornamelijk maat 62 omdat je dacht dat je een enorme baby zou hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik snap af en toe niks van die maten hoorMevrouw past nu nog steeds een rompertje maat 50
Sommige vallen gewoon erg groot denk ik.
Ik kan niks over jouw VK zeggen, maar de mijne zei tegen me dat het geen grote baby zou worden. Vlak na de bevalling had ik wel een dame van ruim 8.5 pond in mijn armenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:26 schreef Loj het volgende:
Meeste baby's kunnen in het begin wel maatje 50 aan, maar koop er niet teveel in
Vk gokt bij mij op een 6 pond kindje, dus ik ga wel voor 50...
En heb zelfs nog maatje 44 liggen
maar wel eentje die in maat 50 pastquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan niks over jouw VK zeggen, maar de mijne zei tegen me dat het geen grote baby zou worden. Vlak na de bevalling had ik wel een dame van ruim 8.5 pond in mijn armen
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij had toch ook voornamelijk maat 62 omdat je dacht dat je een enorme baby zou hebben?
We gaan het zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kan niks over jouw VK zeggen, maar de mijne zei tegen me dat het geen grote baby zou worden. Vlak na de bevalling had ik wel een dame van ruim 8.5 pond in mijn armen
waar moet jouw bm heen dan? tot je huig?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:22 schreef Zoë23 het volgende:
online shoppen!
Zus woont vlakbij een winkel waar ze kleding voor premature baby's verkopen. Ze heeft t dan ook zo geregeld mocht t nodig zijn.
Zie t plaatje van StarDust
Mijn bm zit nu op 32 weken.
Voorhoofd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
waar moet jouw bm heen dan? tot je huig?![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:37 schreef Crumpette het volgende:
[..]
waar moet jouw bm heen dan? tot je huig?![]()
Mijn tweede was ook 8,5 pond en had idd ook gewoon maat 50 aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar wel eentje die in maat 50 pastik denk dus dat het geen overbodige luxe is om wat in die maat klaar te hebben liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |