Ik kreeg aanspraak van twee fokkers die hem hadden ontmoet en die meldden dat hij 52 is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
40'er was het toch? Wat een parel van een topic, gieren van het lachen.
Kolere wat een teringzielig menneke. Beetje doen alsof hij de relatiedeskundige is met zijn bierpens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kreeg aanspraak van twee fokkers die hem hadden ontmoet en die meldden dat hij 52 is.
Ja echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kolere wat een teringzielig menneke. Beetje doen alsof hij de relatiedeskundige is met zijn bierpens.
Veel triester kom je ze niet tegen, gok ik zo.
Namen, dan kan ik de lijst updaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtmwoh er komen wel een paar echt heel dichtbij in de buurt hoor
![]()
spongeboss.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Namen, dan kan ik de lijst updaten.
Spongeboss is wel een goeie kerel op zich, al kent hij zijn dalen. Beverton is een mongool, ja.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sufferd, dat is dan 12,50 voor een week. Wat neerkomt op een 87,50.. met je 100 euro
Viel me gewoon op, bam. Scherpzinnig wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet dat een aardappel niet valt over een tientje
Ja, scherp en toch bot.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Viel me gewoon op, bam. Scherpzinnig wel.
Ik ga ook echt de mening van een onbeduidend persoon op internet over een tientje belangrijk lopen vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Moeilijk he, toegeven dat iemand gelijk heeft?
12.5% verschil!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ook echt de mening van een onbeduidend persoon op internet over een tientje belangrijk lopen vinden.
en daarbij: voor 12,50 koop je toch mooi een krat pilsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ga ook echt de mening van een onbeduidend persoon op internet over een tientje belangrijk lopen vinden.
Gelukkig ga ik niet uit bij jou op kantoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:50 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
12.5% verschil!
De bonentellers hier op kantoor gaan al over de pis als je 5% van je budget (positief of negatief) afzit.
Kneusquote:Op woensdag 6 augustus 2014 23:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt geen vriendin zo te horen? Laat het me even voorrekenen voor je.
Een keer samen uit eten gaan 30,-
Paar keer wat gaan drinken 20,-
Avondje stappen (een keer per twee weken) 25,-
Benzine die je sowieso verrijdt 25,-
Dan zit ik al op 100,-. Per week. Per persoon. En daar heb ik cadeautjes en uitjes nog niet eens in meegerekend.
Dus wat had je nou, marokko?
Als je 16 bent en je samen een cola deelt, doe je dat misschien nog. Maar boven de 20 wordt zij geacht ook haar eigen inkomen te verdienen, voor haar eigen op te komen en geen kniepert te zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
KneusJe vriendin niet alles laten betalen
Weet ik niet heb nog nooit een vriendin gehad wou gewoon stoer doen :Squote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je 16 bent en je samen een cola deelt, doe je dat misschien nog. Maar boven de 20 wordt zij geacht ook haar eigen inkomen te verdienen, voor haar eigen op te komen en geen kniepert te zijn.
Tenzij je daarop kickt natuurlijk, maar dat is in mijn geval niet het geval.
Wat op zich ook wel cool is natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Weet ik niet heb nog nooit een vriendin gehad wou gewoon stoer doen :S
Zo doe jij dat altijd? Aan een man vragen of ie een pruik op wil doen? haah gayyquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat op zich ook wel cool is natuurlijk.
Vraag anders of deadprez een pruik opzet, zodat jullie kunnen meeten en jij ook doe girlfroend experience hebt
Nee ik had het over deadprez.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zo doe jij dat altijd? Aan een man vragen of ie een pruik op wil doen? haah gayy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |