Homofobie is typisch iets voor pro-Palestina mensen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Anders gaan jullie even privé om de afspraak te regelen ?
Gahaha ben helemaal geen homofoob.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:22 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Homofobie is typisch iets voor pro-Palestina mensen.
Omdat ik atheïst ben betekent nog niet dat ik met jullie naar een swingers party wilquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent toch atheïst?
Doe niet zo preuts mens.
Alles wat er over dit conflict gezegd kan worden is gezegd toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Kom je het niveau weer een beetje upgraden Karrs..
Of zit iedereen bij het Centraal Irak Topic omdat er daar wel ingegrepen kan worden ?:P
Wat dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik atheïst ben betekent nog niet dat ik met jullie naar een swingers party wil
Nee, morgen ochtend gaat het gewoon weer verder... We zijn nog niet klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles wat er over dit conflict gezegd kan worden is gezegd toch?
Weer bommen, weer dode kindjes, vrouwen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee, morgen ochtend gaat het gewoon weer verder... We zijn nog niet klaar.
Jij als Kafir lust er wel pap van.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Behoeft verder geen uitleg toch ? Alsof ongelovige altijd naar swingers partys gaan ?
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij als Kafir lust er wel pap van.
Ik was gewoon ff iets anders aan het doen vanavond...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Kom je het niveau weer een beetje upgraden Karrs..
Of zit iedereen bij het Centraal Irak Topic omdat er daar wel ingegrepen kan worden ?:P
Volgens mij gaat de strijd vanaf 0500 weer verder. Dus vroeg de wekker zettenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik was gewoon ff iets anders aan het doen vanavond...
Fijn dat je denkt dat ik met m'n simpele meningen het niveau upgrade.![]()
Maar morgen weer.
Nee, maar even zonder grap.quote:
Ja en als we het blijven accepteren gaat het nog jaren zo door. Dat willen we toch niet ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, maar even zonder grap.
Ben jij niet moe van dit conflict? wat valt er nu nog te zeggen?
Israël doet aan nederzettingen, Hamas is een terroristische organisatie. Israël beschermt zich tegen die terroristische organisatie, maar het aantal slachtoffers in Gaza is wat aan de hoge kant om het als pure zelfverdediging af te doen.
Dat was het eigenlijk. Wat wil je nog zeggen?
Ik wil dat dit conflict zo snel mogelijk stopt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en als we het blijven accepteren gaat het nog jaren zo door. Dat willen we toch niet ?
Nou dan. Stel dat we allemaal zeggen van nou dit gaat nog wel ff zo door, next ! Dan gaat er nooit wat veranderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wil dat dit conflict zo snel mogelijk stopt.
Precies.. oeverloze herhaling van zetten. Ben daarom maar iets anders gaan doen om mijn bestaan op de zolderkamer zinvol te makenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alles wat er over dit conflict gezegd kan worden is gezegd toch?
Oke:)quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 00:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies.. oeverloze herhaling van zetten. Ben daarom maar iets anders gaan doen om mijn bestaan op de zolderkamer zinvol te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |