Heeft iedereen al... Ik heb graag een tel die maar weinig mensen hebbenquote:
Ditquote:
Die huawei was 150 euro (deze 76 (inclusief thuisheffingheffing ofzo)quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:44 schreef TUFKAL het volgende:
Acereen telefoon van onder de ¤100,- kopen
Lekker origineel xd lekker gek xdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Heeft iedereen al... Ik heb graag een tel die maar weinig mensen hebben
[..]
Dit
[..]
Die huawei was 150 euro (deze 76 (inclusief thuisheffingheffing ofzo)
ja... die huawei had een 1200 singlequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:48 schreef Catch22- het volgende:
CPU Dual-core 1.3 GHz
Internal 4 GB, 512 MB RAM
de zwaarste games. rrrright
Mooi toch???quote:
neequote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:50 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
ja... die huawei had een 1200 single
[..]
Mooi toch???
maak dat een ander wijsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Nee... bedoel dit serieus
Nevermind, succes met je liquid acer!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Nee... bedoel dit serieus
Dank je... stomme naam eigenlijk ook... acer vloeibaar Z4quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nevermind, succes met je liquid acer!
Ja die naam is echt debiel gewoonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:54 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Dank je... stomme naam eigenlijk ook... acer vloeibaar Z4
Gamen toch???quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja die naam is echt debiel gewoon![]()
Je zei gamen tho. Wat voor games doelde je op?
Hipsterquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:46 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Heeft iedereen al... Ik heb graag een tel die maar weinig mensen hebben
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef Catch22- het volgende:
je bent van absolute rommel naar rommel gegaan, van harte
een woordenboek is niet zo duurquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:33 schreef oxy88 het volgende:
ja presies enige reden dat samsong duurder is dan aser is omdat die geld uitgeven aan advertensies en reclame voor de rest is het presies het zelfde allebij touchscreen allebij kan je bellen dus gewoon goedkopere kopen is gewoon onzin groetjes herman
komt door de oxyquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
een woordenboek is niet zo duur
Grammatica lessen ook niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
een woordenboek is niet zo duur
Extra willen betalen omdat je dan aan de wereld kan laten zien dat je een paupertelefoon hebt/kunt betalen.quote:
Een telefoon kopen op basis van zijn prestaties en niet puur op basis van uiterlijk vertoonquote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Extra willen betalen omdat je dan aan de wereld kan laten zien dat je een paupertelefoon hebt/kunt betalen.
Niet weten dat er veel meer telefoons zijn die beter presteren dan een iPhone
Ik heb medelijden
Thanks broquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Chinese pauperzooi, altijd terechte klacht
Inderdaat... heb zat dure phones gehad maar heb een t mobile vairy touch II gehad en mis hem nog altijdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:28 schreef mergbot het volgende:
goede keus ts. die budget telefoons zijn evengoed als zon dure hipster samsung/apple
Heb ooit in een grijs verleden een Iphone gehad (2009)quote:
Lol wacht maar, Acer is bagger. Over een paar weken ga je gek worden van Acer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef Nightwish_1990 het volgende:
Hallo mensen...
Sinds eergisteren ben ik trotse eigenaar van een Acer luiquid Z4
Hiervoor had ik een huawei G510-100
Wat een klote telefoon was dat... veel te groot scherm vaak vastlopers kutcamera etc etc etc
Nu met die acer geen enkel probleem... ik kan nu zelfs de zwaarste games spelen
Klacht: Huawei
Antiklacht: Acer
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:52 schreef Catch22- het volgende:
je bent van absolute rommel naar rommel gegaan, van harte
Ik heb ook een iPhone gehad toen ik nog jonger was en mee wilde doen met de hype. Echt horrible.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:37 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
Thanks bro
[..]
Inderdaat... heb zat dure phones gehad maar heb een t mobile vairy touch II gehad en mis hem nog altijd
[..]
Heb ooit in een grijs verleden een Iphone gehad (2009)
WAT EEN KLOTEDING... je moet voor bijna elke app betalen.. het werkte voor geen meter en de camera was kut
Oh ja... en itunes![]()
jij snapt hetquote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone gehad toen ik nog jonger was en mee wilde doen met de hype. Echt horrible.
Snap niet dat mensen die zooi echt kopen. Na 3 maanden had ik hem verkocht.
Jij mag degene met 4g ondersteuning aanwijzen voor mij.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 16:48 schreef remcom00 het volgende:
Nog geen telefoon importeren vanuit China
U vraagt wij draaien.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij mag degene met 4g ondersteuning aanwijzen voor mij.
Ditquote:
"Prima"quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:13 schreef jelfrikandel het volgende:
De 510 is dan ook een hoerenapparaat. Net als de y300 en andere beundingen. De toestellen vanaf 200 EU zijn gewoon prima. Met mijn G700 ben ik erg tevreden.
Ik heb er echt geen problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Prima"
"Het werkt net goed genoeg om het kunnen gebruiken, maar daar blijft het dan ook bij."
Idem dito.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:40 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen problemen mee hoor.
Zijn er genoeg?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij mag degene met 4g ondersteuning aanwijzen voor mij.
Beter een meeloper dan een vastloper, toch?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef Michielos het volgende:
Dan denk ik gewoon serieus dat je een meeloper zonder enige kennis bent.
klopt. Alleen lopen telefoons van bovengenoemde merken niet echt vastquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Beter een meeloper dan een vastloper, toch?
Hoe je het ook wendt of keert, Apple is juist toch wel de trendsetter waarvan eigenlijk alle andere smartphonefabrikanten afkijken, en met wat wijzigingetjes om geen copyrights of patenten te schenden een kopie van maken. Hoe je het kopen van zo'n goedkope replica nou als vooruitstrevend kan bestempelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zijn er genoeg?
Geen Oppo, Xiaomi, jiayu, one+ hebben, maar dan wel Apple een "uitstekend" toestel vinden... Dan denk ik gewoon serieus dat je een meeloper zonder enige kennis bent.
Je komt overigens vrij makkelijk aan een one+ hoor, ik heb er een
Wat een onzin. Het was toch echt Steve Jobs die er geen geheim van maakte dat ie schaamteloos dingen van andere fabrikanten gejat heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, Apple is juist toch wel de trendsetter waarvan eigenlijk alle andere smartphonefabrikanten afkijken, en met wat wijzigingetjes om geen copyrights of patenten te schenden een kopie van maken. Hoe je het kopen van zo'n goedkope replica nou als vooruitstrevend kan bestempelen
Alleen Nokia durft met van dat felgekleurde plastic en de nadruk op de kwaliteit van de fotocamera zich met iets unieks te onderscheiden ipv. Apple na te doen.
MIUI? Daar staan ze zowat bekend om namelijk?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:32 schreef Igen het volgende:
Ik heb het niet over de kwaliteit, ik heb het over hippe dingen. Die "quick toggles" zijn niet hip, daar maak je geen indruk mee. Welke hippe dingen heeft Xiaomi o.i.d. bedacht?
Ik zie daar nou niet echt iets tussen staan waarmee je indruk kan maken op je kennissen. Dat doet Apple een stuk beter. Hun "retina display", de telefoon uit één stuk aluminium, de achterkant van glas, etc.etc., dat zijn (waren) dingen die technisch misschien helemaal niet zo bijzonder zijn maar die wel hip en vernieuwend waren en waarmee je indruk kan maken op kennissen. Dat gaat niet om kwaliteit, dat gaat om mode. Zo'n Xiaomi is ongetwijfeld een goed toestel met een goede prijs/kwaliteitverhouding, maar wat is nou hetgeen waarom je voorop loopt in de mode als je zo'n ding koopt? Omdat 'ie uit China komt? Is "made in China" het nieuwe mode-statement?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
MIUI? Daar staan ze zowat bekend om namelijk?
http://en.miui.com/
"The Custom ROM[5] includes additional functionality not found in stock Android, including a fully theme-able user interface, new music, gallery, and camera apps, and an alarm clock that rings even if the device is turned off.[6]"
enz. enz. enz. enz.
Betalen voor het merk in plaats van de apparatuurquote:
Wat indruk op de 1 maakt, maakt geen indruk op de ander. Al die zaken m.u.v. een retina scherm (wat tegenwoordig op heel veel non Apples gevonden kan worden), maken totaal geen indruk op mij namelijk. Ben jij nu echt bereid om 800 euro uit te geven voor een mode item met mindere specificaties? Je koopt een telefoon toch voor wat je ermee kunt, niet omdat ie uit aluminium gemaakt is?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik zie daar nou niet echt iets tussen staan waarmee je indruk kan maken op je kennissen. Dat doet Apple een stuk beter. Hun "retina display", de telefoon uit één stuk aluminium, de achterkant van glas, etc.etc., dat zijn (waren) dingen die technisch misschien helemaal niet zo bijzonder zijn maar die wel hip en vernieuwend waren en waarmee je indruk kan maken op kennissen. Dat gaat niet om kwaliteit, dat gaat om mode. Zo'n Xiaomi is ongetwijfeld een goed toestel met een goede prijs/kwaliteitverhouding, maar wat is nou hetgeen waarom je voorop loopt in de mode als je zo'n ding koopt? Omdat 'ie uit China komt? Is "made in China" het nieuwe mode-statement?
is het ook. Misschien ook een stuk cognitieve dissonantie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 16:25 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit is gewoon een gevalletje wat de boer niet kent.
wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:54 schreef Michielos het volgende:
Ik ben eind 20 begin 30 en geen 15 meer.
Dat moest ik even opzoeken, maar dat is geheel correct en tevens juist m'n beste.quote:
quote:
Supercool zo'n snelle benchmark. Ik kwam emmersquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het was toch echt Steve Jobs die er geen geheim van maakte dat ie schaamteloos dingen van andere fabrikanten gejat heeft.
Heel iOs7 is zowat afgekeken van MIUI5 van Xiaomi (inderdaad, een chinees telefoonmerk) inclusief het DnD en de quick toggles waarmee zowel Apple als Samsung lag te pronken.
Je kunt het dan op jatten gaan gooien, maar feit is gewoon dat de meeste telefoons qua specs gewoon echt beter zijn, voor veel minder geld. Leg eens een One+ met CyanogenMod naast een Apple, of een Xiaomi mi4 met MIUIv6. Probeer ze eens gewoon
Voor mij i.i.g. geen apple of samsung meer (waartussen ik Apple nog wel beter vind dan Samsung). Bij deze mijn telefoons btw :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad wel "goedkope" replica producten met B kwaliteit hardware ja..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
schei toch uitEn kom niet aan met "ja... maar dit is eigenlijk toch niet zo belangrijk.. het gaat om de ervaring". Iedereen die ooit met MIUI en CyanogenMod gewerkt heeft, weet hoe heerlijk intuitief, gemakkelijk en vooruitstrevend beide OS zijn
Klopt, alleen is het niet op bovengenoemde merken van toepassing. Het zijn geen Aldi merken of goedkope C chinareplica's. Er zitten A merk componenten in namelijk. Wozniak is zelfs lovend over Xiaomi btwquote:
Als je daar al emmers vol van komt, moet je eens YouTuben op cyanogenMod of miuiquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Supercool zo'n snelle benchmark. Ik kwam emmers
No thanks Jeff.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 17:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Als je daar al emmers vol van komt, moet je eens YouTuben op cyanogenMod of mini
Als je elk jaar een nieuwe dure telefoon koopt, dan heb je dat probleem niet hè.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom zou je een dure telefoon kopen? Volgend jaar is hij toch al ouderwetsch!
Wat wegen die games dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:42 schreef Nightwish_1990 het volgende:
ik kan nu zelfs de zwaarste games spelen
Wat een bazen telefoon was dat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |