Als die algemene stelling is dat de jodenhaat welig tiert onder menig pro-palestina betoger, dan jazeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:16 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je wil volhouden dat je op basis van jouw video een algemene stelling kan bewijzen?
Met andere woorden, je trekt die algemene conclusie uit je reet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als die algemene stelling is dat de jodenhaat welig tiert onder menig pro-palestina betoger, dan jazeker.
Dit is ook weer een verkapte manier om te zeggen "iedereen die kritiek heeft op Israël is een antisemiet".quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:12 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mensen die dood aan de joden scanderen en dan zeggen dat het kritiek is op israël moeten we maar op hun bruine ogen geloven?
Nee. Dat zie jij helemaal fout.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Met andere woorden, je trekt die algemene conclusie uit je reet.
Dat is geen reden om iedere kritiek weg te zetten als Jodenhaat. Tenzij Israël een moorddadig schurken regiem heeft. Dan snap ik het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:19 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als die algemene stelling is dat de jodenhaat welig tiert onder menig pro-palestina betoger, dan jazeker.
Niet waar. Maar de mensen die datgene scanderen zijn wel degelijk een antisemiet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit is ook weer een verkapte manier om te zeggen "iedereen die kritiek heeft op Israël is een antisemiet".![]()
Dat doe ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is geen reden om iedere kritiek weg te zetten als Jodenhaat.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit is ook weer een verkapte manier om te zeggen "iedereen die kritiek heeft op Israël is een antisemiet".![]()
En who the hell cares?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor. Sinds Dries van Agt word weggezet als antisemiet is antisemiet een geuzennaam geworden voor weldenkende mensen die niet onder de indruk zijn van Israëls agressieve propaganda campagnes.
Je bedoelt dat het je hier niet lukt, dat is wat anders.quote:
Nee. Dat zie jij helemaal fout.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het je hier niet lukt, dat is wat anders.
Dan mag je dat aantonen.quote:
Je trekt het in dezelfde zin naar het kritiek hebben op Israël. Je probeert de suggestie te wekken dat kritiek hebben op Israël hetzelfde is als het roepen van die anti-Joodse leuzen. Daarmee probeer je mensen die kritiek hebben op Israël voor antisemiet uit te maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet waar. Maar de mensen die datgene scanderen zijn wel degelijk een antisemiet.
Die betogers roepen andere dingen dan dat ze bedoelen. Dat blijkt duidelijk uit het filmpje. De context van het filmpje is een pro-gaza demonstratie. In een opwelling roepen ze dingen waar ze niet achter staan. Waarschijnlijk wilden ze zeggen: "dood aan de IDF-strijders die onschuldige kinderen vermoorden".quote:
Hoe kan ik aantonen dat ik niet elke kritiek op Israël als jodenhaat zie. Dat lijkt mij een onmogelijke opgave.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag je dat aantonen.
Nee. Dit is te makkelijk. "Nee, ze bedoelden het anders"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:25 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Die ISIS betogers roepen andere dingen dan dat ze bedoelen. Dat blijkt duidelijk uit het filmpje. De context van het filmpje is een pro-gaza demonstratie. In een opwelling roepen ze dingen waar ze niet achter staan. Waarschijnlijk wilden ze zeggen: "dood aan de IDF-strijders die onschuldige kinderen vermoorden".
Dan kun je er ook geen stelling van maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Hoe kan ik aantonen dat ik niet elke kritiek op Israël als jodenhaat zie. Dat lijkt mij een onmogelijke opgave.
Toch blijkt het uit de context. Het is geen anti-joden manifestatie, maar een pro-gaza demonstratie. Ze zijn schijnbaar beperkt in vaardigheden om hun mening op de juiste manier te uiten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:26 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee. Dit is te makkelijk. "Nee, ze bedoelden het anders"
Donder even op zeg
Het zijn domme jodenhaters, dat klopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Toch blijkt het uit de context. Het is geen anti-joden manifestatie, maar een pro-gaza demonstratie. Ze zijn schijnbaar beperkt in vaardigheden om hun mening op de juiste manier te uiten.
In mijn eigen reactie op de tweede door jou gequote post (van Papierversnipperaar) zeg ik dat ik het daar niet mee eens ben. Dus wat bedoel je?quote:
Dom misschien, jodenhaters acht ik onaannemelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het zijn domme jodenhaters, dat klopt.
Dus dit zijn niet dezelfde jongens die in het dagelijks leven joden bespugen en beledigen? Waar zitten die dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:27 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dom misschien, jodenhaters acht ik onaannemelijk.
Knap dat je serieus op iemand blijft reageren die je aan het trollen is!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus dit zijn niet dezelfde jongens die in het dagelijks leven joden bespugen en beledigen? Waar zitten die dan?
In jouw fantasiewereld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dus dit zijn niet dezelfde jongens die in het dagelijks leven joden bespugen en beledigen? Waar zitten die dan?
Weer een zinloze poging om iedereen die kritiek heeft op Israël op een hoopje te gooienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
quote:
Ok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 11:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Weer een zinloze poging om iedereen die kritiek heeft op Israël op een hoopje te gooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |