Nu matige regen en wat onweer in Zeist.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Kreeg 20 minuten geleden al een appje van mijn vriendin dat het in Utrecht helemaal los ging (Zuilen)
inderdaad. kijk net op de radar en had iets van: WTFquote:Op donderdag 7 augustus 2014 14:34 schreef Ajaxfan het volgende:
Amsterdam alleen maar stralend zonnig weer de afgelopen uren.
Geniet er nog maar van, er komt wat aan volgens mijquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:21 schreef MaLo het volgende:
Twente meldt ook wederom een heerlijke zomerdag
Veel zon en nauwelijks wind
Kon dat maar, ik zit op kantoorquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van, er komt wat aan volgens mij!
Zal wel bij mij in de buurt geweest zijn, vanaf Etten-Leur tot Bunschoten geen druppel gezien, kom thuis en zie dat 1 van de 2 aardlekschakelaars er uit lag.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:03 schreef Infection het volgende:
Wat een dreun hier net, bleef zeker 10 seconden doorgaan
Dat zou inderdaad goed kunnen. Het moet in ieder geval een inslag geweest zijn aan het geluid te horen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:09 schreef Resistor het volgende:
[..]
Zal wel bij mij in de buurt geweest zijn, vanaf Etten-Leur tot Bunschoten geen druppel gezien, kom thuis en zie dat 1 van de 2 aardlekschakelaars er uit lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |