Absoluut, enerzijds de schattigheidsfactor van de jongste en daarnaast het fanatisme van de iets ouderequote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van kidsruns
Toen ik als provinciaaltje in Amsterdam ging (samen)wonen en we op zoek waren naar iets, zei ik steeds "Als er maar niet teveel schotels zijn!". Uiteindelijk zijn we in de Anemoonstraat terechtgekomen, wat echt een heerlijk buurtje is. Maar qua reputatie heeft de Van der Pek inderdaad een slechte naam. Als je een beetje openminded bent (dat werd ik dus noodgedwongen) zal je het er best naar je zin hebben, hoewel er de laatste jaren veel veranderd is ivm de al dan niet sloop van vele huizenblokken daar. Erg jammer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van der Pek staat niet in mijn geheugen als een fijne buurt.. Maar dat valt dus wel mee? (Ik heb aan de rand van Noord gewoond, aan de kant van Oostzaan)
Er is begin september ook een loopje in t Twiske, heb al met een half oog naar m'n agenda zitten kijken
Heb je de woede van mijn engelachtige nichtje nog niet meegemaakt toen ze na een kwartier als laatste binnenkwam bij de 1km-kidsloop - met pijn in haar zij. Ontroostbaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:26 schreef Nirak het volgende:
[..]
Absoluut, enerzijds de schattigheidsfactor van de jongste en daarnaast het fanatisme van de iets oudere![]()
Ben jij er dan één van de melkboer?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef Quoi het volgende:
Doorzetten zit in de familie blijkbaar![]()
(verder koekoeksei)
Ik denk hetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ben jij er dan één van de melkboer?
* mosselmossel hides
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:37 schreef Angel-A het volgende:
Vanavond mijn 500e km gelopen van dit jaar!
te hard gewerkt?....... oohh' wacht evenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef YUR het volgende:
Ik heb iets niet goed gedaan vandaag denk ik. Morgen maar in de herkansing
Dat is inderdaad onmogelijk, hoewel ik wel weer aan het werk benquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
te hard gewerkt?....... oohh' wacht even
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze wintermaanden ook niet erg productief ben hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad onmogelijk, hoewel ik wel weer aan het werk ben
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je het bekijkt op het vlak van Naseby voorbereidingen ben je hartstikke productief bezig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik deze wintermaanden ook niet erg productief ben hoor.
Dat dan weer wel.... wat dat betreft kan ik mijzelf gewoon prof noemen, betaalde trainingsurenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Als je het bekijkt op het vlak van Naseby voorbereidingen ben je hartstikke productief bezig.
Nee Yur. Problemen met een loopje betekenen altijd een slepende blessure of een chronische aandoening.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
Mwoa, ik zoek er verder nix achter. Het is gewoon ff een eenmalige offday
Ja, maar dan ga ik dat googlen en dan blijkt dat ik nog maar een paar dagen te leven hebquote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee Yur. Problemen met een loopje betekenen altijd een slepende blessure of een chronische aandoening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |