Fijn, zo'n werkgeverquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Het biedt zeker meer houvast en waarschijnlijk zal ik ook wel sneller worden (kan ook niet anders), maar de trainingstijden van ons zijn hetzelfde. Duuuus dan maar niet.
En wb sportschool, ik zou ook niet gaan. Het is dat ik alleen in de lift op m'n werk moet stappen en dat het hier echt wordt gestimuleerd om te sportenIk heb geen excuus meer!
Ja het heeft toch een drempel he? Gek eigenlijk, want je hoeft alleen maar een matje te kopen en uit te rollen voor je tvquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Fijn, zo'n werkgever![]()
Sportschool blijft lastig idd. Ik neem me al tijden voor om een matje te kopen en de oefeningen thuis gewoon voor de TV oid te doen.
En wel af en toe even laten weten hoe het gaat hier hoor
Westlandclub anders ofzo? Is ook niet zo ver rijden! Maargoed, als sportschool + zelf lopen ook werkt is dat natuurlijk geen 'vereiste'quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan zou ik rondjes in het Zuiderparkmoeten gaan lopen.
Voorlopig eerst even weer fatsoenlijk leren rennenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Westlandclub anders ofzo? Is ook niet zo ver rijden! Maargoed, als sportschool + zelf lopen ook werkt is dat natuurlijk geen 'vereiste'Renze weer!
Succes en veel plezier ermeequote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Voorlopig eerst even weer fatsoenlijk leren rennenEn thanks!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:10 schreef GotC het volgende:
[..]!
Ja dat is wel een focuspuntje![]()
Oh ja en ik heb me uitgeschreven bij Haag. 2 jaar voor jan doedel contributie betalen is wel leuk geweest. Nu heb ik Yur als trainer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:46 schreef mosselmossel het volgende:
Bijna 55 kilometer gelopen de afgelopen 7 dagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Oh ja! Goed idee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:40 schreef Quoi het volgende:
Woeah! Ik heb mijn eerste plasmadonatie komende woensdagavondAls het goed is geen klachten meer de dagen erna qua hardlopen (wat ik dus wel had met volbloed). Voor de zekerheid wel ruim (2 dagen) voor de volgende training gepland.
Daar zou ik niet voor thuisblijven.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:53 schreef Guard het volgende:
oh ahem ik bedenk me net ineens dat ik zondag ook weer eens een wedstrijdje van de lokale FC ga bezoeken.
Nou ja, ik ga ook niet perse voor het goede spel (lol understatementquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 12:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar zou ik niet voor thuisblijven.....
Leugenaar!quote:
Ik wens je alvast heel veel sterkte toe. Ik vermaak mij morgen wel met een echte mannenbezigheid. Londen, here I come. Maar eerst nog tot middernacht werken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leugenaar!
Door jouw voetbal moet ik zaterdag helemaal zelf naar Verweggistan reizen
Het gaat wel goedkomen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik wens je alvast heel veel sterkte toe. Ik vermaak mij morgen wel met een echte mannenbezigheid. Londen, here I come. Maar eerst nog tot middernacht werken.
Tja het ijshockey seizoen is nog niet begonnen, dus het is behelpen...quote:
En het zijn natuurlijk wel stoere kerels.....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Tja het ijshockey seizoen is nog niet begonnen, dus het is behelpen...
Je moet niet alles geloven wat ze zingenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
En het zijn natuurlijk wel stoere kerels.....
Nee, inderdaad "Trots van het voetballand" is ook een beetje dubieus....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |