Taaataaaaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 07:45 schreef AwayTL het volgende:
Heb je voorbeeldje Rady?
Vermoeidheid, check.
Wat tof, ik overmorgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:53 schreef Zoë23 het volgende:
JM
Vond het ook warm vandaag pff.
Fijn dat de buikband helpt tijdens je werk.
Drukke, warme dag hier (hoofdpijn). Heb een nieuw horloge gekocht voor
omdat hij zo lief voor me is
![]()
Morgen alweer 25wekenen +10 kg.
De Doomoo! Hele kleine balletjes zitten daarin, heerlijk zachtquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:29 schreef Crumpette het volgende:
Amsel zonder t, meldplicht!![]()
NTS, bij mij werd de vermoeidheid iets beter bij 18/19 weken, maar dat viel samen met het beginnen met ijzerpillen.. dus ik weet niet wat waardoor komt.
Nu, 3 weken later, wordt slapen moeilijker, moeilijker om comfortabel te liggen en niet steeds wakker te worden, en moet er nou zéker uit om te plassen. Tijd om een rolmopskussen te bestellen!! tips?![]()
--
iedereens bouw is anders, soms is de afstand naar de navel groter/kleiner dan op het schemaatje he... en ik dacht dat navel was 22 weken? en misschien heeft je mini ook zo gewoon ruimte genoeg!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:34 schreef StarDust_ het volgende:
20 weken vandaag!![]()
Maandag heb ik de SEO...en man wat ben ik zenuwachtig!!! Ondanks dat ik mini elke dag een paar keer voel, ben ik zo bang dat er iets fout is... Komt denk ik door het feit dat ik nog steeds geen buik heb. En baarmoeder moet tegen de navel aanliggen, helemaal niet dus!
oe ik ga eens even kijken, dank!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:34 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
De Doomoo! Hele kleine balletjes zitten daarin, heerlijk zacht![]()
Ik droom regelmatig dat ik naar de wc moet, en dan ook op de meest onrealistische plekken mijn blaas leeg, maar ervoor opstaan hoeft (nog) niet..
Wel ook heel moe, zoals de meesten blijkbaar. We krijgen nieuwe kozijnen, dus er wordt druk verbouwd, en ik lig ko op de bank omdat ik boodschappen heb gedaan
ja, maar niet iedereen is gelijk gebouwd, bedoel ik. Als je een lang bovenlijf hebt bijv, kan de afstand van je cervix naar je navel zomaar groter zijn. Navel zit gewoon niet bij iedereen op precies dezelfde hoogte. en daarbij, als je placenta bovenin zit kan je misschien baby daar gewoon niet voelen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 10:43 schreef StarDust_ het volgende:
Ruimte heb ik inderdaad zat, het lijkt nu gewoon of mijn vet begint te hangen. Ik lijk gewoon dik ipv zwanger... Maar heb al wel 4 tijgerstrepen!
Volgens dit plaatje moet ie er toch wel tegen aan liggen, of beoordeel ik dit verkeerd?
[ afbeelding ]
ohhh weet je ook nog niet wat je krijgt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:03 schreef StarDust_ het volgende:
Maar on the bright side...na de SEO ga ik helemaal los met shoppen!!!
Jawel...maar ik durf nog nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:04 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ohhh weet je ook nog niet wat je krijgt?ik ging diezelfde dag nog los
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |