Gaat maar door; PRIO 2 : WATEROVERLAST (ONDERDEEL GEBOUW: KELDER/ONDERGRONDS) WEGASTRAAT 61 EINDHOVEN : 2441quote:
Een wallcloud die een tornado voortbrengt heeft meestal ook die eigenschappenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet. De structuur van een wallcloud is anders dan die van een tornado.
Heb alles in de gaten gehouden en mijn voeten zijn nog droog. 7 jaar terug stond ik tot mijn enkels in het water dus we blijven scherp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:09 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Gaat maar door; PRIO 2 : WATEROVERLAST (ONDERDEEL GEBOUW: KELDER/ONDERGRONDS) WEGASTRAAT 61 EINDHOVEN : 2441
PRIO 2 : WATEROVERLAST CAFETARIA HET HUUKSKE KERKSTRAAT 42 C EERSEL : 2141
PRIO 2 : WATEROVERLAST DE OLIESLAGER 38 VELDHOVEN : 4641
Zit je wel droog Poeke?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:18 schreef Poeke het volgende:
[..]
Heb alles in de gaten gehouden en mijn voeten zijn nog droog. 7 jaar terug stond ik tot mijn enkels in het water dus we blijven scherp.
Wel verschillende kennissen op FB die water in de huiskamer hebben staan.
Nicequote:
Hier niks, wel flink wat regen maar geen ellende.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Het blijft maar doorgaan in jouw hoek;
PRIO 2 : WATEROVERLAST CAFE DE ZWARTE ZEE BOSCHDIJK 229 EINDHOVEN : 2331
PRIO : WATEROVERLAST WILLEMSTRAAT 53 EINDHOVEN : 2331
PRIO 2 : WATEROVERLAST WANNERWEI VALKENSWAARD : 4431
shit.. die kan je bijna aanraken idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Tornado's in België
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ncie-Luxemburg.dhtml
Hier in Bunschoten kijkend richting het westen ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Het ziet er heel dreigend uit, maar geen bui op de radar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |