Waarom niet? Heb ik bij de Stations Hema ook vaak genoeg gedaan. Ik weet niet welk deel van de collectie Hunkemoller in die winkel had, maar voor eenvoudige basics en dingen zoals kousen is dat een prima plek. Voor luxe lingerie shoppen trek ik tijd voor uit, maar onderweg van of naar werk even snel wat basics mee kunnen pakken is handig.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:46 schreef Salatrel het volgende:
ik snap het idee van een hunkemoller ook niet op het station....
oh trein heeft 10 minuten vertraging laat ik eens wat nieuw ondergoed kopen?
[..]
Het is allemaal van NS zelf hč, ze nemen slechts franchises aan..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vond het al opvallend dat de Desigual z'n deuren had gesloten, nu begrijp ik waarom. De huurprijzen die NS vraagt zijn wel schofterig hoog, ik snap wel dat Hunkemöller niet bereid is om dat neer te leggen, zo groot is die ruimte nu ook weer niet.
Ik ben benieuwd wat er in de plaats gaat komen, lijkt me niet dat er behoefte is aan nog een Julia's of Starbucks?
Voor toch dat schone broekje als die ene collega toch even wat te ver ging?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik bij de Stations Hema ook vaak genoeg gedaan. Ik weet niet welk deel van de collectie Hunkemoller in die winkel had, maar voor eenvoudige basics en dingen zoals kousen is dat een prima plek. Voor luxe lingerie shoppen trek ik tijd voor uit, maar onderweg van of naar werk even snel wat basics mee kunnen pakken is handig.
Ik heb wel eens een keer een basic t-shirt gekocht bij de hema, toen ik koffie over de mijne heen had geparkeerdquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb ik bij de Stations Hema ook vaak genoeg gedaan. Ik weet niet welk deel van de collectie Hunkemoller in die winkel had, maar voor eenvoudige basics en dingen zoals kousen is dat een prima plek. Voor luxe lingerie shoppen trek ik tijd voor uit, maar onderweg van of naar werk even snel wat basics mee kunnen pakken is handig.
Hunkemöller wilde de vestiging wel overnemen (zo staat in het artikel dat je hier neergooide), maar niet voor ¤ 130k kale huur per jaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is allemaal van NS zelf hč, ze nemen slechts franchises aan..
Oh bedoelde je dat zo, klopt!quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hunkemöller wilde de vestiging wel overnemen (zo staat in het artikel dat je hier neergooide), maar niet voor ¤ 130k kale huur per jaar.
Een tweede Julia's of Starbucks in het pand waar nu Desigual zat lijkt me niet echt een succes, die winkels zitten pal naast elkaar.
Waar zit de tweede dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
Rotterdam heeft al 2 Starbucks. Zou dus de 3e worden...
1 in de tunnel en 1 in de stationshalquote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar zit de tweede dan?
In Breda willen ze twee vestigingen bouwen, gekkenwerk als je het mij vraagt.
1 zit onder de sporen ergens rond spoor 11/12 ofzo, en de ander zit helemaal vooraan bij de in/uitgang van het station aan de "Centrum"-zijde.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waar zit de tweede dan?
In Breda willen ze twee vestigingen bouwen, gekkenwerk als je het mij vraagt.
Lijkt me heeeeel sterkquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:46 schreef b2py het volgende:
Ehrmagehrd. Vanaf half augustus altijd vrij voor ¤29 per maand. Het leven is een feest.
Inderdaad, maar wel een goede deal.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef greavy het volgende:
Oh, ja. Die aanbieding die een heel jaar lang loopt.
weet niet of het gefixt is maar die 2 conflicteerde met elkaar als ze op 1 kaart stonden waardoor je alsnog met korting reisdequote:
Bedacht ik me net ook, zo even uitzoekenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 12:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
weet niet of het gefixt is maar die 2 conflicteerde met elkaar als ze op 1 kaart stonden waardoor je alsnog met korting reisde
Zucht.... Mannen...quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Voor toch dat schone broekje als die ene collega toch even wat te ver ging?
Klinkt aan alle kanten weer alsof ze nooit gewild hebben dat er wat van terecht zou kunnen komenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 10:44 schreef b2py het volgende:
Winkels op nieuw Rotterdam Centraal niet winstgevend
[..]
Bron
1,3 ton per jaar voor zo'n klein winkeltje.. Wat een geld..
ze krijgen ander werk aangeboden....quote:Op donderdag 7 augustus 2014 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook als je ziet hoe ze met mensen denken te kunnen omgaan volgens dat stuk. Uitermate laakbaar bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |