Waarom niet een kilometer hoger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:36 schreef Re het volgende:
[..]
ja die vraag kan positief worden beantwoord
1000 meter lager is niet niks, hoe vaak kwam een passagiersvliegtuig zo laag over? Het is bekend dat de rebellen niet wisten dat het een passagiersvliegtuig was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:36 schreef Re het volgende:
[..]
ja die vraag kan positief worden beantwoord, en ik denk niet dat men had kunnen denken dat er mongolen rondlopen die airliners uit de lucht willen schieten, of ze nou op 10 of 11 km hoogte vliegen want op die hoogte en op die afstand van de grens vliegend naar buiten het gebied zou je kunnen denken dat het geen Oekraïens vliegtuig zou kunnen zijn
omdat vliegtuigen nou eenmaal niet in flightpaths van elkaar mogen vliegen binnen een bepaalde radius, is niet zo moeilijk te begrijpen als je niet uit bent op de schuld bij Kiev te leggen...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:38 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Waarom niet een kilometer hoger.
Dus ze hebben schuld bekend en 'Kiev' is medeschuldig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
1000 meter lager is niet niks, hoe vaak kwam een passagiersvliegtuig zo laag over? Het is bekend dat de rebellen niet wisten dat het een passagiersvliegtuig was.
het is bekend? knap hoor van je, of ze nou op 10 of 11 km vliegen voor de observatie dat er iets vliegt heeft dat geen enkele invloedquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
1000 meter lager is niet niks, hoe vaak kwam een passagiersvliegtuig zo laag over? Het is bekend dat de rebellen niet wisten dat het een passagiersvliegtuig was.
Die raketten kunnen ook vliegtuigen hoger dan 11km neerschieten dus dat maakt niet echt uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:35 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
De vraag is of een vliegtuig lager moet vliegen als er een ander vliegtuig op voldoende afstand achter zit. Er zat geen vliegtuig boven. En dan nog, in zo'n gevaarlijk gebied, wat de luchtverkeersleiding wist, ga je een vliegtuig niet nog lager laten vliegen, eerder hoger.
Laat ze eerst dat onderzoek eens goed uitvoeren. Je speculaties kunnen elders wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:
Jammer dat de gesprekken met de luchtverkeersleiding nog steeds niet vrijgegeven zijn.
Dat komt vast nog wel. Transparantie lijkt me essentieel in het kader van waarheidsvinding.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 11:58 schreef Loekie1 het volgende:
Jammer dat de gesprekken met de luchtverkeersleiding nog steeds niet vrijgegeven zijn.
Rusland eist openbaring vluchtgegevens MH17quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel. Transparantie lijkt me essentieel in het kader van waarheidsvinding.
Iets met lopend onderzoek enzo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Rusland eist openbaring vluchtgegevens MH17
MOSKOU -
Rusland wil dat de gegevens uit de zwarte dozen van de Boeing van Malaysia Airlines die op 17 juli boven Oost-Oekraïne werd neergeschoten, zo snel mogelijk worden geopenbaard. Dat heeft onderminister Anatoli Antonov van Defensie zaterdag laten weten. Rusland vraagt zich af waarom de de internationale onderzoekers de data nog niet hebben gepubliceerd.
Ondanks sterke signalen dat het toestel door pro-Russische separatisten naar beneden is gehaald, beschuldigen de Russen nog altijd het Oekraïense leger. „De catastrofe met de Boeing roept meer en meer vragen op. Maar de laatste tijd meldt niemand er nog iets over”, aldus Antonov. „Waarom is de data van de gesprekken tussen de piloten en de luchtverkeersleiders nog steeds niet gepubliceerd? Wie houdt dat tegen?“
http://www.telegraaf.nl/b(...)gegevens_MH17__.html
Ik heb Kiev dit nog niet horen zeggen.
Het krantenartikel is ook suggestief. Want het gaat er niet om wie het toestel heeft neergehaald. Waar het hier om gaat is dat de Oekraiense verkeersleiding het toestel bewust een andere route over Donetsk heeft laten vliegen. Dat zou blijken uit de gesprekken en de ATC data. Oekraïne heeft een motief, want alleen zij hadden baat bij het neerschieten van MH17, deze actie zou betekenen dat ze het toestel bewust over een gebied hebben gestuurd, waarvan men wist dat de rebellen elk vliegtuig uit de lucht schoten (de week ervoor waren verschillende oekraiense militaire toestellen neergeschoten) In dat licht is het ook onvergefelijk dat er een deal is gesloten met Oekraiene dat bewijsmateriaal dat hen niet uitkomt uit het onderzoek gelaten zal worden, want er mag immers maar 1 uitkomst zijn!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:26 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Rusland eist openbaring vluchtgegevens MH17
MOSKOU -
Rusland wil dat de gegevens uit de zwarte dozen van de Boeing van Malaysia Airlines die op 17 juli boven Oost-Oekraïne werd neergeschoten, zo snel mogelijk worden geopenbaard. Dat heeft onderminister Anatoli Antonov van Defensie zaterdag laten weten. Rusland vraagt zich af waarom de de internationale onderzoekers de data nog niet hebben gepubliceerd.
Ondanks sterke signalen dat het toestel door pro-Russische separatisten naar beneden is gehaald, beschuldigen de Russen nog altijd het Oekraïense leger. „De catastrofe met de Boeing roept meer en meer vragen op. Maar de laatste tijd meldt niemand er nog iets over”, aldus Antonov. „Waarom is de data van de gesprekken tussen de piloten en de luchtverkeersleiders nog steeds niet gepubliceerd? Wie houdt dat tegen?“
http://www.telegraaf.nl/b(...)gegevens_MH17__.html
Ik heb Kiev dit nog niet horen zeggen.
dit idd. wat hebben zij eraan om mensen uit de eu neer te laten schieten. alsof oekraine blij is me alle megatieve reclame nu door die aanslag op dat vliegtuig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
En wat moest kiev er mee bereiken dan? Want het westen "stond neit achter kiev"? Maar het westen zat toch achter die zogenaamde coupe?!
Zo'n nepplaatje, dat moet dan het bewijs zijn, lekker makkelijk
Er was maar weinig aandacht voor het conflict in Oekraine door de andere conflicten in de wereld. De crash met de MH17 was voor Kiev een geschenk uit de hemel. Als ze hem al niet zelf hebben neergeschoten, kwam het ze wel heel erg goed uit. Dat dat vliegtuig in de val gelokt is, lijkt me vrij voor de hand liggend. Dit wordt helaas angstvallig stilgehouden door de onderzoekers omdat het politiek niet goed uit komt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:25 schreef mapima het volgende:
[..]
dit idd. wat hebben zij eraan om mensen uit de eu neer te laten schieten. alsof oekraine blij is me alle megatieve reclame nu door die aanslag op dat vliegtuig.
En wat heeft kiev er mee bereikt dan, concreet antwoord aubquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:41 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Er was maar weinig aandacht voor het conflict in Oekraine door de andere conflicten in de wereld. De crash met de MH17 was voor Kiev een geschenk uit de hemel. Als ze hem al niet zelf hebben neergeschoten, kwam het ze wel heel erg goed uit. Dat dat vliegtuig in de val gelokt is, lijkt me vrij voor de hand liggend. Dit wordt helaas angstvallig stilgehouden door de onderzoekers omdat het politiek niet goed uit komt.
en er was gisteren of zo in het nieuws dat het vliegtuig alleen lager vloog ivm een ander vliegtuig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dat plaatje is volgens mij ook onwijs gelul, als je Flightradar erbij pakt vloog er genoeg over dat gebied.
Dat dit conflict internationaal de aandacht heeft en dat Rusland door het westen als boeman wordt aangewezen, terwijl de agressie van Oekraiense kant hier totaal niet belicht wordt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En wat heeft kiev er mee bereikt dan, concreet antwoord aub
Daarom. De voorafgaande soortgelijke vluchten waren allemaal over dezelfde route.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dat plaatje is volgens mij ook onwijs gelul, als je Flightradar erbij pakt vloog er genoeg over dat gebied.
ow dus rusland wordt als boeman gezien omdat er een vleigtuig neergeschoten is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:44 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Dat dit conflict internationaal de aandacht heeft en dat Rusland door het westen als boeman wordt aangewezen, terwijl de agressie van Oekraiense kant hier totaal niet belicht wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |