SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:11 schreef Dot. het volgende:
We gaan nu wel heel erg lekker offtopic, maar als ik het geld ervoor zou hebben zouden wij hier trouwen met alleen onze getuigenWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef mignonne het volgende:
waar is dat? ijsland?
ik wil wel in japan trouwen, en what the heck, misschien doen we dat ook wel gewoon tzt. Ik heb de meiden nu toch al beloofd dat we over een paar jaar een grote reis door Japan en Zuid Korea gaan maken. Kan dat er ook wel bij. Of trouwen op Indonesië dan, is B.'s vader toch nog een beetje gecompenseerd voor het niet aanwezig zijn
Jupquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:13 schreef mignonne het volgende:
waar is dat? ijsland?
ik wil wel in japan trouwen, en what the heck, misschien doen we dat ook wel gewoon tzt. Ik heb de meiden nu toch al beloofd dat we over een paar jaar een grote reis door Japan en Zuid Korea gaan maken. Kan dat er ook wel bij. Of trouwen op Indonesië dan, is B.'s vader toch nog een beetje gecompenseerd voor het niet aanwezig zijn
mwhehequote:Op dinsdag 9 september 2014 10:12 schreef Poppedein het volgende:
Ik vond overigens als kind het idee dat mijn ouders in spijkerbroek en op de fiets getrouwd waren echt verschrikkelijk en schaamde me er zelfs een beetje voor, mijn zusje was dan ook hoogst geschokt dat ik dat met al mijn eigen trauma mijn eigen dochter nu "aangedaan" had
jij snapt tquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik rammel in het geheel nietmaar vond dat trouwen echt verschrikkelijk.
Ik snap niet waarom ik niet bedacht heb dat stiekem te doen en dan een leuk feest te geven. Want ik wil de liefde wel vieren.
Ik weet nu nog (ruim 16 jaar na dato) hoe ik een paniekje kreeg van het feit dat wij in het midden moesten staan.maar ik wíl niet in het midden staan.
Maar getrouwd zijn is wel echt leuk. En dat we allemaal dezelfde achternaam hebben ook. Maar dat is dan weer onderdeel van mijn jeugdtrauma.als ik nu ging trouwen had ik daar minder aan gehecht geloof ik.
Maar euh, Pinq! In het rammeltopic.![]()
Loik.
Ik droeg ook een salopette. Geen jurk. Nuff said.quote:
niet zo gek dat je niet in t midden wilde staan dusquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik droeg ook een salopette. Geen jurk. Nuff said.
het leek wel een jurkquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
niet zo gek dat je niet in t midden wilde staan dus
nah t is gewoon niets voor mij. Echt niet. B. zou zich er best overheen kunnen zetten als ik heel graag zou willen, maar ik krijg nu al, bij het idee alleen al dat je moet gaan staan en elkaar de hand geven (ook die 3 minuten die dat hoeft te duren ja!) daar krijg k al een knoop van in mn maaggeen cold feet, wat jij zegt over liefde vieren dat onderschrijf ik ook, maar ik hou gewoon echt niet van dat hele all eyes on me idee.
Stom genoeg heb ik met presentaties voor hele grote zalen enzo dan weer geen enkele moeitemaar dan gaat het niet over mij
+1quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:23 schreef Kyara het volgende:
Ik vond mijn bruiloft fantastisch. Mooie jurk, auto, locatie. Lieve mensen om ons heen, al die aandacht en lieve en mooie wensen. Heerlijk!
Ik voel me een uitzondering hier
is ook, en dat weet ik op zi zich ook wel, het punt zit hem er denk ik meer in dat ik het zelf zo graag anders had gezien. Nog heel eventjes en dan kan het ♡ als dit jaar net zo snel voorbij gaat als de vorige 3 dan kom ik het wel door .quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:18 schreef trui het volgende:
ik vond 't ook vooral erg leuk, dat trouwen.![]()
![]()
![]()
![]()
mignonne, een wat groter leeftijdsverschil is ook wel erg leuk hoor. ik was (bijna) 9 toen ik nog een broertje kreeg. wat was ik intens gelukkig. ik heb me dan ook enorm uitgeleefd op m'n rol als grote zus.dus jullie eventuele volgende kind krijgt er een paar extra moedertjes bij.
maar serieus, ik denk dat ze dan echt niet minder aan elkaar hebben hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |