SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 11:46 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
linkIk ben totaal niet verbaasd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee man zilver gespoten plasticquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:55 schreef Dutchguy het volgende:
Stoppen ze bij Samsung een keer met plastic is het nog niet goed van iFok.
Hij lijkt op een Galaxy S2 met een metalen rand.
Waar zijn ze gestopt met plastic dan? Dit is de achterkant:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:55 schreef Dutchguy het volgende:
Houdt dus lekker vast en je batterij is in een paar seconden verwisseld.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Waar zijn ze gestopt met plastic dan? Dit is de achterkant:
[ afbeelding ]
Specs van het ding zijn trouwens matig.
Samsung.![]()
Design is iets anders dan alleen materiaalkeuze. Het gaat ook om de constructie. Een Galaxy S5 die toevallig van aluminium is ipv plastic kan nog steeds oerlelijk zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:55 schreef Dutchguy het volgende:
Of iets lelijk is of niet hangt natuurlijk van persoonlijke smaak af.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 01:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Design is iets anders dan alleen materiaalkeuze. Het gaat ook om de constructie. Een Galaxy S5 die toevallig van aluminium is ipv plastic kan nog steeds oerlelijk zijn.
Want een batterij verwisselen is natuurlijk één van de belangrijkste specs van een telefoon.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Houdt dus lekker vast en je batterij is in een paar seconden verwisseld.![]()
Dat altijd moeten verwisselen van batterij begrijp ik ook niet helemaal. Afgelopen vakantie heb ik het één keer uit noodzaak moeten doen (accu leeg, externe accu leeg en geen stopcontact in de buurt) en dat kon prima met een schroevendraaiertje die ik had meegenomenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Want een batterij verwisselen is natuurlijk één van de belangrijkste specs van een telefoon.
Lachwekkend eigenlijk
Toevallig laatst een keer moeten doen bij mijn iPhone 4 van ruim 2.5 jaar oud. Die gebruikt mijn vriendin nog. Dan vind ik robuust uiterlijk + gevoel iets belangrijker...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:45 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat altijd moeten verwisselen van batterij begrijp ik ook niet helemaal. Afgelopen vakantie heb ik het één keer uit noodzaak moeten doen (accu leeg, externe accu leeg en geen stopcontact in de buurt) en dat kon prima met een schroevendraaiertje die ik had meegenomenVerschil met een Samsung is alleen dat m'n iPhone weer robuust was zonder dat het klepje er makkelijk af gaat.
Echt, lekker boeiend die batterij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:05 schreef Dutchguy het volgende:
Houdt dus lekker vast en je batterij is in een paar seconden verwisseld.
Kan natuurlijk. Ik denk dat ik voor de Note 4 ga.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:24 schreef elsje1977 het volgende:
Echt niet mijn keuze.. Ik wacht op de iPhone 6
Veel plezier in het Sanmsung-topicquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Ik denk dat ik voor de Note 4 ga.
Wat lief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Veel plezier in het Sanmsung-topic![]()
Ik was het ook met je eens hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Toevallig laatst een keer moeten doen bij mijn iPhone 4 van ruim 2.5 jaar oud. Die gebruikt mijn vriendin nog. Dan vind ik robuust uiterlijk + gevoel iets belangrijker...
"Ja hallo?"quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan natuurlijk. Ik denk dat ik voor de Note 4 ga.
Jup. Pretty easy.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
Kun je uberhaupt zelf de batterij wisselen ja?
Ik heb nog een iPhone 4 liggen (die best oud is en dus ook een matige batterij heeft) die ik aan mijn moeder wil geven, zou wel chill zijn als dat met een verse batterij kan.
Dat ik dat nog nooit opgezocht hebquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jup. Pretty easy.
https://www.ifixit.com/Guide/iPhone+4+Battery+Replacement/3141
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |