Is nu wel erg makkelijk m te zeggen... je moeder ook.. natuurlijk..quote:
Ze zijn gewoon lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:50 schreef PippenScottie het volgende:
Rolletje gekruid slachtafval in meelproduct zou een eerlijker benaming zijn.
Zou kunnen, zal het eens aan je moeder vragenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Is nu wel erg makkelijk m te zeggen... je moeder ook.. natuurlijk..
Maar toch...
Je moeder ook
Die wel hoor, hoef ik t niet eens aan te vragenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zou kunnen, zal het eens aan je moeder vragen
goeie garpquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:50 schreef djgrasveld het volgende:
Ik at pas een jodenkoek maar bij de 2e hap kwam ik erachter dat er maar 1 jood inzit best raar want het heet jodenkoek en joden is meervoud maar was dus 1tje nou gr gr
nog een goeie garpquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:53 schreef Kreator het volgende:
ik at pas een bokkepoot maar bij de 2e hap kwam ik erachter dat er geen poot inzit best raar want het heet bokkepoot en bokken is meervoud maar was dus geen poot nou gr gr
deze is ronduit racistischquote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:57 schreef thats_meh het volgende:
ik at pas blanke vla maar bij de 2e hap kwam ik erachter dat er maar een blanke inzit best raar want het heet blanke vla en blanke is enkelvoud nou gr gr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |