Dat ze weinig zouden doen is geen feit.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom doen ze zo weinig moeite om het niet te doen ?
Dat ze het wel doen ook niet ..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat ze weinig zouden doen is geen feit.
Ik begin te denken dat men denkt het recht te hebben om dat te doen. Het steeds maar weer refereren naar "Hamas die burgers als schild gebruikt" als excuus is een teken aan de wand: volgens geen enkele vorm van internationaal recht is dat geen geldig excuus maar het wordt toch steeds maar weer aangedragen. Dat wekt de indruk dat men het helemaal niet zo erg vind om onschuldige burgers te doden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:38 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze doelbewust onschuldige burgers vermoorden?
Je geeft geen antwoord, ik vraag waarom ze dat zouden doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat men denkt het recht te hebben om dat te doen. Het steeds maar weer refereren naar "Hamas die burgers als schild gebruikt" als excuus is een teken aan de wand: volgens geen enkele vorm van internationaal recht is dat geen geldig excuus maar het wordt toch steeds maar weer aangedragen. Dat wekt de indruk dat men het helemaal niet zo erg vind om onschuldige burgers te doden.
Er is geen bewijs dat Israel doelbewust burgers dood. Wel is het geweld van Israel erg dispositioneel in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:43 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Zeker wel. Statistieken liegen niet. Israël doodt doelbewust burgers onder het mom van "menselijk schild". Zo kan Hamas ook alle burgerdoden als "menselijk schild" afschilderen.
Jawel, meer dan1900 doden is het bewijs.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:41 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dat ze weinig zouden doen is geen feit.
Ik geef wel degelijk antwoord: men denkt het te mogen doen. Waarom zou je voorzichtig zijn met de levens van burgers als het niet zo erg is om ze te doden? Noem het een soort van onachtzaamheid in oorlogsvoering. In een klein gebied als Gaza kunnen er dan vele doden vallen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:48 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord, ik vraag waarom ze dat zouden doen.
700 daarvan zijn terroristen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, meer dan1900 doden is het bewijs.
Niet voorzichtig zijn is wat anders dan het doelbewust vermoorden van burgers...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:55 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik geef wel degelijk antwoord: men denkt het te mogen doen. Waarom zou je voorzichtig zijn met de levens van burgers als het niet zo erg is om ze te doden? Noem het een soort van onachtzaamheid in oorlogsvoering. In een klein gebied als Gaza kunnen er dan vele doden vallen.
Ik merk wel dat je een beetje terug krabbeltquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:56 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Niet voorzichtig zijn is wat anders dan het doelbewust vermoorden van burgers...
Kut bron +"idf says"..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:59 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik bedoel 900. http://www.timesofisrael.(...)a-campaign-idf-says/
Geen van beide lekkertje van me.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:01 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, je kan beter het Hamas regime geloven.
1: Twitterberichten, verschillende nieuws berichten naast elkaar zetten enz enz.quote:
En waar halen die nieuwssites en Twitteraars het vandaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:03 schreef theunderdog het volgende:
Twitterberichten, verschillende nieuws berichten naast elkaar zetten enz enz.
Zo kun je een redelijk objectieve mening vormen over dit conflict. Maar een pro Israël site als waar aannemen, is belachelijk.
Zolang we het maar in Israël doen en niet in Palestina anders zijn we straks dood.quote:Seks?
1: Daar moet je dus achter zien te komen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:05 schreef oksel12 het volgende:
[..]
En waar halen die nieuwssites en Twitteraars het vandaan?
[..]
Zolang we het maar in Israël doen en niet in Palestina anders zijn we straks dood.
Wil je anders met mij samen naar oksel12 en theunderdog swingersparty gaan? Ik ben benieuwd naar pro-Palestina peners.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Anders gaan jullie even privé om de afspraak te regelen ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:16 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
Wil je anders met mij samen naar oksel12 en theunderdog swingersparty gaan? Ik ben benieuwd naar pro-Palestina peners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |