Dat klopt, maar dat is verder niet relevant.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:30 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Alles wat Islam is is slecht en moet vernietigd worden.
de dialoog met ze aan gaan.quote:
Geert?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is verder niet relevant.
Mwoh, noem eens 1 ding wat de Islam in ons voordeel gebracht heeft dan?quote:
En wat zijn over het algemeen de reacties als je zegt dat ze het homohuwelijk gewoon moeten erkennen ?quote:
Dat wil je vast niet weten.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat zijn over het algemeen de reacties als je zegt dat ze het homohuwelijk gewoon moeten erkennen ?
Daar hebben we het hier niet over.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, noem eens 1 ding wat de Islam in ons voordeel gebracht heeft dan?
Of sowieso religie.
ze stribbelen tegen omdat dat dus daar niet mag van hun..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En wat zijn over het algemeen de reacties als je zegt dat ze het homohuwelijk gewoon moeten erkennen ?
Zoals?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier niet over.
Maar ben zelf ook zwaar anti religie. Maar het Christendom heeft toch wel even heel wat meer ellende in deze wereld gebracht dan de Islam.
gahahaquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze stribbelen tegen omdat dat dus daar niet mag van hun..
Kruistochten, heksenverbrandingen, onderdrukking van mensen, al die schandalen tegenwoordig van dat kindermisbruik, Irak-oorlog op basis van leugens en zo kan je nog wel even doorgaan.quote:
En dat is anders dan de Jihads, onthoofdingen, onderdrukkingen, vrouwenmishandeling en aanslagen wereldwijd en zo kunnen we nog wel even doorgaan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kruistochten, heksenverbrandingen, onderdrukking van mensen, al die schandalen tegenwoordig van dat kindermisbruik, Irak-oorlog op basis van leugens en zo kan je nog wel even doorgaan.
Dat is wat impact betreft een stuk minder zeker ja. Maar goed dat keur ik natuurlijk ook allemaal af.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat is anders dan de Jihads, onthoofdingen, onderdrukkingen, vrouwenmishandeling en aanslagen wereldwijd en zo kunnen we nog wel even doorgaan?
Ik zie ze elkaar anders ook vermoorden... Net helaas foto's gezien van ISISquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:43 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat is wat impact betreft een stuk minder zeker ja. Maar goed dat keur ik natuurlijk ook allemaal af.
Kijk wat er nu nog dagelijks gebeurd in het MO. Elke dag worden daar onschuldige burgers vermoord door drones in naam van de strijd tegen het terrorisme. En dan vinden ze het gek dat er meer terroristen komen als ze allemaal onschuldige mensen doden......Die hebben tenminste een reden om dat soort dingen te doen. De Amerikanen en Israeliers doen het alleen uit voorzorg en zijn DE aggresor.
Er heeft helemaal niemand gewonnen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:59 schreef michaelmoore het volgende:
Toch mooi dat HAMAS die oorlog gewonnen heeft
O ik las in de krant op weg naar huis dat HAMAS had gewonnenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:02 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Er heeft helemaal niemand gewonnen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gahahaGa je met elke moslim die je spreekt dit gesprek aan ?
Alleen met moslims waarbij ik denk dat het zin heeft.. Er zijn er een hoop in mijn omgeving die ik spreekquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
gahahaGa je met elke moslim die je spreekt dit gesprek aan ?
Pakweg 2000 dooie Palestijnen is winst?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
O ik las in de krant op weg naar huis dat HAMAS had gewonnen
Heb je dat ene filmpje gezien wat ik net kort beschrijf ?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Alleen met moslims waarbij ik denk dat het zin heeft.. Er zijn er een hoop in mijn omgeving die ik spreek.
Nee volgens de Telegraaf heeft Hamas de overwinning geclaimdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Pakweg 2000 dooie Palestijnen is winst?
Dat zijn martelaren gewordenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Pakweg 2000 dooie Palestijnen is winst?
Wat moeten ze dan, zeggen dat ze verloren hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee volgens de Telegraaf heeft Hamas de overwinning geclaimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |