Het is (voor jou niet, maar voor alle anderen wel) zelfs de vraag of jij eerlijk bent. Overtuig ons.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:42 schreef klaas_th het volgende:
Het is helemaal lullig omdat ik iets heb verzonden via Marktplaats, en dan blijft het natuurlijk ook nog de vraag of de ontvanger eerlijk is. Maar daar ga ik dan wel vannuit.
niet letterlijk, hoop ik voor de bezorgerquote:Op zondag 10 augustus 2014 00:51 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nouja, hopelijk komt de brief ergens nog boven water.
Elke Klaas is een teringlijer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:50 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik had het in het algemeen erover, dat jij je aangesproken voelt is een ander verhaal.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:30 schreef posje het volgende:
[..]
niet letterlijk, hoop ik voor de bezorger
(we hebben hier ook iemand hoor, die kiepert alle post in de sloot!)
Maargoed dat ik dan geen klaas heet in t echt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:01 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Elke Klaas is een teringlijer.
Dat jij je hierover aangesproken voelt is een ander verhaal.
En die is nog niet ontslagen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 08:30 schreef posje het volgende:
[..]
niet letterlijk, hoop ik voor de bezorger
(we hebben hier ook iemand hoor, die kiepert alle post in de sloot!)
Waarom zou ik niet eerlijk zijn? Adres is uitgeprint, dus daar zou het niet aanliggen. Ik heb er het juiste aantal postzegels op gedaan, en het adres klopt waarvan ik het heb opgenomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:04 schreef blijevis het volgende:
[..]
Het is (voor jou niet, maar voor alle anderen wel) zelfs de vraag of jij eerlijk bent. Overtuig ons.
(als post niet aankomt ligt de fout vaak bij de afzender)
Teringlijerquote:Op zondag 10 augustus 2014 15:39 schreef Stacking het volgende:
Stiekem heb ik het poststuk hier nu thuis liggen, af te halen tegen ruime betaling.
Je kunt het er op wagen en hem versturen met 1 postzegel. Als er een retouradres op de envelop staat wordt een eventuele boete naar jou gestuurd ipv de ontvanger als het goed is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb een normale envelop met inhoud die 23/24 gram weegt. Officieel moeten er dan 2 postzegels op, maar is dat echt nodig of komt het niet zo precies?
Oké dankjewel, dan plak ik er wel gewoon 1 bij. Het is een cadeautje voor iemand en wil er geen gedoe meequote:Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je kunt het er op wagen en hem versturen met 1 postzegel. Als er een retouradres op de envelop staat wordt een eventuele boete naar jou gestuurd ipv de ontvanger als het goed is.
Het is goedkoper om twee postzegels te plakken. Als Postnl een kans ziet om geld te innen (boete dus) zullen ze die grijpen ook.
Ruilen tegen 2 enveloppen met de prijs van een miljoen er in?quote:Stiekem heb ik het poststuk hier nu thuis liggen, af te halen tegen ruime betaling.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dankjewel, dan plak ik er wel gewoon 1 bij. Het is een cadeautje voor iemand en wil er geen gedoe mee
Nee idd. Alleen beetje jammer dat ze die postzegels alweer duurder willen maken. Degenen die nog wel post versturen moeten ervoor opdraaien dat de rest geen post meer verstuurdquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:02 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]de administratiekosten ('boete') bedragen meer dan een euro en dan nog de kosten van 1 zegel, dus dat is de moeite niet waard nee
Gewoon nu nog even een voorraadje zegels inkopen tegen het oude tariefquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee idd. Alleen beetje jammer dat ze die postzegels alweer duurder willen maken. Degenen die nog wel post versturen moeten ervoor opdraaien dat de rest geen post meer verstuurd
Ja, dat doe ik ook welquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:16 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gewoon nu nog even een voorraadje zegels inkopen tegen het oude tarief
Mocht je denken dat ik dagelijks post in de sloot plemp dan moet ik je teleurstellen.quote:
Ja idd. Kwam pas nog ergens in een la postzegels uit 2011 tegen. Heb ik ook nog gewoon gebruiktquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef VixenFromHell het volgende:
Yep dat is wel een voordeel van het systeem met 1tjes en 2tjes, maar die prijsstijgingen zijn alsnog zeer jammer.
Merciquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mocht je denken dat ik dagelijks post in de sloot plemp dan moet ik je teleurstellen.
Hoop dat je brief nog aankomt.
Alles kan in theorie. Het is wel makkelijk om post te stelen, maar of je dat moet willen is een andere vraag.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:32 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Dus in feite kan een postbode deze jatten zonder enige sancties?
Tering lijers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |