Godverdommequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 09-08-2014 om 02:33:47Marc #Overmars en Michael Kinsbergen vlogen donderdag naar Parijs en schakelden zelfs Hiddink en Rijkaard in om Eto'o naar #Ajax te krijgen reageer retweet
nee qpr word je blij vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godverdomme. Eto'o, waarom zou hij in hemelsnaam naar Ajax gaan, ook al doe je het niet voor het geld?
Siggy gaat gewoon weg dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Seam het volgende:
Haha christus, ik zag niet aankomen dat het serieus was
Zou wel interessante actie zijn, wel erg jammer van Milik. Siggy op de vleugel gaat ook genieten worden dan.
Ja aan pijnlijke momenten geen tekort inderdaad. Al kan me de Johan Cruijff schaal me aan me reet roesten. Maargoed naast die diepste dalen hebben we toch ook wel de mooiste hoogtepunten meegemaakt van alle Nederlandse clubs. Als je selectief naar grote wedstrijden in Europa kijkt de laatste jaren zitten er best een paar pareltjes tussen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik kan me wel pijnlijkere wedstrijden van Ajax voor het oog halen hoor.
Afgelopen zondag nog
Champions League, nog een keer kampioen worden, gezien worden als de grote ster.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godverdomme. Eto'o, waarom zou hij in hemelsnaam naar Ajax gaan, ook al doe je het niet voor het geld?
Hij zou vast wel naar goede club in Duitsland kunnen of een tottenham.quote:
Haal dat kampioen worden maar weg..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Champions League, nog een keer kampioen worden, gezien worden als de grote ster.
Spelen op de Krommedijk
Ja pijnlijkste momenten waren eerder in het seizoen onder van Basten toen we allemaal pakken slaag kregen in de provinciequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:37 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja aan pijnlijke momenten geen tekort inderdaad. Al kan me de Johan Cruijff schaal me aan me reet roesten. Maargoed naast die diepste dalen hebben we toch ook wel de mooiste hoogtepunten meegemaakt van alle Nederlandse clubs. Als je selectief naar grote wedstrijden in Europa kijkt de laatste jaren zitten er best een paar pareltjes tussen.
Op zich wel wat voor te zeggen dan. Gegarandeerde basisplaats bij een toch nog steeds hele grote naam in Europa, Spelen om de titel, Champions League spelen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dat kampioen worden maar weg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |