Gebruik 'mijn actieve topics'.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:44 schreef MidnightB00m het volgende:
En ik heb nog steeds moeite om BNW te vinden... Scroll elke keer automatisch naar NWS.
Tsja, ergerlijk, maar niet verwonderlijk. In hun wanhoop en verdriet hebben de ouders natuurlijk behoorlijk om zich heen geslagen en hierbij ook de autoriteiten niet gespaard.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De Panamese autoriteiten zijn nu natuurlijk op hun pik getrapt, na de aanval van Kremers. Ik neem aan dat de onderzoeken nu even in de onderste lade zijn gelegd.
Als het Nederlanders betreft schijnt men het belangrijker te vinden. Niet dat ik die mening deel, maar het lijkt zo te werken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, Duitsers zouden zich er al lang bij neergelegd hebben ?
Elk voordeel hep z'n nadeel. Voor sommige toeristen is het wellicht aantrekkelijk nu de kans te hebben een deel van de skeletten te kunnen vinden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:35 schreef Rubella het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet zo is. Er zijn nu al een aantal vermissingsgevallen en berovingen op de Pianista Trail. De vermissingen komen als eerste naar boven als je Panama googelt.
dat bericht is van April 9, 2014quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef StaceySinger het volgende:
Second: Two helicopters have headed up into the mountains to allegedly investigate a weak iPhone signal coming from the Bocas side of the mountains, this according to a local radio station.
http://www.boqueteguide.com/?p=11016
Mmm, sick bastards zul je altijd wel houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Elk voordeel hep z'n nadeel. Voor sommige toeristen is het wellicht aantrekkelijk nu de kans te hebben een deel van de skeletten te kunnen vinden.
idd en waarom niet de eerdere 7 nachten de flits gebruiken om bij te schijnen. Waarom pas een week na de verdwijning? De foto's een week later tussen 1 en 4 vind ik het raarste van alles. Je wil anders toch meteen fotos maken als het een bedoeling had (bv om de flits gebruiken om iets te zien) Waarom pas na een week?quote:Op maandag 4 augustus 2014 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Foto's maken om bij te schijnen. Doesn't make sense. Elke beetje smartphone kan de flitser namelijk als lamp gebruiken. Met een iPhone i.i.g. wel. Vergt ook nog eens veel minder van de batterij. Dus waarom moeilijk doen?
Misschien waren de camera en telefoons nat geworden en na een week weer voldoende opgedroogd om te werken?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
idd en waarom niet de eerdere 7 nachten de flits gebruiken om bij te schijnen. Waarom pas een week na de verdwijning? De foto's een week later tussen 1 en 4 vind ik het raarste van alles. Je wil anders toch meteen fotos maken als het een bedoeling had (bv om de flits gebruiken om iets te zien) Waarom pas na een week?
Ah, er was dus een iPhone signaal ontvangen door een zendmast (vermoedelijk nabij Bocas), waarna ze twee helikopters hebben gestuurd.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:45 schreef StaceySinger het volgende:
Second: Two helicopters have headed up into the mountains to allegedly investigate a weak iPhone signal coming from the Bocas side of the mountains, this according to a local radio station.
http://www.boqueteguide.com/?p=11016
... Wtf.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:47 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat bericht is van April 9, 2014
Dat is technisch prima mogelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Rubella het volgende:
[..]
Misschien waren de camera en telefoons nat geworden en na een week weer voldoende opgedroogd om te werken?
Logisch is t niet nee, maar misschien was er een directe aanleiding. Iemand die gevallen was of ze dachten dat er een raar beest in de buurt was. Heb ook nog gedacht aan helicopters, maarja 's nachts in een mistig woud met bergen... daar ga je niet met een helicopter vliegen denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
idd en waarom niet de eerdere 7 nachten de flits gebruiken om bij te schijnen. Waarom pas een week na de verdwijning? De foto's een week later tussen 1 en 4 vind ik het raarste van alles. Je wil anders toch meteen fotos maken als het een bedoeling had (bv om de flits gebruiken om iets te zien) Waarom pas na een week?
ja heel ernstigquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ah, er was dus een iPhone signaal ontvangen door een zendmast (vermoedelijk nabij Bocas), waarna ze twee helikopters hebben gestuurd.
En die helikopters hebben destijds niets gevonden.
Men was kennelijk te beroerd om even een zoektocht te voet uit te zetten, wat zeer vermoedelijk wel resultaat gehad zou hebben.
Dit is ernstig. Ik neig naar "dood door schuld".
Yep, wtf.quote:
Als je zo op een rijtje zie staan is het eigenlijk schandalig hoe weinig er gedaan is. Nadat de helicopter het signaal gelokaliseerd had, had men een reddingsteam met honden de jungle in moeten sturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Yep, wtf.
1. Ze waren nog in leven.
2. Ze hebben met iPhone contact gezocht.
3. Het iPhone signaal is ontvangen.
4. Men heeft 2 helikopters laten overvliegen.
En verder heeft men niets gedaan.
okquote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Yep, wtf.
1. Ze waren nog in leven.
2. Ze hebben met iPhone contact gezocht.
3. Het iPhone signaal is ontvangen.
4. Men heeft 2 helikopters laten overvliegen.
En verder heeft men niets gedaan.
zou kunnen al acht ik de kans klein. Maar waarom gebruikt? Bij te schijnen om iets te zien? Waarom dan pas om 1 uur snachts? Aan de fotos is sowieso wel te zien of de flits gebruikt is of niet. Ze spraken over echt donkere fotos, sommige zwart en vage takjes. Zonder flits en met maan lijkt me dan. Met flits zijn de fotos toch lichter ook al is het donker. Ik denk dus geen flits gebruikt, dat maakt het natuurlijk nog vager.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:50 schreef Rubella het volgende:
[..]
Misschien waren de camera en telefoons nat geworden en na een week weer voldoende opgedroogd om te werken?
Ik weet niet of een helikopter een iPhone signaal kan lokaliseren.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:00 schreef Rubella het volgende:
[..]
Als je zo op een rijtje zie staan is het eigenlijk schandalig hoe weinig er gedaan is. Nadat de helicopter het signaal gelokaliseerd had, had men een reddingsteam met honden de jungle in moeten sturen.
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik niet geloof dat de camera toen door L&K bediend is.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:02 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
zou kunnen al acht ik de kans klein. Maar waarom gebruikt? Bij te schijnen om iets te zien? Waarom dan pas om 1 uur snachts? Aan de fotos is sowieso wel te zien of de flits gebruikt is of niet. Ze spraken over echt donkere fotos, sommige zwart en vage takjes. Zonder flits en met maan lijkt me dan. Met flits zijn de fotos toch lichter ook al is het donker. Ik denk dus geen flits gebruikt, dat maakt het natuurlijk nog vager.
Door wie of wat dan? en met welk doel?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:05 schreef Rubella het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik niet geloof dat de camera toen door L&K bediend is.
In de nacht van 8 april is die digitale camera gebruikt... Wellicht hebben ze helikopters wel gehoord en probeerden aandacht te trekken...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 21:57 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja heel ernstig
ze hadden die Iphone kunnen uitpeilen
dat moet 8 of 9 april geweest zijn
Ja, je bedoelt dat dat een groot zoekgebied zou betekenen: een cirkel met een straal van 25km met als middelpunt Bocas.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ok
Met ideale weersomstandigheden (onbewolkt), ideale temeratuur (25 graden), minste weerstand (geen gebouwen of bossen tussen de zendmast en telefoon) kan een 900Hz telefoon 25 KM halen.
Ze riepen allemaal veel te snel dat ze zo tevreden waren in het begin, terwijl er op dat moment nog geen enkel resultaat was geboekt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 22:04 schreef VaLkyRie het volgende:
Weet iemand of onze ambassade nog wat doet daar? Ze zijn opvallend stil. In t begin riep zon droeftoeter nog dat ie zo onder de indruk was van de panamese reddingsactie... hij is nu zeker met vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |