Nachten lang opblijven of korte rukjes slapen trok ik beter in mijn begin jaren twintig dan nuquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:11 schreef Fien10 het volgende:
zeker. Dat hoor je ook overal om je heen. Je hebt er verwachtingen van maar het is totaal anders dan je verwacht had.
Toch denk ik dat wij het aankunnen. Ik sta sterk genoeg in m'n schoenen om verantwoordelijkheid te nemen.
Ik heb vriendinne
Haha dat kan ik me zeeeer goed voorstellen. Niet dat ik nou zo'n oude bok ben maar na een avondje doorhalen in de kroeg (die ene keer in de zoveel maanden) ben ik tegenwoordig de volgende dag niets waard sinds ik de dertig nader.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nachten lang opblijven of korte rukjes slapen trok ik beter in mijn begin jaren twintig dan nu![]()
Ik herstelde sneller en had minder slaap nodig dan nu ^^,
Dat is denk ik ook handig aan vroeg(er) moeder worden ^^,
Precies dat!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Haha dat kan ik me zeeeer goed voorstellen. Niet dat ik nou zo'n oude bok ben maar na een avondje doorhalen in de kroeg (die ene keer in de zoveel maanden) ben ik tegenwoordig de volgende dag niets waard sinds ik de dertig nader.![]()
dat is ook gewoon echt niet leuk en mja daar moet je idd maar om lachen, maar lastig is het wel. Het is gewoon nooit goed. Als je jong en zwanger bent zal het wel een ongelukje zijn, als je 30+ en zwanger bent dan zal je wel zo'n carrière type zijn en ben je 35 + dan zal t wel een laatste kans kindje zijn ofzo. En zelfde geldt voor daarna, als je 2 meiden of jongens hebt en je wilt een derde dan zul je wel op een meisje of juist jongen hopen enz enz. Er wordt zoveel voor iedereen ingevuld, assumption is the mother of all fuckups zeg maarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:18 schreef Fien10 het volgende:
Ja zeker waar Mignonne. Gelukkig zijn we zelf helemaal zeker van onze zaak en dat is ook het belangrijkste. Het lijkt me alleen jammer als je steeds de reactie krijgt van, zeker een ongelukje?
Maar daar gaan we maar gewoon schijt aan hebben.
Ah, wat liefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef Fien10 het volgende:
Haha Pinquit ik zag eerst je eerste berichtje en toen dacht ik meteen al.. Dat is vast een heel ander studenten leven geweest.
En Kimpossible ik lees al ruim anderhalf jaar mee en heb altijd veel bewondering voor je. Een mooi voorbeeld voor hoe ik het graag zou doen.![]()
Dottey dat lijkt me inderdaad ook een voordeel. Sowieso is het wegens mijn gezondheidsredenen goed om vroeg moeder te worden. Dus fijn dat we die mogelijkheid hebben. Nu nog afwachten of het ook lukt natuurlijk ..
Waren dat goede bekenden oid? Ik vind het niet heel netjes om zoiets te vragen eigenlijk, to say the least.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:31 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ah, wat lief![]()
![]()
Ik hoop dat je snel doorstroomt en streepjes plast! Je hebt het allemaal goed overwogen en uitgedacht en dat is veel belangrijker dan je leeftijd.
Oh en: de is-het-gepland-vraag kwam hier met enige regelmaat nog voor de felicitatie. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat mensen het niet aan me gemerkt hebben, vond ik dat wel jammer en was ik blij met iedere oprecht blije reactie die ik kreeg
Van goede bekenden tot vreemden in de supermarkt (no shit). Sommige mensen hebben een boel lef. Bovendien heb ik me weleens serieus afgevraagd wat voor antwoord men dan verwacht na een euforische zwangerschapsaankondigingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef Dot. het volgende:
[..]
Waren dat goede bekenden oid? Ik vind het niet heel netjes om zoiets te vragen eigenlijk, to say the least.
En ik hoor hier ook weerIk vind mijn baby zo leuk dat ik er nog wel een paar van wil
En het hele proces van zwanger zijn en voorbereiden en bevallen vond ik zo speciaal, dat wil ik graag nog een keer beleven. En dan heb ik er nu nog de extra spanning bij van een kleintje dat grote broer wordt! We willen er niet heel veel tijd tussen laten, maar nu is het nog wel wat te vroeg.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:17 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Van goede bekenden tot vreemden in de supermarkt (no shit). Sommige mensen hebben een boel lef. Bovendien heb ik me weleens serieus afgevraagd wat voor antwoord men dan verwacht na een euforische zwangerschapsaankondiging
Ja.. Haha. Het ergste is dat ik het mezelf ook weleens hoor denken, maar in my defence is dat altijd in situaties is waar niet alles op een rijtje staat; als je amper boodschappen kunt doen, zal 'was dat de bedoeling?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:27 schreef Dot. het volgende:
[..]Waar mensen zich al wel niet mee bemoeien he
![]()
Ik heb wel een aantal keer gehoord dat ik wel een jonge moeder ben, maar met inmiddels 28 vind ik dat echt reuze meevallen. Maar op mijn werk ben ik voor zover ik weet idd de enige die voor haar 30e zwanger was en dat in een bedrijf met 300+ medewerkers.
Ik kom uit een gezin met 4 meiden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:42 schreef Joene het volgende:
4 is alleen zo niet praktisch qua auto.
vooral die met chocoladequote:
willen jullie n 4e?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:42 schreef Joene het volgende:
4 is alleen zo niet praktisch qua auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |