Nee, dat klopt, maar het is dan een zaak voor de politie. Als de ouders overal bekendmaken dat het een misdrijf is, kan het onderzoek in de knel komen. Laten ze in Panama alsjeblieft het laatste gedeelte van het onderzoek nu wel goed aanpakken.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Sluit het ook niet uit toch? Als er geen harde bewijzen zijn moet je alle opties open houden. Zowel misdrijf als verdwaling is een optie.
Wie zijn die vrienden dan precies in welke relatie tot?quote:
gaat je niks aanquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Wie zijn die vrienden dan precies in welke relatie tot?
Dat vind ik ook vaag. Misschien zijn de paden door de regen amper begaanbaar, Het is wel zo dat als er geursporen zijn geweest die nu ook grondig zijn weggespoeld. Speurhonden heebn nu ook geen zin meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:24 schreef miura het volgende:
In plaats van verbieden om "te zinspelen op" kunnen de Panamese autoriteiten beter eens goed onderzoek doen dat daadwerkelijk wat oplevert. Ofwel doodsoorzaak proberen te achterhalen door in ieder geval zoveel mogelijk botresten/kleding te vinden. Ik snap niet waarom ze de zoekteams (sinaproc/senafront) niet laten zoeken vanaf de plek waar ze mogelijk te water zijn geraakt (waar korte spijkerbroek kris is gevonden door local) tot stroomafwaarts na de resten die afgelopen weekend zijn gevonden (door locals).
Admin was even chagrijnig na 10 minuutjes klikwerk, kwam er later achter dat het topic dichtgooien een beetje onzinnig was (kan je half FOK wel dichtgooien) en moest daarna toch een punt maken: dus naar BNW. Maar hier kan het ook prima verder. Over een halve week is er toch weer nieuws en dan weer naar NWS?quote:
Denk dat het nog best te proberen is met speurhonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:28 schreef Rubella het volgende:
Speurhonden heebn nu ook geen zin meer.
Ik hoop het dan maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Admin was even chagrijnig na 10 minuutjes klikwerk, kwam er later achter dat het topic dichtgooien een beetje onzinnig was (kan je half FOK wel dichtgooien) en moest daarna toch een punt maken: dus naar BNW. Maar hier kan het ook prima verder. Over een halve week is er toch weer nieuws en dan weer naar NWS?
Ben bang dat het niet zo is. Er zijn nu al een aantal vermissingsgevallen en berovingen op de Pianista Trail. De vermissingen komen als eerste naar boven als je Panama googelt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:30 schreef Mr.Ping het volgende:
Laten we hopen voor Panama dat de zaak snel wordt vergeten, en dat het toerisme er niet teveel schade van heeft ondervonden.
Eens met tweede alinea. Een team met speurhonden bijvoorbeeld weer uit Nederland kan dan best nog zin hebben.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk dat het nog best te proberen is met speurhonden.
Heb je dat artikel van twee weken terug gelezen van dat lijk dat na 26 jaar is opgevist uit het water dankzij speurhonden? (bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ijningszaak-op.dhtml)
Ben bang dat het vanuit de Panamese autoriteiten sowieso niet gaat gebeuren. Die gaan geen grote onderzoeken meer doen verwacht ik.
Prima samenvatting ja. Ben benieuwd wat er nou misging vannacht. Vertrok zelf om middernacht en toen was alles okee nog. Althans, niet erger dan de 50 topics er voor... ah well... binnenkort weer gewoon verder in nwsquote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:33 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Admin was even chagrijnig na 10 minuutjes klikwerk, kwam er later achter dat het topic dichtgooien een beetje onzinnig was (kan je half FOK wel dichtgooien) en moest daarna toch een punt maken: dus naar BNW. Maar hier kan het ook prima verder. Over een halve week is er toch weer nieuws en dan weer naar NWS?
Ik wil het eigenlijk niet weten. Het werd een beetje schuine onderbroekenlol en toen hield ik het voor gezien. Geintje op zijn tijd prima, maar zoals nu nee.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:38 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Prima samenvatting ja. Ben benieuwd wat er nou misging vannacht. Vertrok zelf om middernacht en toen was alles okee nog. Althans, niet erger dan de 50 topics er voor... ah well... binnenkort weer gewoon verder in nws
Ik heb vannacht (vanochtend vroeg eigenlijk) meegelezen. Maar wil je dat echt weten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:38 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er nou misging vannacht.
Maarre, volgens mij waren vannacht ook de tijdelijke bannen in de aanbieding, want ik mis nog een aantal meeschrijvers.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb vannacht (vanochtend vroeg eigenlijk) meegelezen. Maar wil je dat echt weten?
Haha nee misschien toch maar niet. T moet wel erg ontspoord zijn als er ineens wordt ingegrepen na 55 toch al moeizame topics.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb vannacht (vanochtend vroeg eigenlijk) meegelezen. Maar wil je dat echt weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |