Hipsterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Heeft iedereen al... Ik heb graag een tel die maar weinig mensen hebben
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef Catch22- het volgende:
je bent van absolute rommel naar rommel gegaan, van harte
een woordenboek is niet zo duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef oxy88 het volgende:
ja presies enige reden dat samsong duurder is dan aser is omdat die geld uitgeven aan advertensies en reclame voor de rest is het presies het zelfde allebij touchscreen allebij kan je bellen dus gewoon goedkopere kopen is gewoon onzin groetjes herman
komt door de oxyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
een woordenboek is niet zo duur
Grammatica lessen ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
een woordenboek is niet zo duur
Extra willen betalen omdat je dan aan de wereld kan laten zien dat je een paupertelefoon hebt/kunt betalen.quote:
Een telefoon kopen op basis van zijn prestaties en niet puur op basis van uiterlijk vertoonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Extra willen betalen omdat je dan aan de wereld kan laten zien dat je een paupertelefoon hebt/kunt betalen.
Niet weten dat er veel meer telefoons zijn die beter presteren dan een iPhone
Ik heb medelijden
Thanks broquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Chinese pauperzooi, altijd terechte klacht
Inderdaat... heb zat dure phones gehad maar heb een t mobile vairy touch II gehad en mis hem nog altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef mergbot het volgende:
goede keus ts. die budget telefoons zijn evengoed als zon dure hipster samsung/apple
Heb ooit in een grijs verleden een Iphone gehad (2009)quote:
Lol wacht maar, Acer is bagger. Over een paar weken ga je gek worden van Acer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Hallo mensen...
Sinds eergisteren ben ik trotse eigenaar van een Acer luiquid Z4
Hiervoor had ik een huawei G510-100
Wat een klote telefoon was dat... veel te groot scherm vaak vastlopers kutcamera etc etc etc
Nu met die acer geen enkel probleem... ik kan nu zelfs de zwaarste games spelen
Klacht: Huawei
Antiklacht: Acer
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef Catch22- het volgende:
je bent van absolute rommel naar rommel gegaan, van harte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |