abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144341744
We gaan nu wel heel erg lekker offtopic, maar als ik het geld ervoor zou hebben zouden wij hier trouwen met alleen onze getuigen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144341752
Ik vond overigens als kind het idee dat mijn ouders in spijkerbroek en op de fiets getrouwd waren echt verschrikkelijk en schaamde me er zelfs een beetje voor, mijn zusje was dan ook hoogst geschokt dat ik dat met al mijn eigen trauma mijn eigen dochter nu "aangedaan" had ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_144341787
waar is dat? ijsland?

ik wil wel in japan trouwen, en what the heck, misschien doen we dat ook wel gewoon tzt. Ik heb de meiden nu toch al beloofd dat we over een paar jaar een grote reis door Japan en Zuid Korea gaan maken. Kan dat er ook wel bij. Of trouwen op Indonesië dan, is B.'s vader toch nog een beetje gecompenseerd voor het niet aanwezig zijn ;)
:)
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:13:57 #279
56471 pinquit
oh my lama!
pi_144341800
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Dot. het volgende:
We gaan nu wel heel erg lekker offtopic, maar als ik het geld ervoor zou hebben zouden wij hier trouwen met alleen onze getuigen O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow O+ wat is dit?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:14:23 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_144341814
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef mignonne het volgende:
waar is dat? ijsland?

ik wil wel in japan trouwen, en what the heck, misschien doen we dat ook wel gewoon tzt. Ik heb de meiden nu toch al beloofd dat we over een paar jaar een grote reis door Japan en Zuid Korea gaan maken. Kan dat er ook wel bij. Of trouwen op Indonesië dan, is B.'s vader toch nog een beetje gecompenseerd voor het niet aanwezig zijn ;)
:D O+ gaaf
pi_144341831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef mignonne het volgende:
waar is dat? ijsland?

Jup :)

En over een paar jaar kan je derde er ook bij zijn ;)
pi_144341847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:12 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond overigens als kind het idee dat mijn ouders in spijkerbroek en op de fiets getrouwd waren echt verschrikkelijk en schaamde me er zelfs een beetje voor, mijn zusje was dan ook hoogst geschokt dat ik dat met al mijn eigen trauma mijn eigen dochter nu "aangedaan" had ;)
mwhehe :D
papaaaaa (of mamaaaaa) ik lijk steeds meer op jooooou :P
pi_144342119
Wat een prachtige lokatie Dot!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator dinsdag 9 september 2014 @ 10:27:50 #285
5428 crew  miss_sly
pi_144342187
Heel mooi O+
Buitenland is ook nog wel een optie, trouwens. Maar dan in ieder geval met S erbij, anders wordt er bij ons zeker niet getrouwd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:44:24 #286
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144342657
Ik rammel in het geheel niet :P maar vond dat trouwen echt verschrikkelijk. :@

Ik snap niet waarom ik niet bedacht heb dat stiekem te doen en dan een leuk feest te geven. Want ik wil de liefde wel vieren.
Ik weet nu nog (ruim 16 jaar na dato) hoe ik een paniekje kreeg van het feit dat wij in het midden moesten staan. :X maar ik wíl niet in het midden staan. ;(

Maar getrouwd zijn is wel echt leuk. En dat we allemaal dezelfde achternaam hebben ook. Maar dat is dan weer onderdeel van mijn jeugdtrauma. :P als ik nu ging trouwen had ik daar minder aan gehecht geloof ik.

Maar euh, Pinq! In het rammeltopic. :o
Loik.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:46:20 #287
56471 pinquit
oh my lama!
pi_144342695
Hai :D
pi_144342776
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik rammel in het geheel niet :P maar vond dat trouwen echt verschrikkelijk. :@

Ik snap niet waarom ik niet bedacht heb dat stiekem te doen en dan een leuk feest te geven. Want ik wil de liefde wel vieren.
Ik weet nu nog (ruim 16 jaar na dato) hoe ik een paniekje kreeg van het feit dat wij in het midden moesten staan. :X maar ik wíl niet in het midden staan. ;(

Maar getrouwd zijn is wel echt leuk. En dat we allemaal dezelfde achternaam hebben ook. Maar dat is dan weer onderdeel van mijn jeugdtrauma. :P als ik nu ging trouwen had ik daar minder aan gehecht geloof ik.

Maar euh, Pinq! In het rammeltopic. :o
Loik.
jij snapt t O+ :D
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:52:49 #289
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144342868
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

jij snapt t O+ :D
Ik droeg ook een salopette. Geen jurk. Nuff said. *)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_144343022
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ik droeg ook een salopette. Geen jurk. Nuff said. *)
niet zo gek dat je niet in t midden wilde staan dus :+

nah t is gewoon niets voor mij. Echt niet. B. zou zich er best overheen kunnen zetten als ik heel graag zou willen, maar ik krijg nu al, bij het idee alleen al dat je moet gaan staan en elkaar de hand geven (ook die 3 minuten die dat hoeft te duren ja!) daar krijg k al een knoop van in mn maag :') geen cold feet, wat jij zegt over liefde vieren dat onderschrijf ik ook, maar ik hou gewoon echt niet van dat hele all eyes on me idee.

Stom genoeg heb ik met presentaties voor hele grote zalen enzo dan weer geen enkele moeite :') maar dan gaat het niet over mij :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:07:31 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_144343225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

niet zo gek dat je niet in t midden wilde staan dus :+

nah t is gewoon niets voor mij. Echt niet. B. zou zich er best overheen kunnen zetten als ik heel graag zou willen, maar ik krijg nu al, bij het idee alleen al dat je moet gaan staan en elkaar de hand geven (ook die 3 minuten die dat hoeft te duren ja!) daar krijg k al een knoop van in mn maag :') geen cold feet, wat jij zegt over liefde vieren dat onderschrijf ik ook, maar ik hou gewoon echt niet van dat hele all eyes on me idee.

Stom genoeg heb ik met presentaties voor hele grote zalen enzo dan weer geen enkele moeite :') maar dan gaat het niet over mij :P
het leek wel een jurk :+ maar het was een broek. Heel fijn. Elegant is een beetje aan me voorbij gegaan.
We staan er hetzelfde in denk ik. Heb het echt zo ervaren. Maar ook dat ik digen geregeld wilde hebben vóór ik kinderen kreeg. Al rammelde ik toen nog niet eens. :')
pi_144346617
Hier als we trouwen houden we het ook best klein denk ik..
We vinden het gewoon echt niet nodig om tien- tot vijftienduizend euro uit te geven voor een trouwerij met feest en diner en alles erop en eraan. Vervolgens heeft iedereen een mening over jouw feest en over hoe zij het anders gedaan zouden hebben.
Nee als wij trouwen doen we dat ook met onze directe familie (die gelukkig allemaal heel goed door een deur kunnen). Daarna een taartje thuis en misschien wel op huwelijksreis. Ik zou wel een jurk willen en trouwfoto's gemaakt in het bos ofzo O+.
Zullen we t nu weer over baby's en rammelende eierstokken hebben? :+
pi_144348944
ik doe gewoon heel hard alsof ik niet rammel :Y ik heb gemerkt dat dat de beste manier is om eea nog heul eventjes uit te stellen :')

Ondertussen vind ik het idee van leeftijdsverschil tussen mn meiden en een volgend kind steeds tergender worden. Hoe groter en wijzer ze worden hoe meer ik denk hmpf...
pi_144349277
Ik vond mijn bruiloft fantastisch. Mooie jurk, auto, locatie. Lieve mensen om ons heen, al die aandacht en lieve en mooie wensen. Heerlijk!

Ik voel me een uitzondering hier :D

Overigens heten mijn kinderen nog steeds anders dan ik :+
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:18:14 #295
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_144351111
ik vond 't ook vooral erg leuk, dat trouwen. O+ ^) *O* *; O+

mignonne, een wat groter leeftijdsverschil is ook wel erg leuk hoor. ik was (bijna) 9 toen ik nog een broertje kreeg. wat was ik intens gelukkig. ik heb me dan ook enorm uitgeleefd op m'n rol als grote zus. :D dus jullie eventuele volgende kind krijgt er een paar extra moedertjes bij. ;) maar serieus, ik denk dat ze dan echt niet minder aan elkaar hebben hoor.
in de haak.
pi_144352316
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef Kyara het volgende:
Ik vond mijn bruiloft fantastisch. Mooie jurk, auto, locatie. Lieve mensen om ons heen, al die aandacht en lieve en mooie wensen. Heerlijk!

Ik voel me een uitzondering hier :D

+1

Heb overigens wel de naam van mijn man aangenomen. Mijn voornaam begint met een s en mijn eigen achternaam ook. Dat is niet echt wat.
pi_144355396
:@

haaaai

Wij willen niet trouwen. Maar misschien wel een keer ergens in een ver land, in een onbekende exotische cultuur een verbintenis-ritueel oid aangaan. Dat we op die manier voor onszelf kunnen vieren dat we samen zijn.

Ik vind trouwens samen een babytje/kindje hebben de grootste verbinding die we maar kunnen hebben. Een mensje dat familie van ons allebei <3 <3 <3
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:55:13 #298
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_144356948
Ik zei in mijn speech op onze bruiloft dat we door de komst van O. al meer dan ooit aan elkaar verbonden waren maar dat ik het wel heel speciaal vind om hem nu mijn man te mogen noemen.

Ik ben an sich ook helemaal niet van het middelpunt ook maar zo samen met Ollie er bij de liefde vieren was wel heel speciaal. Hij herinnert het zich ook nog steeds en we hebben als gezin die dag beleefd. Onze openingsdans was samen met O. Scheelde stuntelen en aandacht dus met kind er bij trouwen was win-win :+
We hebben er zeker niet de hoofdprijs aan uitgegeven, we hadden ook maar 8 maanden om het bij elkaar te sparen :D , maar we hebben gedaan wat wij wilden met de juiste mensen er bij.
Niemand had een mening over ONZE dag trouwens. Precies zoals het hoort dus ;)

Allemaal dezelfde achternaam vind ik ook heel fijn. Dat het voor de hele wereld meteen duidelijk is dat wij drieën bij elkaar horen O+
Wij waren het liefst in Zwitserland getrouwd maar dat was voor o.a. de enige oma niet haalbaar en die moest er zeker wel bij zijn.
Maar nu rij ik wel elke werkdag 2x langs het Raadhuis waar we getrouwd zijn en dat is elke dag een soort geluksmomentje O+

Ik kan gezien de woonruimte niet rammelen en dat is wel zo makkelijk om de beslissing over wel of niet een tweede gewoon niet te nemen :P want we weten het nog steeds niet.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_144376447
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef trui het volgende:
ik vond 't ook vooral erg leuk, dat trouwen. O+ ^) *O* *; O+

mignonne, een wat groter leeftijdsverschil is ook wel erg leuk hoor. ik was (bijna) 9 toen ik nog een broertje kreeg. wat was ik intens gelukkig. ik heb me dan ook enorm uitgeleefd op m'n rol als grote zus. :D dus jullie eventuele volgende kind krijgt er een paar extra moedertjes bij. ;) maar serieus, ik denk dat ze dan echt niet minder aan elkaar hebben hoor.
is ook, en dat weet ik op zi zich ook wel, het punt zit hem er denk ik meer in dat ik het zelf zo graag anders had gezien. Nog heel eventjes en dan kan het ♡ als dit jaar net zo snel voorbij gaat als de vorige 3 dan kom ik het wel door .
pi_144376707
:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')